Da, ovo je jos jedno takvo pitanje u moru slicnih pitanja.
Ugovor mi istice pocetkom 11. mjeseca. Dobio sam poziv od neke raspolozene gospodje koja mi sa optimizmom u glasu nudi sjajnu ponudu za produljenjem ugovora na iduce 2 godine koja se razlikuje od moje trenutne situacije valjda nikako. Na A1 imam nekoliko usluga, 2 fiksne na 2 adrese, pretplatu na jedan mobitel, bonove na drugi, zena ima pretplatu na svoj mobitel. Ali ne, to ne znaci apsolutno nista mocnom A1. Ali, ako ste novi korisnik, bez ikakvih problema dobijete 6 mjeseci bez naknade.
Svi se kunu u sve sto smatraju svetim na ovom svijetu da jednostavno nisu u mogucnosti ponuditi nista bolje i citiram "Ako vam se ne svidja, nije A1 jedini provider u Hrvatskoj."
Dobio sam broj sluzbe za savjetovanje korisnika, ali jednostavno nemam volje tamo prijetiti se da cu otici iz A1 te otkazati sve svoje usluge te ih prebaciti negdje drugdje samo da mi ponude valjda 10kn manju pretplatu. Ali se nemojte zavaravati, A1/VIP nicime nije zaradio moju vjernost i najmanji mi je problem otici drugdje.
Zasto jednostavno nemate standardizirani sustav nagradjivanja vjernosti korisnika?
I zasto konstantno novi korisnici imaju prednost pred postojecim?
I zasto da itko ikada ostane u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original