Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj original
Web forma ti je najbrža... i ona još nazoveš SZK na telefon da požuriš slučaj... Kontakti
Vjerojatno kasni pa želi požuriti primanje da ga ne isključe ili da ga brže uključe ako su ga isključili.
Pozdrav,
ako je prošlo 5 radnih dana od datuma plaćanja onda se može poslati potvrda o uplati na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr za provjeru.
ako je prošlo 5 radnih dana od datuma plaćanja onda se može poslati potvrda o uplati na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr za provjeru.
A
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.