Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj original
Igore, sve uplate se knjiže automatski na temelju poziva na broj, sustav to radi puno brže nego što bismo mi ikad mogli čak i na temelju potvrde na uplati. Samim time, vidim da je uplata već proknjižena, tako da nemaš razloga za brigu 🙂
A
Pozdrav,
ako je prošlo 5 radnih dana od datuma plaćanja onda se može poslati potvrda o uplati na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr za provjeru.
ako je prošlo 5 radnih dana od datuma plaćanja onda se može poslati potvrda o uplati na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr za provjeru.
Vjerojatno kasni pa želi požuriti primanje da ga ne isključe ili da ga brže uključe ako su ga isključili.
Web forma ti je najbrža... i ona još nazoveš SZK na telefon da požuriš slučaj... Kontakti
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.