Riješeno

Tarifa "unaprijed na 6 mjeseci" sa NE reaktivira autromatski

  • 6 April 2024
  • 7 odgovora
  • 87 pregleda

Bok, naslov je skoro sve rekao, još da dodam DA, na računu ima dovoljno novaca za reaktivaciju.

icon

Najbolji odgovor od A1_Bruno 7 April 2024, 09:54

Pogledaj original

Odgovora 7

Kako sam shvatio, kada isteče 6 mj tarife, automatski se aktivira tarifa (prethodni tip tarife , u ovom slučaju OK-tarifa) ALI na mjesec dana - i onda naravno nema onog popusta.

 

Ja sam se napravio pametan, pa dan prije aktivirao opet na 6 mj, I izgubio sve sačuvane jedinice (GB i Min)

 

Ako bi mi netko mogao reći što je tu bio pametan izbor za napraviti?  😐

Bedž

Pozdrav @Korisnik100. Nakon isteka plaćenog razdoblja (3 ili 6 mjeseci), produljuje ti se ista tarifa, ali na razdoblje od 30 dana i sa standardnom cijenom tarife za 30 dana korištenja uz prijenos nepotrošenih MIN/SMS/MB.
1 i 3 dana prije isteka unaprijed plaćenog razdoblja, stići će obavijest o produljenju po regularnoj cijeni.
Prije produljenja po punoj cijeni, možeš putem Moj A1 aplikacije ponovno odabrati istu ili neku drugu tarifu uz plaćanje unaprijed, pri čemu ćeš iskoristiti i popust od 10% ili 20% za plaćanje unaprijed.
Ako unutar zadnjeg plaćenog mjeseca samostalno ponovno uključiš istu tarifu, prenijet će ti se nepotrošeni MIN/SMS/MB. 😊


Ako unutar zadnjeg plaćenog mjeseca samostalno ponovno uključiš istu tarifu, prenijet će ti se nepotrošeni MIN/SMS/MB. 😊

Pozdrav, zahvaljujem na odgovoru,

pa eto ja sam ponovno uključio tu ‘OK tarifu’ (na 6 mj) dan-dva prije isteka stare OK tarife (na 6 mj) i kako se vidi po slikama imao sam 5GB i sada imam 3, dakle još sam ostao bez 2GB,

a imao sam i 3897 min a sada imam 2000 - tj. nije se ništa prenijelo 

i, drugo, što ne bi tarifa trebala biti aktivna do 5.10 a ne 5.9.24? 

Usput, slika 1 je prije reaktivacije, a 2 i 3 su slikane nakon ponovne aktivacije OK tarife na 6mj.

Hvala

 

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Korisnik100 pozdrav, hvala ti puno na pruženim informacijama. Možeš li nam samo proslijediti svoj broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli tako napraviti ovim putem detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Evo, nakon Vaše provjere, nešto je ispravljeno, i sada vidim korigirano stanje:

0,93 €   /   3964 jedinica   /   6079 mb.

Hvala 

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Korisnik100, nema na čemu :) Drago mi je čuti da je sad sve u redu. Manuela

Nekim čudom ispravila se i informacija “tarifa je aktivna do” na “Moj profil” skrinu, usporedite sa prethodnom, dodan je mjesec dana (bilo je do 5.9. sada je do 3.10.) … 

 

Odgovori