Riješeno

Spor internet (veliki dio dana brzine ispod 1 Mbps)

  • 28 February 2023
  • 7 odgovora
  • 1559 pregleda

Imamo uslugu super homebox. Živimo u centru glavnoga grada. Imamo brzinu interneta koja se veliki dio vremena, mjeri u kbps. Dok ovo pišem međutim internet je, bar za naše prilike izvanredan! naime speed test pokazuje 7,6 mbps. Skoro mi je žao što ovdje pišem a ne koristim to vrijeme da pogledam koji youtube video u više od 480p. No znam da to neće potrajati, svanuti će jutro i brzina interneta će ponovo titrati oko 1 mbps. Razumijem da brzina interneta pada u vrijeme dana kada ga najviše ljudi i koristi, no nažalost i mi smo ljudi koji ga u to vrijeme moraju koristiti jer nije nam moguće svu internetsku aktivnost ograničiti na razdoblje od 1 do 6 ujutro, kada brzina doseže basnoslovnih 8 mbps.

Pokušavali smo naći dio kuće gdje router hvata najbolji signal (pod time mislim brzina čak prijeđe 20tak mbps), no da ne duljim ne može tamo stajati i općenito nam je rečeno da smo na području koje je loše pokriveno signalom. Pod ugovornom smo obvezom.

Evo citat sa stranice koja nam predstavlja homebox: “Homebox koristi A1 mobilni signal čija brzina ovisi o tvojoj lokaciji” je li to onaj fine print koji nismo pročitali? Je li to ona kvaka radi koje ćemo još godinu dana plaćati uslugu koju ne dobivamo? Jer smo slijepo vjerovali da u centru zagreba sigurno imamo internet od barem 5 mbps? Možda.

Ako već nema načina da imamo konstantno adekvatan internet, pod time mislim na brzinu oko 5 mbps što smatram da je vrlo razuman zahtjev za stanovnike glavnoga grada europske države u 2023 godini, je li moguće raskinuti ugovor bez plaćanja penala? Jer mi plaćamo uslugu, no ne dobivamo ju. I to već MJESECIMA.

 

Hvala na pozornosti

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 28 February 2023, 14:52

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ispred citata kojeg si spomenul (“Homebox koristi A1 mobilni signal čija brzina ovisi o tvojoj lokaciji”), jednako velikim slovima piše i ovo

 

Koliko to kaj piše ispred citata kojeg si spomenul utječe na pad brzine tvog homeboxa? Tja, kaj je danas 500 ili 600 GB?Neki to slupaju u par dana, neki čak i u par sati, a oni koji homebox ne koriste za gledanje televizije-njima dosta cijeli mjesec 😛

Razina korisnika 7
Bedž +4

snovi o brzinama iznad 1 Mbps   Centar grada je dobro pokriven tornjevima samo što svi imaju samo dvije frekvencije i zato je slaba propusnost .Očito ima i dosta korisnika koji koriste A1 usluge, a i mnogo je ljudi u prolazu koji koriste A1 usluge. Tako da nema veze s ovime što  nickno spominje. Pa nemaš mogućnost optike?

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @snovi o brzinama iznad 1 Mbps, žao mi je zbog poteškoća s uslugom. 😕 Kako je navela @nickno, provjeri jesi li potrošio sve GB po maksimalnoj brzini. Ako nisi, što je @daworin rekao stoji.  Na uređajima koji se spajaju mobilnom tehnologijom, kao što su Homebox, mobitel, USB stick, MiFI i drugi, brzina će ovisiti o raspoloživim resursima mreže uz nastojanje da se ostvari najbolja moguća brzina. Brzina pritom također ovisi o udaljenosti od bazne stanice, broju aktivno spojenih korisnika na obližnju baznu stanicu, i o lokaciji.

S obzirom na to da je svaki dan prisutan sve veći broj uređaja koji se spajaju na internet putem mobilne mreže, moguće je opterećenje na baznoj stanici unatoč tome što se radi o centru grada, a osobito u večernjim satima sada kada je hladnije vrijeme. Preporučam da nam se javiš porukom OVDJE, možemo informaciju o poteškoći proslijediti našoj tehničkoj podršci, a dodatno i provjeriti je li dostupna neka druga infrastruktura na tvojoj adresi (kabel, optika ili eventualno parica) te ako jest i ako će ti odgovarati, napraviti promjenu tehnologije.

Zahvaljujem na odgovorima. Ali da imamo mogućnost optike odavno bi prešli na optiku. Što se tiče usporavanja nakon određene potrošnje, razumijem zašto bi netko zaključio da nismo taj dio pročitali kada prvi dio o lokaciji nismo, no čini mi se da je to općepoznata stvar i da je samo pitanje limita nakon kojega pada brzina. Tako da, naravno da to provjeravamo i nismo niti blizu limita. S druge strane to pitanje spuštanja brzine je zapravo nevažno jer brzina ionako rijetko kad prelazi 2 mbps (trenutno je 2,03) tako da na što nam se može sputiti ako i prijeđemo limit? Ah da, da nema interneta. I to se dogodi bar jednom tjedno na nekoliko sati (ne radi prelaska limita, nego jer eto  nema signala tada).

Iskreno, cilj posta je bio dobiti sugestije za malo manje poznata riješenja koja još nismo isprobali ili uzeli u obzir. Jer izlaza očito nemamo.  Možemo se naplaćati penala radi raskida ugovora, patiti s ovim sranjem dok ne istekne ugovor ili prodati kuću i odseliti se na mjesto blagoslovljeno a1 signalom. Ovo je uistinu sramota i bezobrazluk. Kapitalizam i iskorištavanje potrošača, sve je to tako kako je, no de bar neki minimum. Ovo je ispod toga. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Razumijem tvoje nezadovoljstvo, no ako se radi o centru Zagreba kako kažeš, vjerujem da je dostupno nešto od infrastrukture mimo mobilne tehnologije. Možda nije dostupna optika, možda je dostupan koaksijalni kabel ili parica koja ima dobru propusnost. U svakom slučaju, najbolje je da nam se javiš porukom. Ne moraš pristati na nikakvu promjenu ako ne želiš, ali bismo htjeli provjeriti i svakako proslijediti tehničkoj podršci sve što si rekao.

Razina korisnika 7
Bedž +4

I da je potrošio sve Gige iz tarife pa noćna opcija je na toj tarifi tako da može testirati nije limitiran DL. Jedino što nije mjerodavno malo je korisnika noću🙂 Da kao što je rekao  A1_Karlo sigurno ima u ponudi optika ili coax ako nema u centru ZG onda mi na periferiji gradova nikad nećemo dočekati optiku😁

Brzina interneta je katastrofa.

Ne mogu se pročitati vijesti s portala.

O gledanju videa da ne govorim.

Radi se o homebox-u.

Kad sam uzimala pretplatu provjerili su pokrivenost na lokaciji i rekli da je ok.

Ništa nije ok jer imamo neki slabašan signal od ponoći do 6 ujutro.

Kroz dan trošim tarifu s mobitela, ali to nije ono za što sam uzela homebox.

Jeste li razmišljali da je na moru preko ljeta veća potrošnja pa da dio novaca usmjerite na nove ili jače odašiljače, a ne da ljudima prodajete maglu.

To je krađa i prevara jer korisnicima za njihov novac ne pružate ugovorenu uslugu.

Odgovori