Imamo uslugu super homebox. Živimo u centru glavnoga grada. Imamo brzinu interneta koja se veliki dio vremena, mjeri u kbps. Dok ovo pišem međutim internet je, bar za naše prilike izvanredan! naime speed test pokazuje 7,6 mbps. Skoro mi je žao što ovdje pišem a ne koristim to vrijeme da pogledam koji youtube video u više od 480p. No znam da to neće potrajati, svanuti će jutro i brzina interneta će ponovo titrati oko 1 mbps. Razumijem da brzina interneta pada u vrijeme dana kada ga najviše ljudi i koristi, no nažalost i mi smo ljudi koji ga u to vrijeme moraju koristiti jer nije nam moguće svu internetsku aktivnost ograničiti na razdoblje od 1 do 6 ujutro, kada brzina doseže basnoslovnih 8 mbps.
Pokušavali smo naći dio kuće gdje router hvata najbolji signal (pod time mislim brzina čak prijeđe 20tak mbps), no da ne duljim ne može tamo stajati i općenito nam je rečeno da smo na području koje je loše pokriveno signalom. Pod ugovornom smo obvezom.
Evo citat sa stranice koja nam predstavlja homebox: “Homebox koristi A1 mobilni signal čija brzina ovisi o tvojoj lokaciji” je li to onaj fine print koji nismo pročitali? Je li to ona kvaka radi koje ćemo još godinu dana plaćati uslugu koju ne dobivamo? Jer smo slijepo vjerovali da u centru zagreba sigurno imamo internet od barem 5 mbps? Možda.
Ako već nema načina da imamo konstantno adekvatan internet, pod time mislim na brzinu oko 5 mbps što smatram da je vrlo razuman zahtjev za stanovnike glavnoga grada europske države u 2023 godini, je li moguće raskinuti ugovor bez plaćanja penala? Jer mi plaćamo uslugu, no ne dobivamo ju. I to već MJESECIMA.
Hvala na pozornosti
Najbolji odgovor od A1_Karlo
Pogledaj original