Riješeno

RAZOČARAN VIPOM

  • 23 March 2018
  • 73 odgovora
  • 10326 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 73

Razina korisnika 1
Ma nisam ja ljut samo kazem da ja toko ne razgovaram i ok. Nisam ni ljut zbog vipa jer ako njima nije u interesu da me zadrzre kao korisnika nakon 19 godina pa onda ok. Imas jos operatera samo se nedam praviti za budalu kad znam sta mi je kolega dobio i to vidio napismeno a oni tvrde da to nije istina. 2 mobitela A6 pi 9kn dobio za prelaz i t.moba
Razina korisnika 1
E pa kako oni mene cijene tako cu i ja njih. Sve otkazujem u vipu i dobro
Danas mi je dostavljen mobitel putem Ovreseas. U ugovoru koji sam sklopila stoji da prilikom preuzimanja paketa trebam platiti 9,00 kn i istina je da se u paketu nalazio račun na 9,00 kn ali dostavljač mi je dva put prilikom telefonskog poziva naglasio kako sam mu dužna za preuzetu pošiljku platiti 10,00 kn što je i učinjeno. Nije problem u toj jednoj kuni koja je više plaćena nego je stvar principa, poštenja i morala, a moja je slobodna volja hoću li mu ili ne ostaviti tu jednu kunu.
A "šećer" čitave dostave je bila njegova izjava da on dostavlja paket samo do ulaza u zgradu ( zato me možda i koštalo to samo 1,00 !?) a ne do kućnih vratiju stana( stan je u neboderu), što nigdje u ugovoru ne stoji niti mi je to napomenuto prilikom sklapanja ugovora!?
To znači da u slučaju da ste sami doma s malim dijetetom koje spava, vi morate ili probuditi to dijete i uzeti ga sa sobom ili ga pustiti samog i nadati se da se u tih 5 min neće probuditi.
Ovim putem želim vas upozoriti da ako očekujete ovih dana kakav paket budete u "pripravnosti" da ne morate ko ludi izlijetat iz stana i da imate kunu viška za dostavljača.
Istina je da u ugovoru stoji da imam 14 dana da se predomislim i vratim mobitel jedino ne znam dal i onda moram platiti
1,00 kn !?
Razina korisnika 2
...da pridružujem se prigovoru u smislu odnosa prema starim korisnicima.Primjecujem da je politika firme lagano otišla u nekom drugom i neodgovornom smjeru.Osobno ne zanima me uredaj (makar znam za slucajeve kada se uz produljenje na prodajnom mjestu dobivao smatrphone uredaj za 9 kn jednokratno..bez rata).
Prigovor u ponudi bi bio u smislu cijene.Konkretno ponuda u produljenje svih usluga u slicnim uvketima koje imam danas je za 160 kn skuplja...u danas sirokoj ponudi u svakom pa i tehnicnom smislu Tele2 je povoljnija od ponude VIP(koji uskoro pokazuje pravo lice A1)
a za fiksne usluge ima malih ponudaca koji su povoljniji i slicnih tehnickih karakteristika
Nisam tip žicara ali ne namjeravam placati nesto više, pogotovo kao dugogodišnji korisnik(od pocetka poslovanja VIP operatera)
samim time sve vase promocije koje nudite su u proturječju sa Vašom inovativnošću.
uskoro Vaš bivši korisnik
Razina korisnika 2
najvjerojatnije odlazim bez nostalgije...jer su le zvali i nudili bez da sam ih kontaktirao....a ugovor mi uskoro istjece...nakon prigovora nema odgovora...kao da sam stavljen ja ignore...konkretno...trenutno za sve usluge mobilne XL+ I fiksne internet i tv + HBO placam 406 kn...a u novoj najpovoljnijoj ponudi nude 560 kn za osti drek....ma da je ista cijena ok...ali toliko poskupljenje...nama sanse...nastojim smanjiti ukupni trosak a ne povecat ga...dakle odem u Tele 2 po mobilnu i odem za 165 kn na fiksne usluge i chiao VIP
A KVALITETA....EEEEtrenutno sam na Pagu...nikad nije bilo problema sa mobilnom a sada jedva imam H+ konekciju....vele radovi na mreži...ok bura puse hahahaah....ma nema vise Mexsikanac (vlasnik)je reko da nema odstupanja i da hoce pare...
btw forsaju potpisivanje ugovora 6 mj. prije isteka....ma floskula...gibam od njih jer se nekaj kuha...a ako ostanem naplatiti ce mi punu cijenu bivse XL+tarife za koju sam dobio dobar popust...pa budem mjesec dana morao platiti preko 300 kn umjesto sadasnjih 170kn
Razina korisnika 2
ma idem bez pregovora jer ne zele nosta ponuditi...tele2 je ok...i na fiksne u terracom 135 kn mj.i jeka idu oni sa svojom najboljom ponudom...a terracom ie bez ugovorne obveze
Razina korisnika 2
mislim da mi se ne da sa njima natezati...ima ponuda dovoljno...gube urednog predplatnika sa tranim nalogom.....aaaa da koje sam komplikacije imao...sa trajnim nalogom...i to u tih dosta godina 3 puta isto....promjena mastercarda...i onda ne azuriraju promjenu pa ne naplacuju...pa nepovezanost fiksnih i mobilnih...jedni pocnu naplacivati drugi je azuriraju podatke...i tako 6 mjeseci me opterecuju ...a trajni nalog sam uzeo bas iz razloga da nemam brigu o tome jesam.ili nisam platio...birti ceni kod ovih drugih operatera slicnih problema...ali su jeftiji pa cu istrpit
Razina korisnika 2
....ja sam imao razgovor o maximalnim pogodnostima...i kao za mene...219 kn fiksna duo(internet i tv) i L mobilna 239 kn...bez uredaja....a sad imam XL+ koji je u onom momentu bio 320kn sa popustom ja placam 170 i vip tv za van free....sad nema vise tv za van (samo na 6 mj.)...a fiksne usluge su skoro pa isto sad placam 236 kn...sorry popust od 20 kn ...za starog korisnika...i operaterka normalno nema ovlasti a zadužili su je za kontakt sa starim korisnicima...
Razina korisnika 2
upravo za 179 kn L tarifa u konkurenciji
voje

 u 12:29, Lip 28:

Tarifa Najbolja L uključuje neograničene minute i SMS-ove unutar HT mreže, 10000 minuta prema ostalim mrežama, te 20 gb podatkovnog prometa. Unutar tarife dobivate Max TV to Go, bez naknade. Možete izabrati jednu od aplikacija za koju Vam se neće trošiti podatkovni promet iz tarife (Whatsapp, Viber, Instagram, Facebook/Messenger, Deezer, HBO GO, Max Tv to Go, Pickbox). 
Tarifa također uključuje uslugu Stream On, bez naknade, koja podrazumijeva neograničen podatkovni promet za korištenje Youtube-a, Netflix-a, HBO GO-a, te Pickboxa putem mobilnih aplikacija, bez trošenja interneta iz svoje tarife.
Razina korisnika 2
ova ponuda gore je redovna od HT...i povoljnija je od "izpregovarane"u VIP...ali znam da se tehnikama pregovaranja sluze svi operateri...mane zanima da li stvarno nitko u VIP u ne prati konkurentnost ?...
Razina korisnika 2
Sunašce...
to znam...i sad mi visi kod VIP...da po isteku mobilne umjesto 170 kn placam 320...a uredaj kod HT samo jednokratno...i opcija je huawei mate 10 lite jednokratno za kunu...bez rata...žao mi je ali nisam copy pastao tu korespodenciju...dva puta sam pitao bez rata za uređaj...makar meni uredaj ne treba
Razina korisnika 2
znam.ja da su oni svi slicni...zato se dobro i decidirano odredujem kako zašto koliko
Razina korisnika 2
...eh da jedna anegdota...od prije cca 6 godina...produljio sam.ugovor...normalno nisam.uzimao uredaj ...i pojavila se potreba ...pa reko imam pravo mouda da uzmeme za djete...i pitam na istom prodajnom mjestu...i kazu na zalost me moze vec ste iskoristili pravo na uredaj ....hahahahaah
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pazi s tom informacijom o penalima. Koliko ja znam plaćaš penale i ako dan prije raskineš ugovor razmjerno. Prijatelj mi je nedavno planirao preći mjesec prije na HT i trebao je platiti taj mjesec. Na kraju je ipak ostao jer je VIP dao nešto bolju ponudu, a HT u procesu podigao cijenu uređaja (kao bilo nešto pogrešno...).
U svakom slučaju prerano ti je za očekivat išta ozbiljno. Tek 30.8. si u poziciji za ozbiljne pregovore jer se možeš skupit bez ikakvih posljedica. Sve to što nude ranije je samo APP.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Društvene mreže, Facebook, forumi, Twitter smatraju se neformalnim komunikacijskim kanalima i tu se koristi Ti, tj. nema persiranja makar ti bio predsjednik države. Kad ljudi zamjeraju na tome ne pokazuju ništa pozitivno o sebi osim da baš ne kuže gdje se nalaze i tipkaju. Tu smo svi isti i nikog nije briga jesi smetlar ili direktor, jel ti 15 ili 75.
Na službenom komunikacijskom kanalu, tj. službenim mailovima, poštom pa čak i SZK telefon nikad ti neće reć Ti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma nema tu prepucavanja, samo kažem da je to pa po internetskom svijetu čak i "pisano pravilo". Ima u nekim uvjetima korištenja isl. kako je komunikacija neformalna i izostanak persiranja nije nikakva uvreda nego jednostavno označava jednostavniju i osobniju komunikaciju. To je doduše potrebno naglašavat samo među nama "svetim kravama" koji uopće njegujemo persiranje. Blaženi jezici koji toga uopće nemaju i ne zamaraju se. Još se sjećam persiranja profesora na faksu, obraćanja s kolegice i sličnih pres... a znaš da si mu zapravo potpuno nebitan.

Kužim da si sad ljut i bijesan na sve njih, al zbog ovog ne bi trebao biti 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh ključna riječ je pazi !prijelaz! Pa već godinama je ista situacija. Nitko te ne ferma dok ne prebaciš broj. Kad prebaciš eto ponuda sa svih strana 😉 ne bi ni HT nudio ništa posebno da ne dolaziš kao novi korisnik.

Zašto? A valjda im šefovi ne prate baš statistike zadržanih nego samo statistike novih i prebjeglih...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za dvije godine, osim ako se ne dogodi čudo, očekuj isti scenarij. Znam jer sam i ja svojedobni prebjeg iz HTa iz istog razloga, a zadnjih par ugovora prakticiram raskid, prijenos i službu za zadržavanje/vraćanje 😃 tako je kako je. S firmom svaki ugovor šetamo kod drugih.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni ne bi trebalo 1000 min prema svima i 1000 prema mreži, al bi svakako dosta više interneta... Ali dobro, prednost i je puno više fleksibilnosti nego s trenutnim standardnim pretplatničkim kombinacijama.
Razina korisnika 3
Nažalost dogovora nema i sutra odjavljujem mobitele iz vipa a uskoro za koji dan i vip sat. Nikad vise u vip. Nakon 19 godina njih nije briga za stare korisnike a novima daju mobitele S6 po 9kn. Svaka vam čast

Kako sam ti i u inboxu navela, a nakon kontakta od strane kolega - u više navrata smo ti pružili zaista velikodušne popuste na usluge i uređaje. I ovaj put si dobio ponudu s posebnim popustom no ono što si tražio od nas nismo u mogućnosti provesti. Nažalost, ono što si očekivao neće biti moguće ni kod drugih operatera jer su cijene uređaja kakve jesu, prilagođene tržištu. Žao mi je što ti to ne odgovara no savjetujem da razmisliš još jednom o ponuđenom 😉
Razina korisnika 3
To nije istina s ja cu vam to i dokazati. Javno cu vam to objaviti nek i drugi vide da lazete.

Ne mogu znati koja su tvoja očekivanja bila ranije no da je moguće odobriti više, kolege bi to i napravili. Zaista preporučam da razmisliš o ponuđenom.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok leonardo1809, žao mi je što si razočaran 😞 Pošalji nam u inbox https://bit.ly/2re8TLG svoje podatke (OIB, ime i prezime, kontakt broj) napravit ćemo detaljnu provjeru i kontaktirat ćemo te s ponudom 🙂
Razina korisnika 3
@leonardo1809, toliko si vikao u svom prvom postu da sam se malo prepao :8 , probaj drugi put prespavati pa izliti svoje nezadovoljstvo mirne glave. Ovako si ispao megalomanski drekavac kojeg nitko ozbiljno nece shvatiti. Na zalost, imam filing da ce te opet ozeniti, a vjeruj da oni nikako nisu u minusu, cak ni na nuli...
Razina korisnika 3
@gogsy1975, ti si moj alter ego? 😉
Razina korisnika 5
Bedž +2
Mene previše ne smeta kad me oslove s Ti, čak mi i paše, čak služba od BonBona uvijek kreće s Ti ali se prebace na Vi, ništa im ne zamjeram jer sam sam izabrao mrežu za mlade pa se tako i ophode ali se brzo prešaltaju i ništa im ne zamjeram.

Odgovori