korisnik sam internet tarife sa 25 GB prometa za 169 kn i u promociji besplatnu noćnu opciju koja se ispostavila da je beskorisna. Potrošnja mi se u noćnim satima brojala kao dnevna potrošnja. Nakon razgovora sa korisničkom službom jedino rješenje mi je predloženo da ručno palim i gasim router prije noćne upotrebe i onda nakon upotrebe , što se meni iskreno ne da. Pa onda problemi sa spajanjem na internet gdje su me uvjeravali 3 puta da moj carnet račun nije aktivan, a ja kao glupača zvala carnet i informatičku službu na fakultetu gdje mi je potvrđeno da je aktivan. Zvanje korisničke službe Vaše , ponovno , gdje me ponovno uvjeravaju da mi račun nije aktivan. Na to sam doslovno planula i rekla da mi poprave internet kako kod znaju. Konačno je rješeno i sve što je bilo potrebno je resetirati router. Nisam se na to službeno žalila , jer bi mi to samo donjelo više glavobolje nego koristi. Konačno sam prije mjesec i pol dana promjenila tarifu i sada koristim mobilni net L sa 100 GB prometa, što je po svim pokazateljima dovoljno. Ugovorna obveza mi istječe 10.04.2018 i bila sam u danas u VIP centru da se raspitam za pogodnosti produljenja ugovorne obveze. Znate što su mi rekli ? Da se za produljenje ugovorne obveze ne dobivaju nikakvi popusti, tj, dobivam popust na tarifu od 10 kuna i mogu uzeti neki novi router za 9 kuna. Na što sam ja rekla da ću i dalje koristiti router koji već imam i da ne želim smeće od ZTE, a tom slučaju imam popust samo 10 kuna. Sramota. Znaći da tarifu mobilni net L plaćam 189 kuna mjesečno ( Uskoro mi istjeće studentska prava pa neću moći koristiti popust Carneta) + 10 kuna ona frekvencija. Sve zajedno 199 kuna za 100 Gb. Moje pitanje je zašto bi ja nastavila koristiti vipov internet kada mi TELE2 nudi neograničeni internet ( ograničenje 1TB) za 169 kuna i nema dodatnih nameta? Znači 169 kuna je ukupni račun. E sad neko bi rekao da mi brzina neće biti ista. E pa pogodite što? Ja sam na bonovima na tele2 i jako sam zadovoljna sa internetom na mobitelu. Signal je jak i uvijek je stabilan, je brzina je manja ali dovoljna za spajanje laptopa preko wifi na mobitel i surfanja i skidanja. Ovaj post je namjenjen korisničkoj službi. Želim da me kontaktira netko iz korisničke službe i slože mi na pismeno zadnju ponudu za produljenje tarife koja će biti povoljnija od ponude TELE2. Inače neću imati razloga da ostanem korisnik vipa i produljim ugovor. U tom slučaju raskidam korištenje te tarife odmah , a u 12 mjesecu i drugu internet tarifu. Da dobro ste čuli. Imam dvije pretplate za internet i raskinut ću obje čim bude moguće to učiniti bez penala. Molim vas da se korisnička služba dogovori međusobno i dostavi mi na mail ponudu pismenu. I nemojte reći da nije moguće jer ako je moguće za govorne tarife davati popuste za produljenje , onda je mmoguće i za internet tarife. I nemojte mi nuditi Homebox jer to ne želim nakon negativnih iskustava pročitanih ovdje.
Nezadovoljna ponudom popusta za produljenje.
Najbolji odgovor od A1_Monika
Pogledaj original