Riješeno

Razlog za produljenje ugovorne obveze

  • 19 March 2018
  • 7 odgovora
  • 1252 pregleda

Pozdrav,

korisnik sam internet tarife sa 25 GB prometa za 169 kn i u promociji besplatnu noćnu opciju koja se ispostavila da je beskorisna. Potrošnja mi se u noćnim satima brojala kao dnevna potrošnja. Nakon razgovora sa korisničkom službom jedino rješenje mi je predloženo da ručno palim i gasim router prije noćne upotrebe i onda nakon upotrebe , što se meni iskreno ne da. Pa onda problemi sa spajanjem na internet gdje su me uvjeravali 3 puta da moj carnet račun nije aktivan, a ja kao glupača zvala carnet i informatičku službu na fakultetu gdje mi je potvrđeno da je aktivan. Zvanje korisničke službe Vaše , ponovno , gdje me ponovno uvjeravaju da mi račun nije aktivan. Na to sam doslovno planula i rekla da mi poprave internet kako kod znaju. Konačno je rješeno i sve što je bilo potrebno je resetirati router. Nisam se na to službeno žalila , jer bi mi to samo donjelo više glavobolje nego koristi. Konačno sam prije mjesec i pol dana promjenila tarifu i sada koristim mobilni net L sa 100 GB prometa, što je po svim pokazateljima dovoljno. Ugovorna obveza mi istječe 10.04.2018 i bila sam u danas u VIP centru da se raspitam za pogodnosti produljenja ugovorne obveze. Znate što su mi rekli ? Da se za produljenje ugovorne obveze ne dobivaju nikakvi popusti, tj, dobivam popust na tarifu od 10 kuna i mogu uzeti neki novi router za 9 kuna. Na što sam ja rekla da ću i dalje koristiti router koji već imam i da ne želim smeće od ZTE, a tom slučaju imam popust samo 10 kuna. Sramota. Znaći da tarifu mobilni net L plaćam 189 kuna mjesečno ( Uskoro mi istjeće studentska prava pa neću moći koristiti popust Carneta) + 10 kuna ona frekvencija. Sve zajedno 199 kuna za 100 Gb. Moje pitanje je zašto bi ja nastavila koristiti vipov internet kada mi TELE2 nudi neograničeni internet ( ograničenje 1TB) za 169 kuna i nema dodatnih nameta? Znači 169 kuna je ukupni račun. E sad neko bi rekao da mi brzina neće biti ista. E pa pogodite što? Ja sam na bonovima na tele2 i jako sam zadovoljna sa internetom na mobitelu. Signal je jak i uvijek je stabilan, je brzina je manja ali dovoljna za spajanje laptopa preko wifi na mobitel i surfanja i skidanja. Ovaj post je namjenjen korisničkoj službi. Želim da me kontaktira netko iz korisničke službe i slože mi na pismeno zadnju ponudu za produljenje tarife koja će biti povoljnija od ponude TELE2. Inače neću imati razloga da ostanem korisnik vipa i produljim ugovor. U tom slučaju raskidam korištenje te tarife odmah , a u 12 mjesecu i drugu internet tarifu. Da dobro ste čuli. Imam dvije pretplate za internet i raskinut ću obje čim bude moguće to učiniti bez penala. Molim vas da se korisnička služba dogovori međusobno i dostavi mi na mail ponudu pismenu. I nemojte reći da nije moguće jer ako je moguće za govorne tarife davati popuste za produljenje , onda je mmoguće i za internet tarife. I nemojte mi nuditi Homebox jer to ne želim nakon negativnih iskustava pročitanih ovdje.

Nezadovoljna ponudom popusta za produljenje.
icon

Najbolji odgovor od A1_Monika 22 March 2018, 09:11

Pogledaj original

Odgovora 7

Bedž +1
Pozdrav @Ljutica,

molim te pošalji nam svoje podatke u inbox kako bi mogli napraviti malo detaljniju provjeru 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +4
Podnesi zahtjev za raskid ugovora na prodajnom mjestu i onda ćete kontaktirati iz službe za zadržavanje korisnika i ponuditi nešto povoljnije samo da ne odeš.
Ovdje nećeš ništa postići.
Razina korisnika 3
@Ljutica, ako se smijem ubaciti jer nisam iz korisnicke sluzbe: svašta bi ti htjela 😃 . Zasto ne pojednostavis stvari i odmah po isteku ugovorne obveze pređeš konkurenciji? Natezanje s ovim slatkorjecivim manipulatorima i laznim oglasivacima nema smisla...
Razina korisnika 3
..onda ćete kontaktirati.

Nije "ćete" nego "ćeš"; ne širiti dezinformacije molim.
U slučaju da u poslovnici predas zahtjev za raskidom ugovora, ti kao korisnik kontaktiras sluzbu za savjetovanje (zanimljiv odnos prema korisniku, a).
Oni zovu jedino ako predas zahtjev za prelazak drugom operateru.
Hvala monika na odgovoru. Sve što hoću od korisničke službe je zadnja ponuda za produljenje ugovorne obveze.
Evo Ivane , poslala sam poruku. Vidjet ćemo hoće li biti primamljiva ponuda.
Bok Ljutica, još nam se nisi javila u inbox 😃 Čekamo da nam se javiš s podatcima zato što imamo već nešto za tebe organizirano 🙂

Odgovori