Promjena Spikalice na Sheralicu

  • 8 July 2023
  • 11 odgovora
  • 288 pregleda

Danas sam odlucio promijeniti tarifu zbog duplo veceg internet prometa, a i zbog cijene koja je niti euro i pol veca. Prije promjene imao sam 2.6GB preostalog internet prometa i 1400 min/sms. Nakon promjene tarife to sam sve izgubio, a ocekivao sam da ce se novi gigabajti i minute iz Sheralice (6GB/2000min) pridodati prijasnjem stanju, kao sto su se isti i iz Spikalice pridodavali na prijasnje stanje, do max. duplog iznosa jedinica.

Znaci, ocekivao sam da cu imati 8.6GB i 3400 min/sms, ali to nije slucaj. Posto je vrsta ove teme Razgovor a ne Pitanje, ne trazim odgovor, ali mi jednostavno nije jasno zasto to radite bez ikakve napomene niti upozorenja?! Da sam znao da ce se to desiti, prebacio bih minute u megabajte, i potrosio tih cca. 4GB na nesto. Ovako mi je sve propalo.

Da je bilo u pitanju i pola gigabajta svejedno bih sve ovo pisao, jer me vise smeta nacin na koji se odnosite prema korisnicima, a ne gubitak tih 4GB. Eto, pa sad komentirajte gdje sam fulao, sto nisam citao, i zasto ne bih presao nekom drugom operatoru koji bolje tretira svoje korisnike. I ne, ovo je samo jedan u nizu problema na koje nailazim svako malo kroz godine sa vama, i jedan od onih koji zasluzuje temu i mojih par minuta.


Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 11

Razina korisnika 6
Bedž +6

https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/a1-na-bonove

Zbog čega postoji web a1? Ne zbog A1, jel tak? Već zbog korisnika i zainteresiranih ostalih. 

Evo kaj A1 savjetuje po pitanju višekratnih aktivacija ISTE tarife u jednom mjesecu. Ako to vrijedi za ISTU tarifu, vrijedi i za promjenu tarife.

Čitati prije bilo kakve promjene. Ili jednostavno nazvati SZK. 

 Edit: a mogao si prije promjene tarife pitati i ovdje na forumu- dobio bi isto tako savjet da prvo potrošiš paket iz tarife, jer aktivacijom ili reaktivacijom gubi se sve nepotrošeno. I tako je otkako i postoji Vipnet, tj.sada A1. Čemu čuđenje?

Edit2: ovo bi ti se desilo i na HT-u i na Telemachu. Jer kod svih vrijedi da se promjenom tarife gubi nepotrošeni paket.

Zbog cega onda postoji Moj A1 mobilna aplikacija ako je web za sve? Krajnji korisnik ocekuje informaciju tamo gdje radi promjenu tarife, a ne da mora na web, i zvati SZK, i citat po forumima, i svasta nesto.. Pa nije to sad takva promjena da moram preokretat internet naglavacke i pripremat se tjedan dana citajuci sve zivo. Samo je internet promet poduplan, i vozi dalje, ne? Ocigledno ne.

Taj screenshot (“Mogu li vise puta mjesecno ukljuciti istu tarifu”) sve i da sam vidio, preskocio bih gotovo sigurno. Kakve veze ima *visekratno ukljucivanje* iste tarife untar 30 dana, sa mojom *jednokratnom promjenom* tarife? Čast super inteligentnim ljudima koji mogu zakljuciti da je to identicna stvar i da vrijedi za oboje. Ja sam eto, malo priglup pa jos uvijek ne shvacam.

Nema goreg odgovora od “tako je oduvijek”, pa se cudim jos i vise. To sto se ljudima uzima ono sto su prethodno platili i sto tako svi rade, ne znaci da je fer i ispravno. Vide ljudi da se moze i da su korisnici ovce, pa zasto ne bi i mi tako, jel? A sigurno nema nikakve tehnicke prepreke da se mora raditi tako. Ako se nepotrosene jedinice mogu prebacivati u drugi mjesec (do max. duplog iznosa jedinica), onda bi se isto tako i neiskoristene jedinice iz stare tarife mogle pridodati novoj, ne? Ali to onda ne bi islo u korist A1, jel?

Gle.. Sad znam da to tako radi u A1, i to cu imati na umu drugi put, ako ce do toga doci. Ali taj proces se odvija podmuklo i potiho iza leđa krajnjeg korisnika. I to je ono sto mi se ne sviđa. Za nekoga tko visi po forumima svaki dan normalno je da naleti na tu informaciju, ali ne i za ostale koji se vode zdravim razumom pitajuci se “pa nece mi valjda oduzet sve sto sam imao/platio ranije”. Ako ja tako mislim, sigurno ima i jos takvih. Kao netko tko osigurava kvalitetu softvera i korisnicko iskustvo vec dugi niz godina, sigurno ne bih dao zeleno svjetlo da usluga u takvom formatu ugleda svjetlo dana. Tim me sve to jos vise boli. Zar je tako tesko upozoriti korisnika da ce izgubiti 80% tarife, nego ga tjerat da kopa za tom informacijom po webu?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Tvoja prepaid kartica i prepaid tarifa ujedno je i Ugovor između tebe i A1,na koji si dobrovoljno pristao i kojeg možeš raskinuti u bilo kojem trenutku. To je prednost prepaida,a na najnovijim pretplatničkim tarifama uveli su to isto pod nazivom Pretplata bez ugovorne obveze. Promjena tarife ujedno je i promjena Ugovora između tebe i A1 i automatski tvoj "stari" Ugovor (koji kod prepaida nigdje nije ispisan, ali se podrazumijeva)prestaje važiti. Ne znam kaj se tu mora nešto posebno naglašavati ili upozoravati, tako radi cijeli poslovni svijet, pa i A1.

To su osnovni Uvijeti korištenja bilo kojeg poslovnog subjekta-bilo kakva promjena Ugovora poništava stari Ugovor. Nije potrebna neka velika inteligencija za shvatiti osnovne principe poslovanja. 🤔

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ali da ne bude zabune, svaki korisnik, pa i pripejdaš, trebao bi biti upoznat sa Općim uvjetima korištenja usluga A1, A1 ih ima objavljene na svojim stranicama i nije obvezan svakom korisniku ponaosob slati upozorenja tipa "prelaskom na drugu tarifu izgubit ćete neiskorišteni promet" jer to piše u Općim uvjetima korištenja usluge A1 na bonove, pa na ovom linku potraži taj pdf iz kojeg sad stavljam ss

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/mobilne-usluge/a1-na-bonove

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Svaka škola se plaća. Sad znaš da postoje Uvjeti i znaš da je kod svih operatera ista praksa pa slijedeći put prije promjene tempiraj da iskoristiš sve plaćeno, a neiskorišteno.

Ako želiš javi mi se u inbox sa brojem moba pa ti šibnem 4 Gb viška da nadoknadim "duševna boli" za ono za što nisi bio upućen ili se nisi dobro informirao. ;)

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ups, krivi ss 😋

 

Ako želiš javi mi se u inbox sa brojem moba pa ti šibnem 4 Gb viška da nadoknadim "duševna boli" za ono za što nisi bio upućen ili se nisi dobro informirao. ;)

Ne zelim. Nisi skuzio poantu price, nije sve u gigama. Ali bit cu slobodan uputiti ostale da ti se jave kad vec ih tako olako nudis :) To sto samo ja pisem o ovome, ne znaci da sam jedini kome se to desilo. I kome ce se tek desiti.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Poanta tvoje priče opisana je nekim narodnim poslovicama, tako da da- svi koji postupaju kao ti- desit će im se isto kaj i tebi 😛.

A @gogsy1975 ne nudi samo olako višak svojih giga već koristi opciju sheranja koja postoji u svim tarifama osim fleterice, pa znajući iz iskustva da nepotrošene gige odlaze u vjetar on ih radije podijeli i razveseli nekoga. Njemu ni iz džepa ni u džep, a ti sad mozgaj kak je to moguće 😃😛

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ne zelim. Nisi skuzio poantu price, nije sve u gigama. Ali bit cu slobodan uputiti ostale da ti se jave kad vec ih tako olako nudis :) To sto samo ja pisem o ovome, ne znaci da sam jedini kome se to desilo. I kome ce se tek desiti.

Poanta je onda skupiti forumske bodove, izaći na vrh top liste foruma zbog nečeg što svi znaju a ti ili manjina ne? A zamisli drugi operateri nemaju svoj forum da se možeš i na njihovim forumima obrukati svojom neinformiranošću? ;)

Kao što potpis kaže, ne radim za A1 niti od A1 imam koristi, čisto sam htio pomoć ali slobodno zanemariš moj upis jer za mene je priča završena. Lijep ti pozz a @A1_Jure  će zapečatit ovaj cheap chat vjerujem.

Poanta tvoje priče opisana je nekim narodnim poslovicama, tako da da- svi koji postupaju kao ti- desit će im se isto kaj i tebi 😛.

@gogsy1975 ne nudi samo olako višak svojih giga već koristi opciju sheranja koja postoji u svim tarifama osim fleterice, pa znajući iz iskustva da nepotrošene gige odlaze u vjetar on ih radije podijeli i razveseli nekoga. Njemu ni iz džepa ni u džep, a ti sad mozgaj kak je to moguće 😃😛

Eee moja zvjezdice.. Moras ti nesto napisati pa da tvoja bude zadnja. Narodne poslovice?? Otkud ti sad to? Sheranje giga? Prvi put cujem. Kako je to uopce moguce? Mora da je neka super stvar! Odnosno, bila *bi* super da mi A1 nije nedavno ponistio skoro cijelih 10GB sa drugog broja na koji si redovno prebacujem gige (one koje mi ne uzmu, jel), tocno sat vremena prije isteka istih, a o cemu *nisam* pisao. Imam tri broja na A1, i dvije internet pretplate, i jos uvijek trpim ovakva sranja. Molim te nemoj vise odgovarati. Jedan od ona tri SS je pomogao, ali sa ovime ne pomazes bas nista.

 

Poanta je onda skupiti forumske bodove, izaći na vrh top liste foruma zbog nečeg što svi znaju a ti ili manjina ne? A zamisli drugi operateri nemaju svoj forum da se možeš i na njihovim forumima obrukati svojom neinformiranošću? ;)

Da svi znaju, vec bi se netko drugi od korisnika, nas obicnih smrtnika, javio. Nego se skupe Zvijezda foruma, Super forumaš, i sad jos Jure the Admin koga cekamo, pa pucaj sa svime sto imas po onima bez kojih ovog foruma ni ne bi bilo. Mozda drugi operateri nemaju forum upravo zbog ovakvih situacija, da se ne javljaju oni koji “ne rade za A1, niti su na platnoj listi A1” i koji nazivaju korisnike “dusevnim bolesnicima”. Ajde pa imas skoro 50 godina, budi malo ozbiljniji..

  

Kao što potpis kaže, ne radim za A1 niti od A1 imam koristi, čisto sam htio pomoć ali slobodno zanemariš moj upis jer za mene je priča završena. Lijep ti pozz a @A1_Jure  će zapečatit ovaj cheap chat vjerujem.

Vidio sam potpis, bas je kul. Ali definitivno zvucis kao njihov. EOD i za mene. @A1_Jure, mozes slobodno okinut taj klik, i meni je dosta..

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ako vam je dosta, privedimo priču kraju.

Budite ljubazni, budite uslužni, budite zahvalni.