Lijepi pozdrav,
sinoc dobivam SMS poruku da “sam” uspjesno aktivirao Netflix uslugu, ispred mene racunalo (obavljam privatni posao), pokraj mene na punjacu mobitel netaknut(net 5G i mob korisnici A1 mreze). Instant zovem SZK, agent mi daje informaciju da je ukljucena putem WEB-a sto ocito nije mojom radnjom. Daljnju informaciju (LOG stranice-nacin prijave na WEB te IP adresu) X osobe nemogu dobiti, odmah u tom trenutku “aktivacije” prije poziva prema SZK spremio sam svoju IP adresu te sve ostale podatke sa racunala i sa mobitela (da se vidi sa koje IP adrese sam se ulogirao) nakon primanja SMS poruke i email-a o aktiviaciji.
Kako mogu dobiti ikakvu provjeru/informaciju kako je obavljen login na moj A1, jer username na moj.a1.hr nigdje nikad nije koristen, lozinska stvorena prije par godina, a redoviti login na moj.a1.hr profil je obavljan auto loginom kad koristim app ili web spojen na svoju 5G mrezu tako da ne upisujem nikakav login.
Trazim informacije da vidim kako je doslo do ovog breach-a te koji su mi iduci koraci.
Najbolji odgovor od A1_Jure
Pogledaj original