Riješeno

Nemam program niti internet niti telefon - što napraviti

  • 15 December 2023
  • 6 odgovora
  • 115 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Situacija je slijedeća:

Zatražili smo uključenje filmskog paketa (do sada smo imali osnovni). Pri ugovaranju su iz A1 preporučili radnje koje će poboljšati uslugu na što smo pristali (kabl, novi ruter i reciver, smart TV). Nakon toga su nešto krivo napravili u A1 i od tada nemam program (2 tjedna). Nakon toga je bio tehničar i umjesto da sve spoji sve je raz****o - od tada nemam niti program, niti internet, niti telefon i to traje tjedan dana. Tehnička podrška ne čini ništa iako je uredno prijavljeno i oni uredno govore da će se netko javiti glede toga - naravno nitko se ne javlja. Koliko vidim da se a1 po ugovoru obvezao da će sve kvarove ukloniti najviše 15 dana od dana prijave kvara. Da li da ih odmah tužim, ili da čekam tih 15 dana (prva prijava je bila prije 12 dana) pa da ih onda tužim. Ne znam mogu li odustati od ugovora pošto je prošlo više od 14 dana od ugovaranja. Možda imam neka prava pošto oni nisu gotovo ništa poduzeli kako bi nešto napravili po tom slučaju (osim što su poslali nesposobnog tehničara i što na svaku prijavu kažu da će se netko javiti).

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 17 December 2023, 14:19

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @ageB, molimo te javi nam se privatnom porukom OVDJE kako bismo provjerili o čemu je riječ.

Razina korisnika 2

Odi pročitaj moje odgovorei u  pm što sam ti poslao,piši prvi prigovor pa drugi ako ne ispune tvoja prava i onda treći koji šalješ i u HAKOM sa svim prigovorima koje si dosada pisao.ako usluga ne radi njihovom krivicom dulje od 5 dana imaš pravo na 30 eura po danu

Evo sada javno malo više informacija o aljkavosti A1:

Početkom mjeseca (1.12.2023.) je zatražena nova usluga, 2 dana nakon toga je nestalo programa (3.12.2023.) dan nakon toga je prijavljen kvar (4.12.2023.). 11.12.2023. je bio nekakav nazovi tehničar koji se zablokirao kada je vidio koaksialni kabel i kada je trebalo promjeniti utičnicu u zidu, te sve uređaje spojiti tim njemu nikad viđenim i nepoznatim kabelom. Sve je ostavio tako odspojeno i otišao.  Nakon toga je nekoliko puta prijavljivan kvar, traženo da se nešto učini sa time te da nam se uspostavi usluga koju ste obećali i kojom se A1 vezao ugovorom, ali ništa od toga nije napravljeno niti je poštovan ugovor u kojem piše da će sve kvarove riješiti najkasnije u roku 15 dana. Sada je već prošlo 24 dana, a uskoro će proći i tih 30 dana koliko HAKOM daje da uspostave uslugu pa će onda preuzeti odvjetnik. Na sve moje telefonske upite i prijave dobijam njihove LAŽI da će mi se netko javiti, a od njih niti glasa.

I jedna od jačih psovki za kraj: Da Bog da ti A1 bio provajder i slao ti svoje tehničare u pomoć.

@ Suvi

Hvala na infu ali ne želim se više baktati sa njima. Uskoro preuzima odvjetnik, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @ageB, zaista mi je žao radi tvojeg nezadovoljstva. Ponuda da nam javiš podatke od vlasnika usluge privatnom porukom OVDJE i dalje stoji kako bismo ovim putem napravili detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. Zaista se nadam i vjerujem kako bismo tako uspjeli pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku. 

@A1_Boris 

Vrlo ste vjerodostojni. Držite se svih obaveza i rokova iz ugovora. Nema druge nego vjerovati u vašu brigu za mene kao korisnika vaših usluga i da ćete sve učiniti kako biste mi konačno uveli tu uslugu na koju ste se obavezali. ;-/

Odgovori