Situacija je slijedeća:
Zatražili smo uključenje filmskog paketa (do sada smo imali osnovni). Pri ugovaranju su iz A1 preporučili radnje koje će poboljšati uslugu na što smo pristali (kabl, novi ruter i reciver, smart TV). Nakon toga su nešto krivo napravili u A1 i od tada nemam program (2 tjedna). Nakon toga je bio tehničar i umjesto da sve spoji sve je raz****o - od tada nemam niti program, niti internet, niti telefon i to traje tjedan dana. Tehnička podrška ne čini ništa iako je uredno prijavljeno i oni uredno govore da će se netko javiti glede toga - naravno nitko se ne javlja. Koliko vidim da se a1 po ugovoru obvezao da će sve kvarove ukloniti najviše 15 dana od dana prijave kvara. Da li da ih odmah tužim, ili da čekam tih 15 dana (prva prijava je bila prije 12 dana) pa da ih onda tužim. Ne znam mogu li odustati od ugovora pošto je prošlo više od 14 dana od ugovaranja. Možda imam neka prava pošto oni nisu gotovo ništa poduzeli kako bi nešto napravili po tom slučaju (osim što su poslali nesposobnog tehničara i što na svaku prijavu kažu da će se netko javiti).
Najbolji odgovor od A1_Karlo
Pogledaj original