Riješeno

Mobilni internet tarife

  • 23 February 2017
  • 92 odgovora
  • 4895 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 92

Gotovo svaki operater kako u Hrvatskoj tako i vani ima limit koji ulazi u neki "fair use". Tako i za fiksni flat internet imaš granicu koja spada pod fair use, no takve stvari se vrlo rijetko provode u djelo. Na starom forumu smo imali temo o Bnetu i Vip kabelskoj, isto na flatrate-u imaš granicu do koje se smatra neko normalno korištenje interneta, no opet nitko se nije javio da su ga blokirali kada su prešli tu granicu. Pa tako i sa ovim LTE internetom, sigurno te neće blokirati kada pređeš 150Gb. Masa ljudi se tu javila koji su skinuli puno više (evo ja već četvrti mjesec za redom, jedino ovaj mjesec sam nešto manje) i nitko nije imao nikakvih problema.

To što VIP ima u svojim Općim uvjetima ima svaki operater i boriš se protiv vjetrenjačama ukoliko misliš nešto postići. Zanemari sve to, opusti se i uživaj.


ma meni je sve to što si naveo odavno jasno i nije sporno. sporno je to što ti kažu da prodaju jednu stvar a kad platiš i potpišeš dobiješ potpuno oštećenu stvar kužiš? kao da ti podmetnu nogu jer ne žele biti iskreni kako bi što više ovakvih jadnika navukli da potpišu ugovore i povećali profit. zašto nisu iskreni prema korisnicima i zašto ih (to je ružno za reći ali tako je) lažu dok ne potpišu na 24 mjeseca? čemu takvo podmetanje noge? tko im za to daje pravo? (da toliko lažu). i tko meni može garantirati da me tijekom 24mjeseca neće kazniti zbog malo više GB? tko? a ta opcija za kažnjavanje je full otvorena i stvara u korisniku strah i stres danonoćno. a meni je stresa i neizvjesnosti preko glave, bio sam u ratu i ne volim takva stanja bez razloga trpiti. u krivu si da neću ništa postići. ja ne želim nikakve koristi izvući i slično ali će mi biti drago da upoznam širu javnost s takvim negativnim pojavama i da ih državne institucije primoraju da promjene poslovanje i pristup građanstvu od kojega ubiru profit na rekao bih nepošten način. zašto bi još netko nasjeo na te njihove (nemam drugu riječ) laži?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Gotovo svaki operater kako u Hrvatskoj tako i vani ima limit koji ulazi u neki "fair use". Tako i za fiksni flat internet imaš granicu koja spada pod fair use, no takve stvari se vrlo rijetko provode u djelo. Na starom forumu smo imali temo o Bnetu i Vip kabelskoj, isto na flatrate-u imaš granicu do koje se smatra neko normalno korištenje interneta, no opet nitko se nije javio da su ga blokirali kada su prešli tu granicu. Pa tako i sa ovim LTE internetom, sigurno te neće blokirati kada pređeš 150Gb. Masa ljudi se tu javila koji su skinuli puno više (evo ja već četvrti mjesec za redom, jedino ovaj mjesec sam nešto manje) i nitko nije imao nikakvih problema.

To što VIP ima u svojim Općim uvjetima ima svaki operater i boriš se protiv vjetrenjačama ukoliko misliš nešto postići. Zanemari sve to, opusti se i uživaj.
Moja potrošnja na Noćnoj opciji siječanj 2017.
Da, dobro vidite - 911 Gb je skinuto 🆒
(i onda sad više u veljači nisam imao šta za skidat pa sam stao na sramotno malih 60Gb a evo već je idući tjedan kraj mjeseca ... 😞 )



čuj nemam pojma kako to uspijevaš i da li to možeš napraviti svaki mjesec, da li ti to netko tolerira ili ne. u uvjetima korištenja piše da ti smanje na 64kb ako pređeš 150GB i činjenica je da oni mogu koga hoće stopirati ako pređe taj limit. sve je to nekako mutno, kao lutrija. neko može a neko ne može. ja nisam mislio skidati toliko kao ti već puno manje ali opet više od 150GB. to da meni netko garantira da me se neće stopirati pa ajde. ali ovako je sve pod nekim velom neizvjesnosti i straha. ne treba mi to da mi iskopčaju brzinu pa da ne mogu na net do kraja mjeseca. potpišeš, platiš i onda si još nešto kriv - to nije normalno.
pogledaj link na razgovor sa njihovog facebook portala i na šta to liči:
https://web.facebook.com/vipnet/posts/10154341866888004?comment_id=10154392608343004&reply_comment_id=10154392982878004¬if_t=feed_comment¬if_id=1487966996321893
Dnevni limit je tu, ovisno o paketu koji je ugovoren. Noćni limit je propisan, ali zasad se nitko nije javio da su mu blokirali ili isključili uslugu jer je prešao limit. U svakom slučaju mobilni internet nije predviđen za neograničenu uslugu, flat internet je dostupan jedno na parici ili kabelu, mobilni i satelitski internet nude samo ograničene, veće ili manje pakete. Agente koji te uvjeravaju da je sve neograničeno prijavi jer očito nisu kompetentni za obavljanje svog posla.
pa normalno da ću to prijaviti svim institucijama koje su nadležne za takve 'operatere'. više mi je pun kufer tih jadnih prevarantskih šema od cigana na placu pa do mobilnog operatera koji izgleda kao da je podivljao i misli da je iznad zakona i svega. to je slično poput onih šibicara koji po vašarima vrte kuglicu sa tri kutije šibica, isti vrag.
ako nešto prodaješ pa daj onda prikaži TOČNO što prodaješ za te novce. a ne prvo te dobrano slaže, uzme ti lovu pa ti poslije podmetne nogu - tako to izgleda
Razina korisnika 6
Bedž +6
Moja potrošnja na Noćnoj opciji siječanj 2017.
Da, dobro vidite - 911 Gb je skinuto 🆒
(i onda sad više u veljači nisam imao šta za skidat pa sam stao na sramotno malih 60Gb a evo već je idući tjedan kraj mjeseca ... 😞 )

Razina korisnika 7
Bedž +3
Dnevni limit je tu, ovisno o paketu koji je ugovoren. Noćni limit je propisan, ali zasad se nitko nije javio da su mu blokirali ili isključili uslugu jer je prešao limit. U svakom slučaju mobilni internet nije predviđen za neograničenu uslugu, flat internet je dostupan jedno na parici ili kabelu, mobilni i satelitski internet nude samo ograničene, veće ili manje pakete. Agente koji te uvjeravaju da je sve neograničeno prijavi jer očito nisu kompetentni za obavljanje svog posla.
ajde reci zašto se onda govori korisnicima da nema limita? nazovem SZK i čovjek kaže da nema limita. ja ga pitam ponovo da li ipak postoji neki limit baš zbog tog zagušenja ili preopterećenosti mreže a on kaže DA NEMA LIMITA. razgovor je snimljen prekjučer. pitam ga da li mogu skinuti GB koliko hoću a on kaže DA MOGU I DA NEMA LIMITA!
tu na forumu sam isto dobio odgovor DA NEMA LIMITA. i jučer prije nego što sam potpisao ugovor na prodajnom mjestu prodavatelj kaže DA NEMA LIMITA? na facebook Vipnet portalu ista stvar - potvrđuju DA NEMA LIMITA! pa šta je s vama svima ljudima? koji vam je? pohlepa se pretvorila u nešto još malignije?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Nije laž, sve je navedeno u uvjetima korištenja. Ta stavka stoji kao mjera osiguranja kako bi se zaštitio integritet mreže u slučaju prekomjernog korištenja, ali za sada nisam naišao na niti jedan slučaj kada su tu mjeru primjenili. Čak i osobno sam katkad znao potrošiti i puno više od 150 GB tijekom noći te mi navedeno ograničenje nije bilo primjenjeno.
znači to je sve laž što je napisano na Vip portalu u vezi XL tarife za mobilni internet. ispada da je 5gb po noći a ne neograničeno i bez limita kako su mi usmeno potvrdili u SZK kad sam ih zvao. da li se to može prijaviti? DORH-u?
a šta je sa noćnom opcijom, čitao sam da se ne isključuje automatski ujutro pa korisnicima pojede GB. je li to rješeno ili se korisnik mora sam snalaziti kako zna i umije? da li se mora ujutro prije 8 sati ručno nešto uključivati pa isključivati ili ima pouzdani softwer koji to radi? i koliki je stvarni limit u GB noćne opcije? znam da ne može biti neograničeno u realnosti :)

Noćna opcija vrijedi od ponoći do 8 ujutro, bila je već masa tema koja obrađuje ovu temu, no po milijun i prvi put: par minuta prije ponoći isključi se stick ili bežićni modem i nakon toga se nakon ponoći ponovno uključi da bi noćna opcija proradila, a na istom principu se i isključuje.A što se limita tiče, kao što i sama opcija kaže ona je u tom razdoblju neograničena.


evo copy/paste iz uvjeta korištenja XL tarife i noćne opcije:
10. Mjere zaštite mrežnog integriteta U slučaju da korisnik Noćne opcije preuzima osobito velike količine podataka kroz dulje vremensko razdoblje, a što može usporiti brzinu širokopojasne veze za druge korisnike na tom području, Vipnet može prema tom korisniku primijeniti mjeru smanjenja brzine pristupa internetu na 64kbit/s do kraja kalendarskog mjeseca. Ta se mjera može primijeniti na korisnike u slučaju da korisnik Noćne opcije u jednom mjesecu prenese količinu podataka veću od 150 GB.
može neki link gdje je objašnjeno sve o noćnoj opciji?
sad mi proletilo kroz glavu - pa nije valjda da korisnik mora svaku noć tijekom 30 dana isključivati/uključivati navečer i ujutro prije 8 opet isključivati/uključivati nešto? zvuči kao posao na nekom neplaćenom radnom mjestu :((
znači zaboravim ju uključiti navečer i nešto skidam po noći ode mi promet? ili ako ja ne skidam već se programi sami updejtaju opet mi se po noći skida promet? ili ako nisi u mogućnosti biti budan ujutro u 8 opet mi odu GB?
i šta se poslije 8 ujutro nastavi skidati nakon noćne opcije koju sam navečer u 12 ukopčao a ujutro u 8 spavam?
what the fuck? oprostite ali totalno mi je nejasno sve to.. da li pružatelj usluge uopće tu nešto isključuje i uključuje?
sorry, nisam vidio stare teme 😞 da li to znači da moraš obavezno biti prisutan pokraj sticka navečer u 24h i ujutro u 8h i to ručno poklikati? nznači nema softwer da to automatski odradi? kako je to i da li je to uopće navedeno u ugovoru koji potpisujem? da li se može kliknuti na disconect ili se mora stick vaditi iz laptopa za isključiti? ako ne iskopčam ujutro a download ide sam sam si kriv za potrošene GB?
ima li još kakav program osim ova dva na slikama sa linkova?
https://s4.postimg.org/xo4o9m3z1/program_2.jpg
https://s4.postimg.org/h1rpea0f1/vip_program2.jpg
ovaj sa prve slike je nešto bolji i koristim ga sa svojim starim stickom ali ako ima bolji bilo bi cool.
Razina korisnika 4
a šta je sa noćnom opcijom, čitao sam da se ne isključuje automatski ujutro pa korisnicima pojede GB. je li to rješeno ili se korisnik mora sam snalaziti kako zna i umije? da li se mora ujutro prije 8 sati ručno nešto uključivati pa isključivati ili ima pouzdani softwer koji to radi? i koliki je stvarni limit u GB noćne opcije? znam da ne može biti neograničeno u realnosti :)

Noćna opcija vrijedi od ponoći do 8 ujutro, bila je već masa tema koja obrađuje ovu temu, no po milijun i prvi put: par minuta prije ponoći isključi se stick ili bežićni modem i nakon toga se nakon ponoći ponovno uključi da bi noćna opcija proradila, a na istom principu se i isključuje.A što se limita tiče, kao što i sama opcija kaže ona je u tom razdoblju neograničena.
Razina korisnika 4
Postoji li kakva sansa da se na internet tarifu doda voice uz nadoplatu? :D

Mobilni internet je stvoren da bude baš to, za glasovne usluge postoji pretplata ili na bonove.Ali mislim da je to poznato.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Postoji li kakva sansa da se na internet tarifu doda voice uz nadoplatu? 😃
a šta je sa noćnom opcijom, čitao sam da se ne isključuje automatski ujutro pa korisnicima pojede GB. je li to rješeno ili se korisnik mora sam snalaziti kako zna i umije? da li se mora ujutro prije 8 sati ručno nešto uključivati pa isključivati ili ima pouzdani softwer koji to radi? i koliki je stvarni limit u GB noćne opcije? znam da ne može biti neograničeno u realnosti 🙂
Razina korisnika 4
Ja bi ti preporučio da si sad uzmeš dok su cijene još takve, jer mislim da će postati veće...

Odgovori