Kako sam ostao bez inerneta i tv na 5 dana

  • 6 January 2024
  • 7 odgovora
  • 140 pregleda

Pozdrav, 04.01. sam u jutarnjim satima dobio novi ruter i novi uredjaj za A1 tv. To je bio rezultat produženja ugovora sa a1. 

Ajmo prvo na taj dio. Umjesto da dobijem konkretnu obavijest o tome da mi je ugovor istekao i da bi ga trebali produžiti,  pod kojim uvjetima i sl. , dobio sam račun veci za 30 eur. 

Tako se tretira korisnik sa internetom , a1 tv om, i 3 moba na a1 tarifama. 

Znaci, dosli su mi novi uredjaji , ja sam to prikljucio i nema interneta.  

Zovem korisnicku sluzbu , oni govore da ce oni otkloniti kvar, pa nakon par sati da ne mogu , da ce javiti tehnicarima koji otklanjaju kvar na daljinu i tako dolazimo do 05.01. Oko 15 h gdje me konacno zovu da ne mogu popraviti na daljinu , nego da ce poslati tehničara.  Znaci četvrtak i petak se potrosio da se utvrdi da se kvar ne moze popraviti na daljinu.  I tako dolazimo do vikenda i prvi tehnicar ce doci najprije u ponedjeljak.  

NAJMANJE 5 DANA BI TREBAO BITI BEZ INTERNETA I TV. 

Da je ovo negdje u drzavama treceg svijeta , prihvatio bi , ali u EU mislim da je to sramota. 

I uza sve to ovo mi je nagrada za produljenje ugovora. 

Svaka čast ekipa  A1, ovaj put ste nadmašili sami sebe. Navikli smo vec da nas svakim danom sve lošije tretirate , da vas nije briga za nas ali ovo je totalna nadogradnja. 

 


Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3

To sam isto i ja doživio u kolovozu. Prvo netko nije odradio provizioniranje stb-a u sustav a onda ga nisu mogli daljinski dohvatiti. Onda je došao jedan tehničar koji nije odradio posao kako treba pa je radilo pola dana (uz bakšu) i onda za 3 dana je došao drugi tehničar koji je rekao da nezna ovog prvog i da taj prvi nije odradio ništa kako treba. Desetak dana uključujući vikend bez tv-a.

Jesu ti govorili da probaš ubost Lan kabel u drugi utor routera, da povuče update i slične stvari online?

Što je najbolje meni na drugoj lokaciji ističe UO i bojim se isto produžiti online baš zbog toga što si napisao. Ako produžiš online dobiješ samoinstalacijski paket i probleme, staru opremu i stb moraš vratiti a sve dok se ponovo posloži je nuklearna fizika.

Gledaj, stvar ti je u tome što moraš o svemu razmišljati. Ako računaš s time da će te oni zvati prije isteka ugovora s ponudom za produženje, mogao bi se prevariti. Mislim, mogu te zvati, ali isto tako možeš izvisiti što nažalost jesi. Nadalje, uvijek se moraš cjenkati i prijetiti odlaskom. Ako ne uspiješ dobiti ono što hoćeš, podneseš zahtjev za prelaskom i nadaš se da će te zvati, imaš vremena 14 dana za storniranjem. Sretno!

Gledaj, stvar ti je u tome što moraš o svemu razmišljati. Ako računaš s time da će te oni zvati prije isteka ugovora s ponudom za produženje, mogao bi se prevariti. Mislim, mogu te zvati, ali isto tako možeš izvisiti što nažalost jesi. Nadalje, uvijek se moraš cjenkati i prijetiti odlaskom. Ako ne uspiješ dobiti ono što hoćeš, podneseš zahtjev za prelaskom i nadaš se da će te zvati, imaš vremena 14 dana za storniranjem. Sretno!

Hvala na odgovoru. 

Govorio sam im da cu preći na drugu mrežu.  Nisu ni trznuli. Za zahtjev nisam na žalost znao. 

Lp. 

To sam isto i ja doživio u kolovozu. Prvo netko nije odradio provizioniranje stb-a u sustav a onda ga nisu mogli daljinski dohvatiti. Onda je došao jedan tehničar koji nije odradio posao kako treba pa je radilo pola dana (uz bakšu) i onda za 3 dana je došao drugi tehničar koji je rekao da nezna ovog prvog i da taj prvi nije odradio ništa kako treba. Desetak dana uključujući vikend bez tv-a.

Jesu ti govorili da probaš ubost Lan kabel u drugi utor routera, da povuče update i slične stvari online?

Što je najbolje meni na drugoj lokaciji ističe UO i bojim se isto produžiti online baš zbog toga što si napisao. Ako produžiš online dobiješ samoinstalacijski paket i probleme, staru opremu i stb moraš vratiti a sve dok se ponovo posloži je nuklearna fizika.

Hvala na odgovoru. 

On line nude bolje cijene. Oni u uredima A1 nude samo tarife po max cijenama, da bi te prislili da ides on line. 

Gledaj, stvar ti je u tome što moraš o svemu razmišljati. Ako računaš s time da će te oni zvati prije isteka ugovora s ponudom za produženje, mogao bi se prevariti. Mislim, mogu te zvati, ali isto tako možeš izvisiti što nažalost jesi. Nadalje, uvijek se moraš cjenkati i prijetiti odlaskom. Ako ne uspiješ dobiti ono što hoćeš, podneseš zahtjev za prelaskom i nadaš se da će te zvati, imaš vremena 14 dana za storniranjem. Sretno!

Hvala na odgovoru. 

Govorio sam im da cu preći na drugu mrežu.  Nisu ni trznuli. Za zahtjev nisam na žalost znao. 

Lp. 

 

Evo da znaš ubuduće. Mjesec dana prije isteka ugovora nazoveš SZK i kažeš da bi produžio ugovor po istim ili drugim, tebi povoljnim uvjetima. Vjerojatno će te odbiti, ali moraju zabilježiti u sustavu da si zvao i što si tražio. Odmah nakon toga pošalješ mail, sigurno će te ponovno odbiti. Nakon toga ideš kod drugog operatera i podneseš zahtjev za prelaskom kod njih (imaš rok od 14 dana da storniraš zahtjev). Tada možeš očekivati poziv od Odjela za prodaju s povoljnom ponudom samo da te zadrže. Ako te ne nazovu, onda se možeš pomiriti s time da nećeš dobiti povoljne uvjete. Onda možeš ili stornirati zahtjev za prelaskom pa nastaviti kod A1 po nepovoljnijim uvjetima ili prijeđeš kod drugog operatera.

Jedan primjer. Prije oko dvije, dvije i pol godine plaćao sam 189 kuna za Savršenu tarifu. Zvao sam SZK ako mi mogu ponuditi Savršenu tarifu za jeftinije uz ugovornu obvezu na 2 godine, odbili su me. Podnio sam zahtjev za prelaskom na bonbon i zvali su me iz Odjela za prodaju da mi ponude Savršenu tarifu za 139 kuna ako se dobro sjećam.

Sve se može, samo treba malo strpljenja i ono što je najbitnije, imati sreće.

Gledaj, stvar ti je u tome što moraš o svemu razmišljati. Ako računaš s time da će te oni zvati prije isteka ugovora s ponudom za produženje, mogao bi se prevariti. Mislim, mogu te zvati, ali isto tako možeš izvisiti što nažalost jesi. Nadalje, uvijek se moraš cjenkati i prijetiti odlaskom. Ako ne uspiješ dobiti ono što hoćeš, podneseš zahtjev za prelaskom i nadaš se da će te zvati, imaš vremena 14 dana za storniranjem. Sretno!

Hvala na odgovoru. 

Govorio sam im da cu preći na drugu mrežu.  Nisu ni trznuli. Za zahtjev nisam na žalost znao. 

Lp. 

 

Evo da znaš ubuduće. Mjesec dana prije isteka ugovora nazoveš SZK i kažeš da bi produžio ugovor po istim ili drugim, tebi povoljnim uvjetima. Vjerojatno će te odbiti, ali moraju zabilježiti u sustavu da si zvao i što si tražio. Odmah nakon toga pošalješ mail, sigurno će te ponovno odbiti. Nakon toga ideš kod drugog operatera i podneseš zahtjev za prelaskom kod njih (imaš rok od 14 dana da storniraš zahtjev). Tada možeš očekivati poziv od Odjela za prodaju s povoljnom ponudom samo da te zadrže. Ako te ne nazovu, onda se možeš pomiriti s time da nećeš dobiti povoljne uvjete. Onda možeš ili stornirati zahtjev za prelaskom pa nastaviti kod A1 po nepovoljnijim uvjetima ili prijeđeš kod drugog operatera.

Jedan primjer. Prije oko dvije, dvije i pol godine plaćao sam 189 kuna za Savršenu tarifu. Zvao sam SZK ako mi mogu ponuditi Savršenu tarifu za jeftinije uz ugovornu obvezu na 2 godine, odbili su me. Podnio sam zahtjev za prelaskom na bonbon i zvali su me iz Odjela za prodaju da mi ponude Savršenu tarifu za 139 kuna ako se dobro sjećam.

Sve se može, samo treba malo strpljenja i ono što je najbitnije, imati sreće.

Moze. Hvala na savjetu.  Lp. 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Slaven Zvono, zaista mi je žao zbog ove situacije. Obavijest o isteku ugovorne obveze ovisi, između ostaloga, i o privolama. U slučaju fiksnih usluga najčešće ćemo ti poslati mail obavijest s novom ponudom, ako u tvojim kontaktima postoji zabilježen potvrđen mail te nije opozvana privola za kontakt u promidžbene svrhe. Ovo ti navodim samo informativno, a s tvojim podacima mogu napraviti provjeru privola. Nadalje, ne mogu pretpostaviti gdje je nastala poteškoća pa bih voljela da nam javiš svoje podatke ovdje da pogledamo prijavu. Također me zanima jesi li u međuvremenu s kolegama testirao uslugu na starim uređajima.

Odgovori