Pozdrav, 04.01. sam u jutarnjim satima dobio novi ruter i novi uredjaj za A1 tv. To je bio rezultat produženja ugovora sa a1.
Ajmo prvo na taj dio. Umjesto da dobijem konkretnu obavijest o tome da mi je ugovor istekao i da bi ga trebali produžiti, pod kojim uvjetima i sl. , dobio sam račun veci za 30 eur.
Tako se tretira korisnik sa internetom , a1 tv om, i 3 moba na a1 tarifama.
Znaci, dosli su mi novi uredjaji , ja sam to prikljucio i nema interneta.
Zovem korisnicku sluzbu , oni govore da ce oni otkloniti kvar, pa nakon par sati da ne mogu , da ce javiti tehnicarima koji otklanjaju kvar na daljinu i tako dolazimo do 05.01. Oko 15 h gdje me konacno zovu da ne mogu popraviti na daljinu , nego da ce poslati tehničara. Znaci četvrtak i petak se potrosio da se utvrdi da se kvar ne moze popraviti na daljinu. I tako dolazimo do vikenda i prvi tehnicar ce doci najprije u ponedjeljak.
NAJMANJE 5 DANA BI TREBAO BITI BEZ INTERNETA I TV.
Da je ovo negdje u drzavama treceg svijeta , prihvatio bi , ali u EU mislim da je to sramota.
I uza sve to ovo mi je nagrada za produljenje ugovora.
Svaka čast ekipa A1, ovaj put ste nadmašili sami sebe. Navikli smo vec da nas svakim danom sve lošije tretirate , da vas nije briga za nas ali ovo je totalna nadogradnja.