Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalInače, stanje računa, preostalih megabajta / smsova / minuta bilo za bonove ili pretplatu možeš provjeriti preko mojA1 aplikacije i moj A1 web-a. Ukoliko se spojiš putem mobilnih podataka na mobu, automatski ti se logira a ako se spajaš preko mojA1 web inačice, moraš imati korisničko ime i lozinku koju možeš zatražiti na istoj stranici a ovisno o vrsti usluge koju koristiš.
Cijela prica je pocela kupovinom sestomjesecne prepaid usluge na bonove na stranici:
https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/a1-na-bonove
Stanje minuta, SMS poruka i MB iz tarife možete provjeriti:
Slanjem SMS poruke sadržaja ? na 13232
Putem Moj A1 ili
pozivanjem USSD kôda *102*1# i tipka za poziv
Nakon neugodnog iznenadjenja i kontradiktornih podataka dobivenih od strane A1, savjetujem vam da mozda ipak stupite u kontakt i sa sluzbom za korisnike (cekam da me nazovu)
Metoda 1.
zbog visegodisnje navike, unosom USSD coda *101# - dobivam slijedece podatke:
Metoda 2.
unosom USSD coda *102*1# dobivam poruku i uskoro dolazi SMS slijedeceg sadrzaja
Metoda 3.
odlaskom u aplikaciju prvi tren ostajem zbunjen sadrzajem ekrana da bih nakon malo proucavanja sadrzaja ekrana ( kao dugogodisnji informaticar ne zelim napisati svoje strucno misljenje ), ali evo slike pa sami prosudite
gogsy1975,
prvo zahvaljujem na brzini odgovora i trudu
nastavak nemoj shvatiti kao napad ili uvredu vec dodatno objasnjenje mog maila
objasnio sam da sam USSD 101 koristio iz navike, a ako se neki kod ne koristi, onda tome ide i odgovarajuca poruka u stilu “Connection problem or invalid MMI code”
molio bih te da malo ozbiljnije procitas moj prethodni mail i usporedis podatke prije odgovora
“ vidjet ćeš vjerojatno “ je sustinski najbolji dio tvog maila i tu se potpuno slazemo
da li ti je po ekranima odmah jasno da je uplaceno preko 42 Eura za uslugu koja traje 6 mjeseci, odnosno do 09.07. ? - najblizi tom datumu je odgovor na USSD 101 :)
ako onaj podatak s A1 app proucis/prevedes vjerojatno bi trebao izracunati/shvatiti da je preostalo 5/6 (ili 0,83.. a neki bi rekli 5 od 6) reaktivacija, koje onda transformiras u mjesece te ces konacno “vjerojatno” shvatit koliko jos vremena imas
mojA1 web je nezgodna opcija jer kao korisnik prepaid usluge po defaultu ne dobivas pristupne podatke (korisnicko ime / lozinku)
Lp kA1
😂. A daj ne zezaj, A1 broji unatrag a ne unaprijed? Ja sam pretpostavila da ti je pretplata ušla u 5.mjesec korištenja, a to upućuje i do kad ti vrijedi sama sim kartica (180 dana od zadnje uplate bona).
0 eura na računu je ok, uplatil si 6 mjeseci unaprijed i točno taj iznos, da si uplatil 30€ više, to bi ti isto pisalo- da imaš 30€.
Budući da switchat možeš samo ono kaj dobiš za taj mjesec, to ti piše i u sms poruci- dobil si ono kaj vrijedi za 1 mjesec, a u samoj poruci ti i lijepo piše "za ostale opcije posjeti aplikaciju". U aplikaciji ti piše zbrojeno sve nepotrošene, switchane ili poklonjene gige. To nije od jučer, tak je bilo i prije 3 godine, koliko se sjećam dok sam bila na takvoj tarifi.(koja može switchat, sad sam na fleterici koja nemre switchat niti poklanjati gige).
Na web Moj A1se možeš prijaviti i mobilnim brojem na koji ti onda A1 šalje sms poruku sa jednokratnom lozinkom.
Kod 101 - Trajanje kartice, 3 mjeseca od zadnje nadoplate, tebi 6 mjeseci budući si uplatio tarifu unaprijed za 6 mjeseci.
Kod 102 - Prikazuje koliko je MB u tarifi. Nisam trošio prošli mjesec, prenosi se u ovaj, duplira i to je 2 puta po 3Gb, točnije 6144 Mb.
Web A1 prikaz - 6144 Mb iz tarife i 2458 Mb koji su mi “poklonjeni”.
Moj A1 App - Zbroj MB iz tarife i “poklonjenih”. Matematički bi to bilo: 8,40 Gb x 1024 Mb = 8602 Mb što se dobiva zbrojem koji prikazuje web izlistanje. 6144 + 2458 Mb = 8602 Mb.
6 mjeseci si platio unaprijed 42 eura pa stanje palo na 0. Bitno je samo koliko App kaže, sveukupno. A reaktivacija imaš još 5, nakon ovog isteka. :)
Ništa ne zamjeram, Lp.
pozdrav ekipa,
moram priznati da sam impresioniran vidjevsi tko se sve ukljucio i hvala :)
zelio bih ovim mailom zavrsiti svoje izlaganje na ovu temu i to jos jednom cakom
kao sto se vidi racun je od 10.01. sto znaci da placeno MORA trajati do 09.07.24. odnosno 6 mjeseci
nazalost nigdje nisam uspio doci do tog datuma jer je najblize tome bio odgovor na USSD *101#
no on je za jedan dan manje, a pouzdano znam da mi A1 ne namjerava uskratiti ni minutu
(molio bih da ovo s uskratom shvatite doslovno)
@gogsy1975 - koristio sam i A1 web, iako mi je sve to nespretno (imam jos 4 usluge u mozaiku pa moram paziti koju prijavu koristim ...)
U nadi da ce A1 uskoro rijesiti ove cake
Lp kA1
Budući da je to ipak prepaid, a ne pretplata, logično je da ti u aplikaciji piše da traje do 09.02.(mjesečno obračunsko razdoblje), ali ti isto piše da imaš 5/6 (ono kaj sam ja krivo protumačila 🤭)
Tarifa vrijedi 30 dana, pa bi ti kod sljedeće reaktivacije trebalo pisati da ti vrijedi do 10.03. Neće te sigurno zakinuti, ali upravo zbog toga kaj tarifa traje 30 dana (a ne mjesec-mjesec može imati 30,31 ili 28 dana) i dolazi do pomaka datuma valjanosti mjesečne tarife.
Putem linka OVDJE nam se može poslati broj mobitela za koji se traži provjera i time nama pružiti uvid u cijelu situaciju na temelju koje mi možemo dati konkretan odgovor.
@nickno - ono sto pise u aplikaciji nisam shvatio na prvi pogled vec tek nakon malo proucavanja sto sam vec i napisao, a to znaci da je traljavo napravljeno
ako korisniku pokazujete 4 podatka na ekranu, a kao sto si i sama napisala, mogu se krivo shvatiti onda tu nesto nije u redu
@A1_Ivana - mene ne muci dan-dva, nesto Mb ili minuta vec bih volio da A1 popravi ove propuste te da korisnicima pruzi bolju uslugu, a uvjeren sam da moze
jos jednom svima hvala i lijepi pozdrav kA1
Kaj se razlike u prikazu dostupnih giga tiče- to potpuno razumijem i logično mi je, a kao kaj sam već napisala- u samoj sms poruci ti je jasno naglašeno, čak i podcrtano da za ostale opcije posjetiš aplikaciju, a za baš detalje posjetiš web Moj A1, gdje uostalom možeš pogledati i potpuni izvještaj o svakoj tvojoj transakciji, a to isto tako nemreš u aplikaciji.
Kod *101# daje samo informaciju o stanju na računu i datumu do kojeg vrijedi sim kartica.
@nickno - molio bih te da konacno zavrsimo ovu raspravu
lijevi dio donje slike prikazuje izbornik A1 weba za pretplatu, a desni za prepaid
u kojem nema popisa poziva i kojecega drugog
ovakvo neargumentirano raspravljanje nikud ne vodi, ali ako za razliku od mene posjedujes neka saznanja o tome kako bi ostali korisnici mogli doci do relevantnih i tocnik podataka, molio bih te da ih detaljno napises, korak po korak, detaljno
Lp kA1
Klikneš desno na A1 na bonove
Onda dobiš sljedeće
Pa klikneš na pregled transakcija
Kaj do sad nikad nisi klikao po predloženom meni-ju 🙄, pa i piše ti na vrhu "Potrošnja"
stvarno si naporna, cak i za A1 zaposlenika
kad se klikne na trazeno dobije se:
molio bih te da se vise ne javljas, ako pojma nemas i ne prebacujes lazne ekranske prikaze
OVO JE MOJ ZADNJI MAIL NA OVU TEMU
pobijedila si
Lp kA1
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.