Riješeno

Ima još netko ovakvih problema?

  • 5 December 2023
  • 7 odgovora
  • 138 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 34 odgovora

 

Stavka 1. dakle nisam mogao koristiti vašu uslugu (internet i TV)zbog vaše greške 6 dana(novi router nije primao signal a stari ste isključili te isti niste u mogućnosti bili prijaviti zato što više Huawei ne koristite u mreži),nalog označili kao poteškoću,nakon koliko toliko instalacije novog routera prijavljeno konstantno pucanje mreže,danas treba doći tehničar, račun za 11 mjesec niste umanjili ,na upit zašto rečeno mi je da je nalog još otvoren što nije istina .jer je 24.11 prijavljen kvar a 29.11 zatvoren nalog te novi otvoren 30.11.

Stavka 2. Playstation 5 kupljen uz vašu uslugu koji treba doći uz aktivaciju usluge napravljene dana 29.11.

U vašim uvjetima na stranici piše dva radna dana za Zagreb odnosno 5 dana kada je gužva(vidljiv problem kod ostalih korisnika na vašem forumu da ljudi čekaju već dva tjedna)

Stavka 3.Kada prvi put niste uspijeli napraviti instalaciju usluge ista je stornirana te nanovo napravljena telefonski,na moj upit dali ulazi ps5,voucher Konzum 50 eura,popust u Santa Domenica te mali jbl zvučnik za 1 euro jednokratno vaša agentica je nakon par upita potvrdila da je.

(Naravno da ste izostavili jbl zvučnik)

Stavka 4.Uređaj kupljen kod Vas se pokvario te isti odnešen u Agram Servis,zaprimljen,odobrena zamjena

Pokušao preko službe dobiti informaciju što i kako,odgovor idite u poslovnicu,u poslovnici kažu zovite službu jer kupljeno preko Weba.pisan prigovor još nisam dobio odgovor.

Nema potrebe pisati u inbox ali ću to napraviti pa možda nešto napravite,zovem Vas konstantno i svaki agent ima drugačiji odgovor.

Možda nakon ovoga kada se napiše javno budete u stanju riješiti probleme jer ovo nije mala stvar.Uzeo sam si dovoljno vremena da pročitam Vaše uvjete korištenja par puta da bih uvidio da ih debelo kršite.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 5 December 2023, 23:44

Pogledaj original

Odgovora 7

Ponašaju se kao da su propali i neće više raditi u 2024. godini u HR.

Razina korisnika 2

Ponašaju se kao da su propali i neće više raditi u 2024. godini u HR.

Pa možda i slijedi prodaja u narednoj godini.

Ja sam od jako zadovoljnog korisnika postao onaj ogorčeni.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ne zna se tu tko pije a tko plaća ustvari zna se korisnici plaćaju ono što nisu dobili u normalnom roku.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Suvi 🖐🏻 
Razmjena iskustava je dobrodošla, bila ona pozitivna ili negativna, zato i služe ovakve stranice. Ovdje si sve jasno napisao pa zapravo nemam dodatnih pitanja, osim što su nam potrebni tvoji podaci pa te molim da nam se javiš OVDJE i potvrdiš nam kroz poruku ime i prezime vlasnika usluge, adresu priključka, OIB i kontakt broj. Provjerimo sve skupa pa ti se povratno javimo s više info. Hvala!

Razina korisnika 2

@A1_IvanaM  zašto si stavila da je riješeno,nije skoro  ništa riješeno.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Suvi  Ma sigurno će naknadno javiti rješenje tako da svi znaju kako treba i šta napraviti.😊

Razina korisnika 2

@daworin malo ih zezam da se probude.zimski san spavaju.

Odgovori