Stavka 1. dakle nisam mogao koristiti vašu uslugu (internet i TV)zbog vaše greške 6 dana(novi router nije primao signal a stari ste isključili te isti niste u mogućnosti bili prijaviti zato što više Huawei ne koristite u mreži),nalog označili kao poteškoću,nakon koliko toliko instalacije novog routera prijavljeno konstantno pucanje mreže,danas treba doći tehničar, račun za 11 mjesec niste umanjili ,na upit zašto rečeno mi je da je nalog još otvoren što nije istina .jer je 24.11 prijavljen kvar a 29.11 zatvoren nalog te novi otvoren 30.11.
Stavka 2. Playstation 5 kupljen uz vašu uslugu koji treba doći uz aktivaciju usluge napravljene dana 29.11.
U vašim uvjetima na stranici piše dva radna dana za Zagreb odnosno 5 dana kada je gužva(vidljiv problem kod ostalih korisnika na vašem forumu da ljudi čekaju već dva tjedna)
Stavka 3.Kada prvi put niste uspijeli napraviti instalaciju usluge ista je stornirana te nanovo napravljena telefonski,na moj upit dali ulazi ps5,voucher Konzum 50 eura,popust u Santa Domenica te mali jbl zvučnik za 1 euro jednokratno vaša agentica je nakon par upita potvrdila da je.
(Naravno da ste izostavili jbl zvučnik)
Stavka 4.Uređaj kupljen kod Vas se pokvario te isti odnešen u Agram Servis,zaprimljen,odobrena zamjena
Pokušao preko službe dobiti informaciju što i kako,odgovor idite u poslovnicu,u poslovnici kažu zovite službu jer kupljeno preko Weba.pisan prigovor još nisam dobio odgovor.
Nema potrebe pisati u inbox ali ću to napraviti pa možda nešto napravite,zovem Vas konstantno i svaki agent ima drugačiji odgovor.
Možda nakon ovoga kada se napiše javno budete u stanju riješiti probleme jer ovo nije mala stvar.Uzeo sam si dovoljno vremena da pročitam Vaše uvjete korištenja par puta da bih uvidio da ih debelo kršite.
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original