Riješeno

elektronicki iskup novca s racuna

  • 4 January 2024
  • 12 odgovora
  • 147 pregleda

Dakle, bio sam danas u dvije a1 poslovnice da zatrazim elektronski iskup novca. Sve m-trgovine ili ti m platne usluge sam uredno platio 8 eura gdje mi je stigla i poruka s potvrdom. U prvoj poslovnici sam kao i u drugoj pokazao poruke s potvrdom placanja usluge, no njima tamo ne prolazi iskup, cak je i voditelj poslao poruku s broja za iskup za jednu platnu uslugu.. nikada nisam imao problema s iskupom, da li je do vas mozda? Hvala unaprijed na odgovoru, ugodan ostatak dana

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 4 January 2024, 22:44

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje su navedene A1 poslovnice za iskup novca, samo u njima možeš zatražiti iskup, sve piše na a1 webu.

https://www.a1.hr/hr/uvjeti-koristenja/platne-usluge

 

Bio sam u obije navedene poslovnice u Zagrebu, isti je problem. Kaze da iskup nije moguc zato sto m usluge nisu placene a sam voditelj u centru je platio m uslugu s mog broja..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Čudno. Meni su prije par godina lijepo to sredili, mada uopće nikad do tada nisam koristila mUsluge. Nije prolazio ni tada mParking,to su mi rekli u samoj poslovnici, već jedino mAutopraonica, uplatili mi u A1 poslovnici pranje auta negdje u Hrvatskoj, stavili mi zabranu na mUsluge i za tjedan dana mi je na karticu sjeo preostali iznos.

P.S. ne znam kaj si ti platio, ali na webu piše da od 2019.vrijedi ovo:

"Slijedom navedene promjene, usluge plaćanje elektroničkih karata mParking i mPrijevoz te usluge plaćanja digitalnih sadržaja u Google Play i App Store trgovinama i usluga mBon ne smatraju se platnim uslugama u smislu relevantnih propisa. Usluge mKovanice i mAutopraonice ostaju i dalje u sustavu platnih usluga.

Autopraonicu sam platio. Znam sta radim, al bitno da je novac za placenu uslugu skinut, a usluga kao "ne vidi se u sustavu"

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa to je čudno-kak sustav ne vidi, a poslao ti sms. Evo, ja još imam sms-ove od A1.

Sve su mi to napravili u A1 poslovnici.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Onda ti oni nisu napravili zahtjev za iskup novca. Meni odmah lupili zabranu, potpisala zahtjev, dala IBAN i sve to bilo gotovo za 10 minuta. 🤔

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jel ti to Facebook koristiš za poruke operatera? Za takve neke poruke- koristiti isključivo aplikaciju za poruke koja je predinstalirana na mobu. Ili Google poruke. Facebook ili slični messangeri nisu baš pouzdani.

To je samo ikona koja je uletila kad sam skrinao nista nema veze messenger s SMS porukama

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Dodo99 mi provjerimo zahtjev i liniju čim nam se javiš porukom OVDJE s brojem o kojem se radi, iznosom računa i info na kojem prodajnom mjestu si bio pa nije odrađeno sukladu Uvjetima korištenja. Hvala!

Javio sam se 😊

Razina korisnika 4
Bedž +3

Tipkamo se privatnom porukom. 😉

Odgovori