Riješeno

elektronicki iskup novca s racuna

  • 4 January 2024
  • 12 odgovora
  • 149 pregleda

Dakle, bio sam danas u dvije a1 poslovnice da zatrazim elektronski iskup novca. Sve m-trgovine ili ti m platne usluge sam uredno platio 8 eura gdje mi je stigla i poruka s potvrdom. U prvoj poslovnici sam kao i u drugoj pokazao poruke s potvrdom placanja usluge, no njima tamo ne prolazi iskup, cak je i voditelj poslao poruku s broja za iskup za jednu platnu uslugu.. nikada nisam imao problema s iskupom, da li je do vas mozda? Hvala unaprijed na odgovoru, ugodan ostatak dana

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 4 January 2024, 22:44

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 4
Bedž +3

Tipkamo se privatnom porukom. 😉

Javio sam se 😊

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Dodo99 mi provjerimo zahtjev i liniju čim nam se javiš porukom OVDJE s brojem o kojem se radi, iznosom računa i info na kojem prodajnom mjestu si bio pa nije odrađeno sukladu Uvjetima korištenja. Hvala!

To je samo ikona koja je uletila kad sam skrinao nista nema veze messenger s SMS porukama

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jel ti to Facebook koristiš za poruke operatera? Za takve neke poruke- koristiti isključivo aplikaciju za poruke koja je predinstalirana na mobu. Ili Google poruke. Facebook ili slični messangeri nisu baš pouzdani.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Onda ti oni nisu napravili zahtjev za iskup novca. Meni odmah lupili zabranu, potpisala zahtjev, dala IBAN i sve to bilo gotovo za 10 minuta. 🤔

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa to je čudno-kak sustav ne vidi, a poslao ti sms. Evo, ja još imam sms-ove od A1.

Sve su mi to napravili u A1 poslovnici.

Autopraonicu sam platio. Znam sta radim, al bitno da je novac za placenu uslugu skinut, a usluga kao "ne vidi se u sustavu"

Razina korisnika 6
Bedž +6

Čudno. Meni su prije par godina lijepo to sredili, mada uopće nikad do tada nisam koristila mUsluge. Nije prolazio ni tada mParking,to su mi rekli u samoj poslovnici, već jedino mAutopraonica, uplatili mi u A1 poslovnici pranje auta negdje u Hrvatskoj, stavili mi zabranu na mUsluge i za tjedan dana mi je na karticu sjeo preostali iznos.

P.S. ne znam kaj si ti platio, ali na webu piše da od 2019.vrijedi ovo:

"Slijedom navedene promjene, usluge plaćanje elektroničkih karata mParking i mPrijevoz te usluge plaćanja digitalnih sadržaja u Google Play i App Store trgovinama i usluga mBon ne smatraju se platnim uslugama u smislu relevantnih propisa. Usluge mKovanice i mAutopraonice ostaju i dalje u sustavu platnih usluga.

Bio sam u obije navedene poslovnice u Zagrebu, isti je problem. Kaze da iskup nije moguc zato sto m usluge nisu placene a sam voditelj u centru je platio m uslugu s mog broja..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje su navedene A1 poslovnice za iskup novca, samo u njima možeš zatražiti iskup, sve piše na a1 webu.

https://www.a1.hr/hr/uvjeti-koristenja/platne-usluge

 

Odgovori