uključila sam Vašu opciju sa 10 GB na poklon, oni još uvijek vrijede i njihova preostala količina navedena mi je u Vašoj VIP aplikaciji. U potrošnji na računu navedeno mi je da sam potrošila više od 40 kn, a tu količinu nisam mogla potrošiti jer nisam upućivala pozive niti trošila internetski promet van tarife, osim onog internetskog prometa koji još uvijek ne prelazi van okvira onih 10 GB koji sam dobila na poklon.Objasnite mi zašto mi se očito naplaćuje internetski promet kada bi se taj promet trebao trošiti unutar poklonjenih 10GB? Zvala sam korisničku službu na što mi je krajnje neprofesionalno odgovoreno kako moram čekati račun da bih saznala na što sam potrošila taj novac. Trenutačno sam dosegla unaprijed dogovoreni limit te ne mogu slati pozive ni poruke zbog očite greške u sustavu ili pak zbog nekog skrivenog modela pomoću kojega se korisnike vara. Molim uputu kako da provjerim na koji sam način potrošila navedeni iznos sa računa ili da mi se bar odgovori koji su mogući načini na koji sam mogla potrošiti taj novac, jer ponavljam nisam trošila niti MB niti pozive van tarife. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!
Lijepi pozdrav.
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original