Riješeno

10GB opcija

  • 15 November 2018
  • 14 odgovora
  • 359 pregleda

Poštovani,
uključila sam Vašu opciju sa 10 GB na poklon, oni još uvijek vrijede i njihova preostala količina navedena mi je u Vašoj VIP aplikaciji. U potrošnji na računu navedeno mi je da sam potrošila više od 40 kn, a tu količinu nisam mogla potrošiti jer nisam upućivala pozive niti trošila internetski promet van tarife, osim onog internetskog prometa koji još uvijek ne prelazi van okvira onih 10 GB koji sam dobila na poklon.Objasnite mi zašto mi se očito naplaćuje internetski promet kada bi se taj promet trebao trošiti unutar poklonjenih 10GB? Zvala sam korisničku službu na što mi je krajnje neprofesionalno odgovoreno kako moram čekati račun da bih saznala na što sam potrošila taj novac. Trenutačno sam dosegla unaprijed dogovoreni limit te ne mogu slati pozive ni poruke zbog očite greške u sustavu ili pak zbog nekog skrivenog modela pomoću kojega se korisnike vara. Molim uputu kako da provjerim na koji sam način potrošila navedeni iznos sa računa ili da mi se bar odgovori koji su mogući načini na koji sam mogla potrošiti taj novac, jer ponavljam nisam trošila niti MB niti pozive van tarife. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!
Lijepi pozdrav.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 16 November 2018, 17:10

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nedavno je jedna korisnica imala sličan scenarij fantomske potrošnje pa je shvatila da su joj se SMS-ovi na mobitelu konvertirali u MMS, koji je oko 2kn po poruci. Da nije to slučajno problem i kod tebe? Mimo toga može biti plaćanje parkinga ili neke druge kratke poruke, pozivi na neke brojeve...
Što se tiče čekanja računa, vjerujem da nije SZKovac htio bit arogantan i neprofesionalan, to im je standardni odgovor jer oni stvarno nemaju uvid u potrošnju prije konačnog mjesečnog obračuna.
Možeš u svom profilu vidjet okvirno stavke ako išta uspiješ zaključiti.
Problem je u tome što ja ne šaljem SMS-ove jer mi nisu u tarifi i ne plaćam parking preko mobitela. Jedina opcija koju sam u tom trenutku koristila je mobilni internet. Jedino što sam zaključila iz svoje aplikacije je da mi je preostala količina svega što koristim unutar tarife, a meni je na nešto oduzeto sad već 50 kn. I netočno je to da oni nemaju uvid u potrošnju jer samim time što ju na neki način zaračunavaju oni znaju na što je ona potrošena. Pogotovo ako je problem ovakav na koji ja sumnjam, a to je zaračunavanje potrošnje umjesto svrstavanje te potrošnje u poklon od 10GB. Jedini drugi razlog koji mi pada na pamet je zaračunavanje uspostave poziva, ali i nju odbacujem jer u trenutku kada mi je stigla poruka o potrošnji (i pola dana prije toga, možda i cijeli dan) ja nisam uspostavljala pozive, nego sam, ponavljam bila na internetu. I ne, nisam ništa kupovala preko aplikacija.
Razina korisnika 7
Bedž +3

Meni je pod trenutnom potrošnjom već duže vrijeme upitnik pa može biti da je neki bug. Probala provjeriti moja1 stanje na webu i na appu, pokazuje li isto? Osim što je navela sunašce, jesi li nešto dodavala, neke opcije, jel možda promijenjena tarifa na pola mjeseca, istek popusta ugovorne obveze? Ne znam, bubam... može biti svašta a možda je samo do greške u aplikaciji. A što kažu stavke potrošnje?

Nisam mijenjala ništa. Otišla u A1poslovnicu,nisu ni razmotrili mogućnost programske greške, jedino što su mi znali reći je da čekam račun.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Koja je to tarifa točno? A pod pregled transakcija ili ostalih usluga što piše?
Piše samo koja je količina MB prenesena, ne piše iznos koji se naplaćuje. S+
Eto baš sam sad vidjela da su mi za 10.mjesec u online računu naveli kako imam 79 kn duga, a u pravom računu piše kako je iznos naplate 63 kn.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jesi sigurna da je S+? S+ je 1000 minuta ili sms-ova prema svim mrežama a vidim ti imaš vip besplatno + 50 minuta prema drugim i 250mb interneta.
Da,ovo je stariji ugovor.
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Petra,

iznos trenutne potrošnje je informativnog karaktera i ne služi plaćanju računa.
Ovdje je zapravo problematično što imaš postavljen Limit potrošnje na 50 kn te si dobila zabranu odlaznih poziva i poruka te daljnjeg korištenja interneta do kraja mjeseca.

Savjetujem da na portalu Moj A1 provjeriš naplaćene transakcije. Tamo ćeš imati uvid u ono što ti se naplatilo u tekućem mjesecu. Ako uočiš da se radi o pogrešci najbolje je uputiti prigovor putem e-maila no krenimo korak po korak i svakako prvo provjeri naplaćene stavke na Moj A1 portalu.

Matej
Pozdrav Matej,
u tome slučaju Vas upozoravam da je iznos informativnog karaktera na Vašem portalu pogrešan te ga to ne čini pretjerano informativnim. Čak ga u ovom slučaju čini i izrazito problematičnim, zbog prethodno spomenutog Limita :)
Više puta sam provjerila naplaćene stavke na Moj A1 portalu. :)
Uputila sam prigovor putem e-maila prije više od 24 sata. 🙂 Nije mi odgovoreno.

Lijepi pozdrav.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Za odgovor treba i do 15 dana koliko im je zakonski rok, pa se naoružaj strpljenjem 😞
Razina korisnika 1
Pozdrav Petra,
kao što je Sunasce napisala, za odgovor putem mail treba neko vrijeme ali i dalje se neće moći provjeriti transakcije dok se ne kreira službeni račun.
Također, limit potrošnje možeš putem poziva deaktivirati kako bi do kraja mjeseca i dalje mogla koristiti svoju uslugu.

Odgovori