Riješeno

Svakodnevni prekid internetske veze (kabel+wi-fi)

  • 30 March 2021
  • 36 odgovora
  • 8301 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 11 May 2021, 23:32

Pogledaj original

Odgovora 36

Razina korisnika 1
Bedž

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

Onda imaš GPON?
Ako je tako traži bridge i PPPoE podatke za internet.
Uštekat vlastiti ruter u ISP ruter i postavit PPPoE i miran si osim ako nije do optičke niti.

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

RDash123 puno hvala na stručnom i iscrpnom odgovoru.

Razina korisnika 1
Bedž

RDash123 daj  pojasni ti što se događa. 

 

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.
 

Zefo napisao:

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Znači na optici si.
Ustanovi dali imaš GPON router(to ti je router sa ONT modulom gdje optička nit direktno ulazi u njega) ili ONT+Router to moraš provjeriti prvo.
Ako imaš GPON router možeš se slikat i onda traži od A1 da ti daju novi ili da ti pošalju ONT umjesto GPON routera.

Ako kojim slučajem imaš ONT iskopčaj router iz njega i resetiraj ONT pa sve vrati na prvobitno stanje.

 

Ako to nepomaže traži zamjenski ONT.

Ako i to nepomaže kupi svoj Router i spoji direkt u ONT jer ISP routeri su uvijek bili dno dna.
Ko god ti kaže da se nemože spojiti govori gluposti jer ja sam spajao Asusa,TPLinkova,itd.. na sve HR ISPove i radi perfekt.

Inače ISPovi svoje brendirane šrot rutere nabavaljaju oko 10 kn komad.

 

EDIT #1
Znači tebi puca PPPoE veza pa zato i nestaje ti interneta svako malo a to upućuje na ogromni EchoTime i EchoRetry postavljen u A1 routeru.
EchoTime znači koliko puta u sekundi šalje zahtjev DSLAMu PPPoE zahtjev
EchoRetry znači koliko puta će pokušat uspostaviti.

TCom ima postavljen EchoTime na 30 dok EchoRetry ima postavljen 20
A1 ima postavljeno oba EchoTime i EcoRetry na 100

Sad zamisli da ti 100 ljudi kuca na vrata svaku sekundu i tako 100 puta.
Kvalitetniji ruteri imaju tu postavku po defaultu jako nisku tipa Asus ima 10/6 a dok TPLink ima 6/4 a možeš i ručno mjenjat pa takvim ruterima obnova IP adrese(PPPoE auth) traje oko 5sec do 15 sec

Postoje i drugi mogući razlozi zašto gubi PPPoE a to upućuje na samu optičku nit i to sam moraš provjeriti jeli negdje u tvom stanu/kući full svinuta/zavrnuta a ako je to ispravi pa nebi trebalo biti problema.
Imaš demo ovoga na YT kanalu od SnazzyLabs gdje je testirao svoju novu Gigabit vezu.
https://i.imgur.com/z7cO72v.png

RDash123 daj  pojasni ti što se događa. 

 

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.
 

Zefo napisao:

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Razina korisnika 1
Bedž

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Računam da si na bakrenoj parici jel da?
Ako je tako onda TCom je iznajmio paricu A1.
To znači da ovisiš o kvaliteti i dužini parice.
Ako nisi znao A1 u dosta slučajeva da pridobije korisnika ponudi nerealne brzine npr. u Kaštelima jednom korisniku su dali VDSL brzinu 20/2 na parici koja jedva da može ADSL 10/1 i onda čovjeku kreću problemi sa pucanjem.
https://i.imgur.com/1QoBSFB.jpg
Da ovo je Asus modem router na toj A1 liniji i sve usluge rade.

TCom je istom korisniku ponudio Hibrid sa ADSLom što je dosta realnije nego A1/Optima/Iskon.
Tebi su vjerovatno ovi iz TCom našli bolju paricu pa eto imaš sreće.

Nije za sve TCom kriv kako svi vole reći.
Nemožeš korisniku ponuditi VDSL gdje jedva da ADSL 10/1 prolazi a to kod A1 nije ništa novo.

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.


 

  

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...



Prvo ustanovi koji router koristiš?
Dali je ONT+Router ili je GPON Router?

U većini slučajeva ISP oprema čini probleme pa je pametno nabaviti vlastitu opremu odmah u startu.
I DA može se vlastita oprema spojiti,ko god da vam kaže da nemože laže ili govori gluposti.

Isto tako provjeri dali ti radi internet ako koristiš druge DNSove,preporučujem 1.1.1.1/1.0.0.1
Inače ISP DNSovi nisu uvijek reabilni.

Kažu žali se HAKOM-u.

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Molim te opiši malo kako su i tko riješio kvar….jer meni nisu. Hvala!

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Mario1, žao mi je što je do toga došlo ali drago mi je da je poteškoća otklonjena.  Jesi li razgovarao s tehničkim odjelom vezano za račun, za dane kako ti usluga nije radila? 

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Mario1 , da ti nije kakvi miš pregrizal infrastrukturu 🐀 🤔

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Mario1 Vjerujem da je iritantno i naporno iščekivati kada će usluga postati dostupna, no naša Tehnička podrška je upoznata sa slučajem. U ovom trenutku nemam novijih informacija od onih koje već znaš iz razgovora s njima.

4 dan interneta nema..

A odgovor je otklanjamo kvar.. U 4 dana se na ISS postaju u svemiru promjeni pola stvari…

Netreba meni za ispriku umanjit račun nekih 10 ili 20 kn.... 4 DAN NEMA INTERNETA i to u ne nekom selu di je teško doć nego na ulazu u Šibenik, Brodarica.

4 dan interneta nema.... Sutra opet pišem ako ne bude... Opet napominjem, a sigurno ste provjerili jer sam vam ostavio javno podatke, telefon i imena korisnika da je račun oko 1500 kuna mjesečno a 4 dana interneta nema.

 

 

Hvala vam na tome

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Mario1 prije svega bih htjela napomenuti da sam sakrila tvoju adresu kako ne bi bila javno dostupna na našim stranicama. Žao mi je zbog poteškoće, vidljivo mi je da se ista rješava od strane HT-a budući da je ista nastala s njihove strane. Naš nadležan odjel će ti se javiti povratno čim se ista otkloni.

3 dan interneta nema. Trio paket, mrtav, nema telefona interneta ni televizike. Eto koliko ste ažurni. Pa danas ljudi na svemirskoj postaji u 1 dan promine dio koji ne valja, a ovdje se izlazak običnoh tehničara čeka 3 dana. Samo gore je sudstvo. Da je kao u Americi pa vas tužim jer igram profesionalno poker preko interneta i primjer ulog bude 10 tisuća eura i pukne veza, pa da sud dosudi da mi morate vratit sve i još više, drugačije bi se vi odnosili..... Javim se sutra kad bude 4 dan pa da vidimo hoće li kvar biti odklonjen. Napominjem da imam 2 homeboxa, 5 mobitela na pretplatu i trio paket. Sve možete vidit na računalu da ne bi izgledalo da vas kudim a imam mob na bonove.. Evo adresa i podaci pa zbrojite račun od cijele obitelji. Ivo Zoričić, Marijo Zoričić, Joso Zoričić,.. ***.. I mater mi ima mob al na bonove.. Računi su 1500 kuna misečno... Al izgleda mi da će ih HT dobivat ako ovako nastavite. Meni isprika ne znači ništa. Ja plačam uslugu i hoću da mi se omogući ono šta plačam. Hvala

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Mario1 žao mi je zbog situacije koju si opisao :pensive:  Ako koristiš uslugu putem postojeće infrastrukture, ona je u vlasništvu HT-a, te smo iz tog razloga ograničeni u mogućnostima provjera po pitanju infrastrukture, a u konačnici i samog otklona poteškoće. No, uvijek i bez iznimke se trudimo napraviti maksimalno moguće kako bi poteškoća što prije bila otklonjena, za što je ponekad potrebna i prijava vlasniku infrastrukture. Za detaljniju provjeru tvojih usluga su nam potrebni podaci o vlasniku, a njih nam možeš poslati OVDJE.

Ovo od A1 je sramota. Promjenili sportski kanal za drugi jer im preskupo a ja samo radi Fight chanela uzeo paket. Druga stvar, puca mi veza non stop. Nema interneta cili dan, zoven, e doće tehničari. Nakon 3 dana došli prominili ruter, isto puca pa se izvlače to je do HT jer njihova infrastruktura... Brat mi igra poker i nagrada 10 tisuća dolara, među prva 3 i pukne veza i baj baj... Ko će platit štetu? Šta da igram profesionalno poker ili igricu na pc i pukne veza a ulog 10 tiauća eura il dolara nebitno. Sramota... Treća stvar,, davno kupim stik za laptop i kažem prodavačici da provjeri da li će radit na toj i toj adresi i kaže ovo radi svugdi. Ja koristim stik misec dana i preselim na adresu za koju sam je pita i naravno ne radi. Napišem žalbu da hoću prekid ugovora jer me radi, oni da moram platit 24 miseca. Ejjjj prodali ste mi uslugu koja ne radi. Da ja auto prodam iz auto kuće a ne radi vam kad dođete kući... I na sud i izgubim.. Jer imaju mala slova u ugovoru di oni nisu odgovorni... Moja obitelj ima 2 tisuće kn računa u A1 i ovo će bit kraj.. Odgađa sam al sad mi je dosta... 5 mob pretplata, 3 homeboxa radi turista u apartmane i 2 trio paketa.... E pa ako vam je 2 tisuće kn misečno nošts onda bok i savjetovat ću svima da odu od A1

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Ovo od A1 je sramota. Promjenili sportski kanal za drugi jer im preskupo a ja samo radi Fight chanela uzeo paket. Druga stvar, puca mi veza non stop. Nema interneta cili dan, zoven, e doće tehničari. Nakon 3 dana došli prominili ruter, isto puca pa se izvlače to je do HT jer njihova infrastruktura... Brat mi igra poker i nagrada 10 tisuća dolara, među prva 3 i pukne veza i baj baj... Ko će platit štetu? Šta da igram profesionalno poker ili igricu na pc i pukne veza a ulog 10 tiauća eura il dolara nebitno. Sramota... Treća stvar,, davno kupim stik za laptop i kažem prodavačici da provjeri da li će radit na toj i toj adresi i kaže ovo radi svugdi. Ja koristim stik misec dana i preselim na adresu za koju sam je pita i naravno ne radi. Napišem žalbu da hoću prekid ugovora jer me radi, oni da moram platit 24 miseca. Ejjjj prodali ste mi uslugu koja ne radi. Da ja auto prodam iz auto kuće a ne radi vam kad dođete kući... I na sud i izgubim.. Jer imaju mala slova u ugovoru di oni nisu odgovorni... Moja obitelj ima 2 tisuće kn računa u A1 i ovo će bit kraj.. Odgađa sam al sad mi je dosta... 5 mob pretplata, 3 homeboxa radi turista u apartmane i 2 trio paketa.... E pa ako vam je 2 tisuće kn misečno nošts onda bok i savjetovat ću svima da odu od A1

Promjenili jučer još jedan router i opet ista stvar. Nema tko riješiti kvar. UŽAS!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Preko foruma ti nebudu ništa riješili. Ovo službeno i nije mjesto za prijavu kvara, po pravilima foruma nije niti dozvoljeno objavljivati podatke o liniji.

Jedino što eventualno možeš je dobiti onu poveznicu da im se javiš privatno, a na to vjerojatno tako i tako otvaraju nekakav ticket kao i kada se javiš mailom/pozivom ili nekim drugim kanalom (kao onaj digitalni tehničar kojeg imaju u sklopu moj a1). Možda ti na temelju njega i opet pošalju tehničara na kraju.

 

A1 dugo traje kvar, tehničari ga neznaju riješiti. Pali li Vam se alarm da nešto poduzmete?

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Stvarno nemam volje... procedura ista. dodje serviser, kaze signal je dobar, vjerojatno je do routera i ponovno zamjeni router. sumanuto.

Nemam ugovornu obavezu. Polazem nadu u Iskln jer koristi svoju, odnosno, infrastrukturu od HT-a. Jedino je tragicno da sam skoro 15 godina bio korisnik Bnet-a bez poteskoca i problema i sada odjednom krah. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Zamjenili mi router i sada još gore.

 

Meni 3x mjenjali router u 10 mjeseci...zadnji puta prije 3 tj. Sve radilo OK 3 tj. i sada ispočetka isto sra...

Odgovori