Riješeno

Svakodnevni prekid internetske veze (kabel+wi-fi)

  • 30 March 2021
  • 36 odgovora
  • 8280 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 11 May 2021, 23:32

Pogledaj original

Odgovora 36

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Mario1, žao mi je što je do toga došlo ali drago mi je da je poteškoća otklonjena.  Jesi li razgovarao s tehničkim odjelom vezano za račun, za dane kako ti usluga nije radila? 

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Molim te opiši malo kako su i tko riješio kvar….jer meni nisu. Hvala!

 

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Kažu žali se HAKOM-u.

Razina korisnika 1
Bedž

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Računam da si na bakrenoj parici jel da?
Ako je tako onda TCom je iznajmio paricu A1.
To znači da ovisiš o kvaliteti i dužini parice.
Ako nisi znao A1 u dosta slučajeva da pridobije korisnika ponudi nerealne brzine npr. u Kaštelima jednom korisniku su dali VDSL brzinu 20/2 na parici koja jedva da može ADSL 10/1 i onda čovjeku kreću problemi sa pucanjem.
https://i.imgur.com/1QoBSFB.jpg
Da ovo je Asus modem router na toj A1 liniji i sve usluge rade.

TCom je istom korisniku ponudio Hibrid sa ADSLom što je dosta realnije nego A1/Optima/Iskon.
Tebi su vjerovatno ovi iz TCom našli bolju paricu pa eto imaš sreće.

Nije za sve TCom kriv kako svi vole reći.
Nemožeš korisniku ponuditi VDSL gdje jedva da ADSL 10/1 prolazi a to kod A1 nije ništa novo.

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.


 

  

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...



Prvo ustanovi koji router koristiš?
Dali je ONT+Router ili je GPON Router?

U većini slučajeva ISP oprema čini probleme pa je pametno nabaviti vlastitu opremu odmah u startu.
I DA može se vlastita oprema spojiti,ko god da vam kaže da nemože laže ili govori gluposti.

Isto tako provjeri dali ti radi internet ako koristiš druge DNSove,preporučujem 1.1.1.1/1.0.0.1
Inače ISP DNSovi nisu uvijek reabilni.

RDash123 daj  pojasni ti što se događa. 

 

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.
 

Zefo napisao:

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Razina korisnika 1
Bedž

RDash123 daj  pojasni ti što se događa. 

 

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.
 

Zefo napisao:

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Znači na optici si.
Ustanovi dali imaš GPON router(to ti je router sa ONT modulom gdje optička nit direktno ulazi u njega) ili ONT+Router to moraš provjeriti prvo.
Ako imaš GPON router možeš se slikat i onda traži od A1 da ti daju novi ili da ti pošalju ONT umjesto GPON routera.

Ako kojim slučajem imaš ONT iskopčaj router iz njega i resetiraj ONT pa sve vrati na prvobitno stanje.

 

Ako to nepomaže traži zamjenski ONT.

Ako i to nepomaže kupi svoj Router i spoji direkt u ONT jer ISP routeri su uvijek bili dno dna.
Ko god ti kaže da se nemože spojiti govori gluposti jer ja sam spajao Asusa,TPLinkova,itd.. na sve HR ISPove i radi perfekt.

Inače ISPovi svoje brendirane šrot rutere nabavaljaju oko 10 kn komad.

 

EDIT #1
Znači tebi puca PPPoE veza pa zato i nestaje ti interneta svako malo a to upućuje na ogromni EchoTime i EchoRetry postavljen u A1 routeru.
EchoTime znači koliko puta u sekundi šalje zahtjev DSLAMu PPPoE zahtjev
EchoRetry znači koliko puta će pokušat uspostaviti.

TCom ima postavljen EchoTime na 30 dok EchoRetry ima postavljen 20
A1 ima postavljeno oba EchoTime i EcoRetry na 100

Sad zamisli da ti 100 ljudi kuca na vrata svaku sekundu i tako 100 puta.
Kvalitetniji ruteri imaju tu postavku po defaultu jako nisku tipa Asus ima 10/6 a dok TPLink ima 6/4 a možeš i ručno mjenjat pa takvim ruterima obnova IP adrese(PPPoE auth) traje oko 5sec do 15 sec

Postoje i drugi mogući razlozi zašto gubi PPPoE a to upućuje na samu optičku nit i to sam moraš provjeriti jeli negdje u tvom stanu/kući full svinuta/zavrnuta a ako je to ispravi pa nebi trebalo biti problema.
Imaš demo ovoga na YT kanalu od SnazzyLabs gdje je testirao svoju novu Gigabit vezu.
https://i.imgur.com/z7cO72v.png

RDash123 puno hvala na stručnom i iscrpnom odgovoru.

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

Razina korisnika 1
Bedž

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

Onda imaš GPON?
Ako je tako traži bridge i PPPoE podatke za internet.
Uštekat vlastiti ruter u ISP ruter i postavit PPPoE i miran si osim ako nije do optičke niti.

Odgovori