Riješeno

Svakodnevni prekid internetske veze (kabel+wi-fi)

  • 30 March 2021
  • 36 odgovora
  • 8276 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 11 May 2021, 23:32

Pogledaj original

Odgovora 36

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Mario1 Vjerujem da je iritantno i naporno iščekivati kada će usluga postati dostupna, no naša Tehnička podrška je upoznata sa slučajem. U ovom trenutku nemam novijih informacija od onih koje već znaš iz razgovora s njima.

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Razina korisnika 1
Bedž

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

Onda imaš GPON?
Ako je tako traži bridge i PPPoE podatke za internet.
Uštekat vlastiti ruter u ISP ruter i postavit PPPoE i miran si osim ako nije do optičke niti.

Razina korisnika 1
Bedž

RDash123 daj  pojasni ti što se događa. 

 

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.
 

Zefo napisao:

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...

Znači na optici si.
Ustanovi dali imaš GPON router(to ti je router sa ONT modulom gdje optička nit direktno ulazi u njega) ili ONT+Router to moraš provjeriti prvo.
Ako imaš GPON router možeš se slikat i onda traži od A1 da ti daju novi ili da ti pošalju ONT umjesto GPON routera.

Ako kojim slučajem imaš ONT iskopčaj router iz njega i resetiraj ONT pa sve vrati na prvobitno stanje.

 

Ako to nepomaže traži zamjenski ONT.

Ako i to nepomaže kupi svoj Router i spoji direkt u ONT jer ISP routeri su uvijek bili dno dna.
Ko god ti kaže da se nemože spojiti govori gluposti jer ja sam spajao Asusa,TPLinkova,itd.. na sve HR ISPove i radi perfekt.

Inače ISPovi svoje brendirane šrot rutere nabavaljaju oko 10 kn komad.

 

EDIT #1
Znači tebi puca PPPoE veza pa zato i nestaje ti interneta svako malo a to upućuje na ogromni EchoTime i EchoRetry postavljen u A1 routeru.
EchoTime znači koliko puta u sekundi šalje zahtjev DSLAMu PPPoE zahtjev
EchoRetry znači koliko puta će pokušat uspostaviti.

TCom ima postavljen EchoTime na 30 dok EchoRetry ima postavljen 20
A1 ima postavljeno oba EchoTime i EcoRetry na 100

Sad zamisli da ti 100 ljudi kuca na vrata svaku sekundu i tako 100 puta.
Kvalitetniji ruteri imaju tu postavku po defaultu jako nisku tipa Asus ima 10/6 a dok TPLink ima 6/4 a možeš i ručno mjenjat pa takvim ruterima obnova IP adrese(PPPoE auth) traje oko 5sec do 15 sec

Postoje i drugi mogući razlozi zašto gubi PPPoE a to upućuje na samu optičku nit i to sam moraš provjeriti jeli negdje u tvom stanu/kući full svinuta/zavrnuta a ako je to ispravi pa nebi trebalo biti problema.
Imaš demo ovoga na YT kanalu od SnazzyLabs gdje je testirao svoju novu Gigabit vezu.
https://i.imgur.com/z7cO72v.png

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Mario1 prije svega bih htjela napomenuti da sam sakrila tvoju adresu kako ne bi bila javno dostupna na našim stranicama. Žao mi je zbog poteškoće, vidljivo mi je da se ista rješava od strane HT-a budući da je ista nastala s njihove strane. Naš nadležan odjel će ti se javiti povratno čim se ista otkloni.

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

Isti problem i kod mene, sve super radi, a onda najednom kratko pukne veza, najviše vidim to po messengeru kada stoji bijeli krug i jednostavno ne želi isporuciti poruku. Iskreno, tehničku službu nisam ni zvao jer vidim da nisam jedini kojem se to dešava, a nikom nije riješen taj problem, susjedu se dešava ista stvar ko i meni također. Sa starim technicolor routerom sve super bilo, novi Ubee učestalo pucanje veze na wifiu.

Split

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pa pokušaj - možda i riješe nešto. Ako ne prijaviš kvar onda što se operatora tiče sve uredno radi.

4 dan interneta nema..

A odgovor je otklanjamo kvar.. U 4 dana se na ISS postaju u svemiru promjeni pola stvari…

Netreba meni za ispriku umanjit račun nekih 10 ili 20 kn.... 4 DAN NEMA INTERNETA i to u ne nekom selu di je teško doć nego na ulazu u Šibenik, Brodarica.

4 dan interneta nema.... Sutra opet pišem ako ne bude... Opet napominjem, a sigurno ste provjerili jer sam vam ostavio javno podatke, telefon i imena korisnika da je račun oko 1500 kuna mjesečno a 4 dana interneta nema.

 

 

Hvala vam na tome

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Mario1 , da ti nije kakvi miš pregrizal infrastrukturu 🐀 🤔

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Mario1, žao mi je što je do toga došlo ali drago mi je da je poteškoća otklonjena.  Jesi li razgovarao s tehničkim odjelom vezano za račun, za dane kako ti usluga nije radila? 

Zamjenili mi router i sada još gore.

Zamjenili mi router i sada još gore.

 

Meni 3x mjenjali router u 10 mjeseci...zadnji puta prije 3 tj. Sve radilo OK 3 tj. i sada ispočetka isto sra...

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Stvarno nemam volje... procedura ista. dodje serviser, kaze signal je dobar, vjerojatno je do routera i ponovno zamjeni router. sumanuto.

Nemam ugovornu obavezu. Polazem nadu u Iskln jer koristi svoju, odnosno, infrastrukturu od HT-a. Jedino je tragicno da sam skoro 15 godina bio korisnik Bnet-a bez poteskoca i problema i sada odjednom krah. 

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Molim te opiši malo kako su i tko riješio kvar….jer meni nisu. Hvala!

 

Kažu žali se HAKOM-u.

A1 nemože riješiti ovaj problem, imaju samo jednu vrstu routera za optiku.

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Slazem se. Ja to nisam isto primjecivao dok nisu poceli on-line sastanci.

 

I ja planiram na Iskon, poslao mail za ponudu. Imam A1 i kod mame... i tu ide iskon

Razina korisnika 1
Bedž

5 dan popravili kvar.

Gospođa kaže nije naša infrastruktura pa ne možemo.... To je isto da ja uzmem auto u rent a caru i taxiram s njim i auto se pokvari i kažem putniku, nije do mene, auto nije moje nego od rent a cara... To korisnika ne zanima. Tužite Ht zbog loše infrastrukture.

Al evo pohvale za popravak interneta nakon 5 dana.... Račun ću isto za ovaj mjesec dobit, jel tako?.. 

Računam da si na bakrenoj parici jel da?
Ako je tako onda TCom je iznajmio paricu A1.
To znači da ovisiš o kvaliteti i dužini parice.
Ako nisi znao A1 u dosta slučajeva da pridobije korisnika ponudi nerealne brzine npr. u Kaštelima jednom korisniku su dali VDSL brzinu 20/2 na parici koja jedva da može ADSL 10/1 i onda čovjeku kreću problemi sa pucanjem.
https://i.imgur.com/1QoBSFB.jpg
Da ovo je Asus modem router na toj A1 liniji i sve usluge rade.

TCom je istom korisniku ponudio Hibrid sa ADSLom što je dosta realnije nego A1/Optima/Iskon.
Tebi su vjerovatno ovi iz TCom našli bolju paricu pa eto imaš sreće.

Nije za sve TCom kriv kako svi vole reći.
Nemožeš korisniku ponuditi VDSL gdje jedva da ADSL 10/1 prolazi a to kod A1 nije ništa novo.

Dosta ljudi na ovom forumu govori pizdarije a nemaju blage veze što se događa.


 

  

Neznam  više  što da radim, pa dali ja moram s optike  se vraćat  na paricu? Danas dvaput kontaktiram službu za korisnike, katastrofa nemaju riješenja. Neupotrebljiv mi je internet (pogotovo wifi) preko optike šteka, puca malo malo,...



Prvo ustanovi koji router koristiš?
Dali je ONT+Router ili je GPON Router?

U većini slučajeva ISP oprema čini probleme pa je pametno nabaviti vlastitu opremu odmah u startu.
I DA može se vlastita oprema spojiti,ko god da vam kaže da nemože laže ili govori gluposti.

Isto tako provjeri dali ti radi internet ako koristiš druge DNSove,preporučujem 1.1.1.1/1.0.0.1
Inače ISP DNSovi nisu uvijek reabilni.

Kaj mislite da bute u Iskonu sretniji.

Ja sam prešao skoro iz istih razloga iz Iskona u A1.

Za sada u A1 u redu , dobro tek sam 3mj u A1 ali bar mi je brzina veća (optika)  što mi Iskon 

u mojem kvartu nije mogao ponuditi .

 

Meni na optici ista stvar.

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

Gornja Dubrava

Ne kužim.

Pa kaj to nebi trebalo biti isto, evo ja dosada nisam primjetio probleme.

 

 

Odgovori