Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 148 odgovora
  • 6933 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 16 odgovora

Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117

Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.

Hvala


Odgovora 148

Ekipa, nema smisla raspravljati sa A1 gospodom iz tehnicke podrske jer oni ionako ne mogu popraviti problem sa slabom infrastrukturom koji imaju zbog koje dolazi do zagusenja i packet lossa, gresaka, veceg pinga itd.

Sve sto ce se dogoditi ako kontaktirate nekoga iz tehncike je oni ce reci da su promijenili neku 'postavku', a zapravo ce biti IDENTICNO!

Eto to je sve od mene!

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Postovani Karlo, problem nije rijesen, kontaktirao sam vas, poslao mail sa opisom problema i screenshotima i nisam dobio odgovor!

Veza je daleko gora za gaming nego sto je bila prije 15 godina preko bakra od carneta. Packetloss sveprisutan i ping skace svaki dan, cijelo popodne!

Razina korisnika 1

Evo mali update nakon što je prošlo DVA MJESECA otkada sam primijetio da mi navečer divlja ping i brzina downloada/uploada - a pogotovo uploada: stanje je skoro nepromijenjeno!

Pa zar stvarno ne postoji mogućnost da me se, nakon što mi je započeo nadzor mreže 27.1. iz kojeg bi se trebali vidjeti problemi na mojoj liniji, napokon ne prebaci na neku drugu centralu gdje je manje zagušenje linije i gdje navečer neće biti takvih oscilacija u latenciji i brzini uploada? Ako uopće i postoji takva centrala? 

 

Razina korisnika 1

Svaki dan sve gore i gore!

Evo upravo (25.2.2024. u 19:57 h) rezultati HAKOMetar aplikacije:

Download: 273,55 MBit/s

Upload: 124,33 MBit/s

Ping: 72,74 ms!

(od brzine 1000/500 MBit/s)!!!

 

Stvarno sramota od A1 i njihovog optičkog priključka! 

 

Svaki dan sve gore i gore!

Evo upravo (25.2.2024. u 19:57 h) rezultati HAKOMetar aplikacije:

Download: 273,55 MBit/s

Upload: 124,33 MBit/s

Ping: 72,74 ms!

(od brzine 1000/500 MBit/s)!!!

 

Stvarno sramota od A1 i njihovog optičkog priključka! 

 

I to mjerenje prijavi HAKOM-u, moraju garantirati min. 75% ugovorene brzine a ti si službeno izmjerio i niže, možda se tako i trgnu pa usput riješe i ping

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Robert091 pozdrav, molim te samo za još malo strpljenja kako kolege tehničari specijalizirani za ovakve situacije rade sve potrebne provjere vezano za tvoj slučaj. Po izvršenim provjerama i rješenju kolege će ti se povratno javiti. 

Razina korisnika 1

@A1_Boris, možeš li mi konkretno reći koliko je to “još malo strpljenja”, budući da to “još malo strpljenja” slušam skoro dva mjeseca!?! I nikada ništa! Zar se nitko od tehničara ne može udostojiti povratno me izvijestiti što su poduzeli da se riješi poteškoća, nego samo uvijek iste fraze “molimo još malo strpljenja” i da mi otvoreno kažu koje su mi solucije!! Ne vjerujem da bi ti, da već dva mjeseca imaš ovakve probleme kakve ja imam, imao toliko strpljenja, pogotovo kad se ne vidi ama baš nikakav napredak u rješenju problema! Mislim da @tirkiz dobro kaže da bi moja mjerenja trebao prijaviti HAKOM-u pa bi se onda možda nešto i pokrenulo s mrtve točke!

Koliko još treba proći prije nego se nešto popravi?!? Upravo u ovim trenucima mi je internet neopisivo spor, ali budući da mi žena ima online sastanak ne smijem resetirati ruter, premda sumnjam da bi išta pomoglo! Dokle više?

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Robert091 provjerio sam prijavu s obzirom na to da si nam se javio privatnom porukom, razumijem tvoje nezadovoljstvo i to da imaš dojam da se “ništa ne radi” po pitanju poteškoće, no mogu ti potvrditi da nije tako. Tehnička podrška surađuje s nekoliko nadležnih odjela u ovom slučaju. Nadamo se brzom rješenju i još jednom nam je žao zbog poteškoća koje imaš. Nije nam cilj stvoriti nezadovoljnog korisnika, a vjerujem da to znaš i sam.

Razina korisnika 1

@A1_Karlo, OK, vjerujem da vam cilj nije stvoriti nezadovoljnog korisnika jer bi na taj način samo išli na ruke konkurenciji jer bi onda ljudi otišli tamo, ali kako objašnjavaš to da se na mojoj liniji nikako ne poboljšavaju stvari, već ispada da je cijelo vrijeme isto, odnosno ponekad čak i malo gore stanje s internetom!

Primjerice sinoć, 26.2. iza 21 h SVE stranice koje bih posjetio otvarale su se barem 10-ak sekundi, po slobodnoj procjeni! (a možda i malo više) ŠTO STVARNO NIJE NORMALNA STVAR! Pritom sam probao mijenjati preglednik iz kojeg surfam, ali isto mi se događalo i u Microsoftovom Edgeu i Googlovom Chromeu - SVE JE “TROKIRALO” i bilo je skoro nemoguće surfati internetom!

Izgleda da ništa od tog brzog rješenja! Ako itko od nadležnih tehničara posjećuje ovaj forum ili ste vi u kontaktu s njima, možete im prenijeti prijedlog da probaju moj postojeći priključak sa centrale u Velikoj Gorici, za što sam slučajno saznao da sam spojen tamo (još prije dvije godine radi veće dostupne brzine interneta), a to sam saznao kada sam prije dva tjedna ostao bez interneta na pola dana (problem je bio baš u centrali u Velikoj Gorici na koju nisam ni znao da sam prebačen), dok mi je šogor koji živi u istoj kući a povezan je na drugu centralu (u Novom Zagrebu), uredno imao internet cijelo to vrijeme (iako on ima nešto sporiju ugovorenu brzinu interneta - valjda ograničenje centrale ili dostupnih portova u njoj). 

Možda bi to napokon urodilo nekim plodom. Jer ovo stvarno više nema nikakvog smisla...     

Bedž

@Robert091, znam da ti je usluga bitna. Napravila sam provjeru u sustavu i vidljivo mi je da kolege svakodnevno rade dijagnostiku tvoje usluge i trude se pronaći rješenje. Vjerujem da će poteškoća uskoro biti riješena i da ćemo ovu temu pozitivno zaključiti na obostrano zadovoljstvo  . 

Razina korisnika 1

@A1_Tatjana to je samo tvoje mišljenje, a ja baš nisam u to uvjeren, pogotovo da se svakodnevno nešto radi! Ti i ostali moderatori samo ponavljate jedno te isto, no ništa se ne miče s mrtve točke! Možeš li mi konkretno reći zašto si u to uvjerena da uvjeriš i mene u to pa da konačno završimo ovu priču!

@A1_Tatjana to je samo tvoje mišljenje, a ja baš nisam u to uvjeren, pogotovo da se svakodnevno nešto radi! Ti i ostali moderatori samo ponavljate jedno te isto, no ništa se ne miče s mrtve točke! Možeš li mi konkretno reći zašto si u to uvjerena da uvjeriš i mene u to pa da konačno završimo ovu priču!

Roberte, ne bih se cudio da su ovi A1 odgovori generirani od chatgpta, tako da nema smisla s njima tu razgovarati. Ili postaviti ultimatum ili se pomiriti sa smece internetom :/

Razina korisnika 2

@Robert091, znam da ti je usluga bitna. Napravila sam provjeru u sustavu i vidljivo mi je da kolege svakodnevno rade dijagnostiku tvoje usluge i trude se pronaći rješenje. Vjerujem da će poteškoća uskoro biti riješena i da ćemo ovu temu pozitivno zaključiti na obostrano zadovoljstvo  . 

Ev bidalamaonda se i ja javim sa svojim iskustvom.  Kad mi je spojema optika na kuću taj isti dan mi je ulljucena i mega net usluga. Sve je radilo kako treba dok (pogađate) je trajao rok otkazivanja ugovora. Čim je taj rok istekao (jucer) pojavili su se gore spomenuti problemi sa visokim pingom i pucanjem interneta iako sam zasad jedini korisnik spojen na taj drzavni čvor!!! To samo znači da je A1 preventirao da se taj problem  ocituje u mom slučaju unutar otkaznog roka te itekako zna što je uzrok problemu i kako ga otkloniti!   Dakle sad pišem vama moderatorima ovog foruma: dobro vaša firma zna o čemu se radi i sve nas korisnike optickog interneta skupa pravi budalama zato prestanite zavlačit korisnike ovog foruma sa neistinama kako vaše kolege svakodnevno nastoje skužit u čemu je problem!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@SC0RPl0N pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga i radi iskazanog nezadovoljstva. Proslijedio sam pružene informacije kolegama tehničarima na detaljniju provjeru vezano za tvoj slučaj i molim te samo za malo strpljenja. Po izvršenim provjerama i rješenju kolege će ti se povratno javiti. 

Proslo je mjesec dana od kad sam prijavio problem, ne samo da ga nisu popravili, nego me ismijavaju i kazu da je "sve u redu s njihove strane" i "protok podataka je uredan sa A1 strane".

Unatoc tome svaki dan u isto vrijeme, obicno poslije 6 i vecinu dana dobivam ovakve rezultate sa tracepathom google.com:

1:  _gateway                                              0.819ms
 1:  _gateway                                              0.644ms

 2:  188.252.208.2                                         85.395ms
 3:  dh70-69.xnet.hr                                       85.315ms asymm  4
 4:  ae72.bar2.Zagreb1.Level3.net                          96.086ms asymm  6

  1. ...

 

A1 me ismijava i tvrdi da je sve u redu s njihove strane. Usput im je trebao jedan mjesec da njihov tim  "detaljno provjeri dostavljeni trace" i da ustanove da konstantno varijabilni ping 80-120ms na prvom hopu nije nikakva greska :). Sramota teska.

Razina korisnika 1
Brzina 1000/500 Mbit/s koliko iznosi u stvarnosti :(((

Evo danas izmjerenih “svjetskih” brzina na optičkoj mreži A1. Toliko o nekvaliteti i usluzi koju pruža A1 svojim korisnicima! Sramota od optičke mreže!

Update(~40 dana od prijave problema)

dobio odgovor na email nakon 20-og dana: “S nase strane je sve u redu” unatoc dostavljenim rezultatima tracea i speedtest rezultatima sa ocitom latencijom 100ms koja varira svake sekunde.

Problemi se dogadaju svaki dan popodne i cijeli dan vikendom i dalje. Nista nije ucinjeno po pitanju problema nego me se ignorira i ismijava u email porukama!

Rezultat danas na nedjelju 10.3:

https://www.speedtest.net/result/15992448434.png

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry pozdrav, žao mi je to čuti. Pružene informacije sam ovim putem proslijedio tehničarima na dodatnu provjeru i molim te samo za malo strpljenja do povratnog kontakta kolega. 

Razina korisnika 1

@bijelijerry, tek sam sada vidio ovaj post.

I kod mene ista takva situacija!

Ovo je stvarno prevršilo svaku mjeru. Evo jedne slikice kao dokaz da je optička mreža na koju sam spojen u raspadu:

 

Razina korisnika 1

Cijeli dan je tako i gotovo je nemoguće normalno surfati. I nikakvog objašnjenja zašto, niti ikakvog pomaka u rješavanju mog (i tvog, naravno) problema...

Razina korisnika 1
Bedž

Ajde pošto ovdje lurkeam cijelo vrijeme pa da ja dam pravi tehnički opis problema kojeg možda većina nezna zašto se događa te pravi razlog.

​​​Pa krenimo.
A1 je prošle godine se hvalio kako su najbrža i najstabilnija fiksna mreža u HR.Bilo je tu i reklama o Speedtestu,itd…..
​​Kako je HT počeo naveliko širiti svoju FTTH mrežu a A1 je vidio još jednu priliku da pokupi PR slavu tako što su ukinuli 1000/500 paket te se sad može uzeti 300/150 i 2,5Gbit.

​​​​​Ovo je samo čista PR igra da se običnom korisniku zamrači oči i pokupi slava po medijima.
https://www.poslovni.hr/hrvatska/a1-ima-najbolju-fiksnu-mrezu-u-hrvatskoj-pokazuju-mjerenja-opensignala-4432131

Nadalje A1 neulaže u vlastite OLTove te kao i Telemach imaju samo 10GB OLTove(10 GIGA MREŽA) što znači da na području naprimjera Splita jedan OLT od 10GB pokriva tisuće korisnika a problem sa bandwithom nastaje u večernjim satima kada svi korisnici dođu doma s posla i djeca iz škole pa zasjednu na Netflixe,Twitch streamove,itd…. pa tih mizernih 10GB bandwitha je premalo u to doba dana.

No A1 je odlučan da do njih nije problem te nastavlja sa reklamama i PR trash talkom.

Rješenje

​​​​​​Otići na HAKOM webstranicu i odraditi mjerenja preko HAKOMetra i poslati prigovore da im HAKOM odalami jednu ljepu novčanu kaznu jer su je i zaslužili.

@Robert091 Da, inace, netko na forumu mi je ranije savjetovao da ovaj test od HAKOM-a pokrenem par puta kad su problemi i onda sa tim rezultatima mozes nesto postici…

Evo ovako izgledaju moji rezultati u problematicno vrijeme - vecinu dana vikendom i svaku vecer

100ms, 94/90mbit  (ugovorenih 210/105mbit )

S tim rezultatima cu nadam se steci pravo na raskid ugovora bez naknade i ostalo. Sumnjam da ce se ista napraviti oko problema jer im nije u interesu rjesavati probleme za tu 5-10 klijenata u Velikoj Gorici gdje je nedavno instalirana optika pa se ne vrti tu dovoljno para da bi itko ista poduzeo.

Savjetujem ti da ucinis isto :). Samo pokrenes tri dana za redom test(certified test u hakom aplikaciji) u vrijeme kad su problemi(ne vise od 1 unutar 24h) i onda s time dalje.

Odgovori