Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 148 odgovora
  • 6933 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 16 odgovora

Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117

Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.

Hvala


Odgovora 148

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da nemaš slučajno Fritz box 6660? 😅

Slobodno nazovi SZK, oni su i više nego spremni čopnuti ti taj router jer im treba za novu kabelsku tarifu 2Gbps, a ti buš dobil neki Tehnicolor 🤣

Razina korisnika 1

Ne znam na pamet ali izgleda kao da je Hauwei HG8145V5.

Zanima me zar im toliko ljudi krene streamat navečer da spuštaju brzinu toliko ostalim korisnicima? Jako ne fer.

Razina korisnika 6
Bedž +6

A možda tebe i sve sa 1000/500 i žele prisiliti da prijeđete na taj Megagig 2Gbps net, jer nema više te vaše tarife u ponudi 🤔

Razina korisnika 1

Haha pa da mi pada na 1000/500?

Ali najmanje mi je jasan taj ping sa a1 na a1 server 100ms. Tih 100ms je najbolji moguci scenarij. Sve ostalo je 300+

Razina korisnika 6
Bedž +6

Mislim da je A1 i sam sebe iznenadil sa istovremenim uvođenjem novih tarifa na svim uslugama- to je kao da se odjednom "stvoril" novi teleoperater 🤣

Razina korisnika 1

A možda tebe i sve sa 1000/500 i žele prisiliti da prijeđete na taj Megagig 2Gbps net, jer nema više te vaše tarife u ponudi 🤔

Kaj je najbolje, kada trazim svoju adresu kazu mi da mi je dostupan samo 300/150, a vec skoro 2 godine imam bez problema 1000/500. No eto sad navečer se ne mogu ni igrati a ni browsati normalno. Raspitao sam se i nisam jedini sa ovim problemom na A1. Prije nego me itko od tehničara pita - da spojen sam kablom.

Razina korisnika 2

Borim se zadnjih dana sa istim problemom, preko dana ping 1ms prema A1, navečer ~100 (uz drastičan pad brzine).

 

Prvi dan, korisnička podrška mi napravi hard reset (iako sam siguran da su svjesni ovog problema), naravno hard reset nije ništa pomogao.

 

Drugi dan, odmah krenem sa time da problem sigurno nije kod mene i opišem što se događa, žena kaže “da, niste jedini koji ste ovo prijavili, no trenutna nam je procedura da vam moramo poslati tehničare”.

I tako će mi tehničari doći za par dana, oko podneva, pogledat će, sve će raditi savršeno i reći “sve je super”.

Ali zato sad vrtim  batch skriptu koja pinga Googleov 8.8.8.8 svakih 10 minuta i to mi sprema u CSV, od toga ću napraviti graf da im objasnim da mi njihov dolazak ništa ne znači i da A1 treba priznati i riješiti problem.

Pritisak na njih, pa pritisak preko CARNeta ako treba dalje.

Razina korisnika 2

Ovo je ping i brzina preko dana, sve ko po špagi:

https://www.speedtest.net/result/15175367151

Ovo je jučer navečer (27.8.):
https://www.speedtest.net/result/15173745614

Ovo je prije 2 dana navečer (26.8.):
https://www.speedtest.net/result/15170362405

Petak (25.8.):
https://www.speedtest.net/result/15166592512

I tako dalje...

Razina korisnika 1

Borim se zadnjih dana sa istim problemom, preko dana ping 1ms prema A1, navečer ~100 (uz drastičan pad brzine).

 

Prvi dan, korisnička podrška mi napravi hard reset (iako sam siguran da su svjesni ovog problema), naravno hard reset nije ništa pomogao.

 

Drugi dan, odmah krenem sa time da problem sigurno nije kod mene i opišem što se događa, žena kaže “da, niste jedini koji ste ovo prijavili, no trenutna nam je procedura da vam moramo poslati tehničare”.

I tako će mi tehničari doći za par dana, oko podneva, pogledat će, sve će raditi savršeno i reći “sve je super”.

Ali zato sad vrtim  batch skriptu koja pinga Googleov 8.8.8.8 svakih 10 minuta i to mi sprema u CSV, od toga ću napraviti graf da im objasnim da mi njihov dolazak ništa ne znači i da A1 treba priznati i riješiti problem.

Pritisak na njih, pa pritisak preko CARNeta ako treba dalje.

Potpisujem sve. Identican slucaj. Ima nas dosta sa tim problemom a ne zanima me zvati tehnicare na telefon da mi kazu da resetiram router. 🙄
Ja ne znam kakav problem imaju sa infrastukturom a iskreno me ni ne zanima. 70% garantirane brzine navecer ne primam a da ne govorim da zbog pinga navecer je i frustrirajuce browsati a kud tek igrati koju igru sa prijateljima sa 300 pingom prema europskim serverima. 😂

Razina korisnika 2

Prvo i osnovno je da nam A1 (ajde moderatori / A1 zaposlenici, isprsite se) priznaju ovim riječima:

“Da, svjesni smo problema, on je raširen, na našoj je strani i nije do korisnika ili njegove mreže”.

Kada taj dio riješimo i budemo iskreni jedni prema drugima, onda bi bilo dobro da nam javite kakav vam je plan i timeline rješavanja problema.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jeste gledali koliko ljudi u vašoj okolici koristi optiku od A1? Za početak, ako vam optički kabli dolazi sa bandere, koliko je ulaza iskorišteno na onoj “kutiji” iz koje ide kabli prema vama? Maksimalno može 4, recimo kod mene su 2 iskorištena - ja i prvi susjed koji ima 300Mbps paket, druga dva su prazna, a u ulici je na brdo bandera sva 4 ulaza prazna. Pretpostavljam da tu dolazi do opterećenosti, tj. što više korisnika  manje brzine. Osobno nemam tolikih oscilacija u brzinama, maksimalno zna 1 Gbps pasti na 800 Mbps ali to je već za pola sata opet 940-950 Mbps (što je maksimum svima na optici, nejde punih 1Gbps zbog opreme)

Razina korisnika 2

Ne, niti mogu vidjeti, kablovi idu podzemno od “kutije” vani na cesti koja je nekih 200 metara od nas.

Ali to nije moj problem, ~100 ping i pad brzine na 50% je njihov problem za riješiti, a ne moj.

S time da to traje sve skupa relativno kratko, možda tjedan dana, prije je sve bilo u najboljem redu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni riješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak ako si toliko nezadovoljan trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje.. 

Razina korisnika 1

Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni rješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje.. 

Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.


Naravno, i to je skroz ok doći ovdje napisati kako stvari stoje i izraziti svoje nezadovoljstvo. Samo što neki nastupaju “neka dođu i priznaju da imaju problem i kad će ga riješit”. Apsolutno se to nikad nije desilo niti će se desti na ovom forumu. Maksimalno što ti se mogu javiti sa copy/paste porukom da im se javiš u inbox da “provjere situaciju”, što je zapravo SZK i to najgori oblik SZK jer na taj odgovor i provjeru čekaš 10 dana minimalno i rješavaju je 15 zaposlenika, kako koji stigne taj dan na posao i opet te upute na mail jer “kod njih u sustavu je sve ok”. 
 

Zato rekoh, ako netko stvarno želi rješavanje problema (a neki gornji speedtest podatci zaista jesu za žalbu) treba ih rješavati na drugim mjestima, a ovdje možemo samo pričati o tome, zajednički se tješit i upozoriti eventualno nekog novog korisnika…

Razina korisnika 6
Bedž +6

kablovi idu podzemno od “kutije” vani na cesti koja je nekih 200 metara od nas.
 

 

Jel A1 uopće vlasnik infrastrukture, kako acer reče- A1 se uglavnom vere po banderama. Ako nije, to bi bilo interesantno,tj. rat operatera je započel i prije deregulacije HT-a.

Razina korisnika 2

A1 je vlasnik i oni su provlačili optiku (vjerojatno neka vanjska firma koju je A1 zadužio, no to je manje bitno), T-com niti Terrakom i ostali uopće ne daju ovdje uslugu optike.

Kutija je jako lijepa, sva je oblijepljena sa A1 reklamama (i oku je puno ugodnija od T-comovih).

Razina korisnika 2

Ovdje stanuje turbo brzi A1 optički internet, osim navečer iza 20h.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Samo sam pitala, jer kod mame je ispred zgrade ružna t-comova, a u zgradi se svi nagurali- i A1 i HT i Telemach i Iskon 🤪

I ja imam iste probleme.Navecer oko 20h pocne bit ping oko 100 pa sve do recimo 1 u noci.Zadnjih 4 dana mi se događa visok ping od recimo 14h popodne do recimo 17h.A imam gigabitni internet.Sve je savršeno radilo 2 godine.Produljio sam ugovor i od onda mi se događaju ovi problemi.

 

Razina korisnika 1

Počelo je ranije danas 👎 https://www.speedtest.net/result/15177576526

Razina korisnika 2

Yup… https://www.speedtest.net/result/15177675085

I dalje mi je dignuta skripta da možemo raspravljati sa tehničarima… svakih 10 minuta se pinga 8.8.8.8, cijeli dan, do malo prije 20h je ping bio ~15ms, a onda ode u nebesa, a brzina se skoro prepolovi.

 

Isti problem ovdje ne mogu normalo igrat multiplayer kad je večer nije normalno ping mi je dobar preko cijelog dana pa se navečer digne preko 130. Ne želim ni zvat support jer će mi samo rec da resetiram ruter daj napravite nešto više ili barem recite šta je problem.

Meni se vratilo u normalu sad

Razina korisnika 2
Ovo čak i ne izgleda kao neko zagušenje koje se polako diže, pa spušta, već nakon što je linija super, odjednom ode ping u nebesa, a isto tako se iza 23:37 (nemam precizniji rezultat jer sam pingao svakih 10 minuta) sa jako loše veze sve normalizira kao da ništa nije bilo.

 

Odgovori