Riješeno

Naplata rominga kada su iskljuceni mobilni podaci

  • 23 March 2022
  • 30 odgovora
  • 2113 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Postovani, moze li mi tko objasniti kako moze doci do naplate rominga (BIH i CG) kada su mobilni podaci na telefonu bili iskljuceni, ne samo roming?

Imam i drugi mobitel na Tele2 kod kojega se to ne dogadja.

Molim pomoc kako to sprijeciti, ne mijenja mi se mreza i na ovom broju ali gospodja iz podrske mi nije bila od pomoci a niti ljubazna.

 

Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 23 March 2022, 23:44

Pogledaj original

Odgovora 30

Bro, ne znam kaj nije jasno. Ne moram biti u airplaine modu.  Zašto bi bio? Ako sam u AP  telefon mi ničem ne služi jer nemam onda ni wifi. Vidiš da nema mreže i da je SIM disablean (isključen). Naravno da je izvan tarife kad je roaming u pitanju. 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

A stvarno ne znam kaj bih ti rekla, ali očito ti se kartica spaja na mrežu, inače nikako ne bi moglo doći do naplate s nje. Tvoj slučaj je čudan kao i onaj drugi, gdje pak kolegica forumašica nikak nemre natjerat karticu da se spoji na  3G,4G ili 5G mrežu u roamingu već je stalno na 2G u roamingu

Ne znam koji mob imaš, ja bez problema mogu koristiti wi-fi u zrakoplovnom modu

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Baboon pozdrav, žao mi je to čuti. U tekućem mjesecu nemamo mogućnost provjere pojedinih obračunatih transakcija unutar informativnog iznosa trenutne potrošnje. Slobodno provjeriš informacije na izdanom računu za 12/23, početkom 01/24, te ako ćeš trebati dodatnu podršku, tu smo za tebe. Slobodno nam možeš javiti i svoje podatke te broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za uključenje zabrane za surfanje internetom u inozemstvu. 

Razina korisnika 1

desilo mi se prije nekih pola godine al na drugoj mreži, kod mene je bio slučaj da google maps NA SILU povuče 100kb prometa jer mi je navigacija bila upaljena iako sam skinuo offline karte, znači te google karte očito nekako na silu skinu potrebne podatke sebi, kakve ne znam,jer karte imaju skinute, 2mj za redom mi se to desilo i oba puta mi je prihvaćena pritužba s obzirom da također imam isključen roaming podataka, s njima sam taj problem riješio tako da su mi u potpunosti ukinuli mogućnost spajanja na internet u inozemstvu, tako i da hoću ne mogu se spojiti u državama van EU na internet

Bedž +1

Sim mi je isključen već 2 dana a trošak i dalje raste, vrijeme spajanja isto kao prije 2 dana a potrošnja veća.

 

 

 

Moramo uzeti u obzir da je ova obavijest informativnog karaktera i da je najbolje pričekati račun. Kod kreiranja računa radi se obračun korištenja usluga i ako račun ima nepravilnosti, možete uputiti prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr .

Odgovori