Riješeno

Homebox turbo - provjera potrošnje

  • 1 January 2017
  • 30 odgovora
  • 11162 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 30

Ruter je na stolu kod kompa jedino je komp u blizini..

također imam i pretplatu na mob internet isto vec par dana spor jako, al pripisujem to manjem broju megabajta premda nebi danas trebao bit spor s obzirom da je novo mjesecno razdoblje
Razina korisnika 3
Bok lakinici.
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?

Jel možete Vi provjeriti zašto danas korisnicima homeboxa dolazi do prekida interneta točno svakih sat vremena.
Znači odspoji se i nakon 1 min se ponovo automatski spoji, tako danas cijelo popodne.
Razina korisnika 4
Spor može biti da si skinio više od 100gb, ali danas je novo mjesečno razdoblje i brzina bi trebala biti maksimalna!

Možda ti je netko pomakao ruter, ili u blizini imaš spojeni punjač za mobitel ili božićne ukrase.

Većini korisnika danas je došlo do pucanja interneta, ali ovi iz Vipa šute i ne žele davati odgovore, kao i na mnoga druga pitanja...
nisam jos, nadao sam se da cu ovdje moci naci neki odgovor
Razina korisnika 4
Bok lakinici.
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?

Odgovori