Riješeno

Homebox turbo - provjera potrošnje

  • 1 January 2017
  • 30 odgovora
  • 11159 pregleda

Imam homebox turbo od 11. mjeseca. internet je bio super, brz, bez stekanja i pucanja i sad evo vec par dana puca internet i uzasno je spor, neznam u cemu je problem?
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 2 January 2017, 09:09

Pogledaj original

Odgovora 30

U postavkama rutera greškom sam blokirao spojeni uređaj putem wifi-a, kako taj uređaj odblokirati da se spaja opet normalno??

Riješio sam problem!


Kako si rijesio? i meni se dogodilo isto :8
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa što ti piše na ugovoru i specifikaciji? Ako na ugovoru stoji tri mjeseca promocije onda piši prigovor. Isti tako provjeri specifikaciju, možda su razgovori van mreže ili nešto...
Razina korisnika 3
Dobio sam racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako je to sada ispalo tako, kako je kod ostalih korisnika?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Najbolje zvati Službu za korisnike.
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.


U službi za korisnike tvrde da ne postoji mogućnost provjere preostalih minuta iz opcije "Regija" niti na jedan način. Jedino što mi je agent mogao savjetovati je stara metoda zapisivanja. :8
Razina korisnika 2
Upravo tako!
Razina korisnika 4
Čuj nama sa homebox je bolje nego drugima sa t-com ili tele 2, svojim korisnicima je t-com odmah brzinu smanjio na 7.2 i nakon 100gb je brzina oko 1.5, t-com nema noćnu opciju. Pogledaj samo cijene ne tele 2, da ti pamet stane...
Razina korisnika 3
Hvala na brzom odgovoru i u nadi da cete prenjeti ovaj prijedlog dalje nadleznim za to. Razgovarao sam sa nekim prijateljima u vezi homebox turbo usluge, i sve im je ok ali kad cuju da nakon 100 gb pada brzina na 1 mb/s odmah odustaju od toga. Zato mislim da bi vecu korist imao sam Vip da poveca malo tu minimalnu brzinu, a sebi ne bi nanijeli nikakvu stetu, nego samo vecu korist.
Meni je dovoljno ovih 100gb ali kako cujem mnogima nije.
@selk za sada nije u planu podizanje brzine
Ukoliko se išta bude mjenjalo svi korisnici će na vrijeme biti informirani o promjenama
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sumnjam... Nitko ne brani pokušati, ali mislim da je gubljenje vremena...
Razina korisnika 3
Da li postoji ikakva šansa od strane Vipa da ona smanjena brzina nakon potrošenih 100 gb ne bude 1 mb/s nego da se poveća barem na 2 ili 1.5 mb/s.
Mozda da korisnici naprave peticiju i zamolbu prema Vipu, jer onih 1mb/s je stvarno sporo kod korištenja interneta, da bi dopustili barem 2 već bi se osjetilo znatno poboljšanje, a ne bi se ugrožila mreža i došlo do preopterećenja.
Najbolje zvati Službu za korisnike.
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Jel ima neki tehničar da bi želio provjeriti zašto mi se putem moj vip usluge ne prikazuju minute iz opcije "Regija" ili da zovem službu za korisnike?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Skužio sam da je novim homebox korisnicima po default-u uključena usluga poziv na čekanju što je moje starce zbunjivalo kada čuju zvuk u slušalici pa onda doznaju da ih je netko zvao i tvrdi da se ne javljaju, a oni zbunjeno odgovaraju da im nije zvonio telefon. Srećom pa san lako skužio u čemu je problem te deaktivirao uslugu. Mislim da bi je Vipnet trebao držati isključenu za nove korisnike.
Razina korisnika 4
U postavkama rutera greškom sam blokirao spojeni uređaj putem wifi-a, kako taj uređaj odblokirati da se spaja opet normalno??

Riješio sam problem!
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ovo Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 vrijedi samo za iznos u kunama koji si potrošio na usluge. Potrošeni megabajti se ažuriraju puno brže.
Razina korisnika 2
Sto se tice potrosnje vlada i dalje opce rasulo.

Ovo je pisalo oko podneva:
Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 je 0,00 kn. - MB po punoj brzini 551/102400

Sada ovako pise:
Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 je 0,00 kn. - MB po punoj brzini 1150/102400

Znaci vrijeme isto, datum isti... samo se mjenja kolicina MB. Sad budemo navecer pogledali koji brojcicu ce izbaciti za jucerasnji dan jer po ovome to je evidencija samo za jucerasnji dan kada nista nije radilo kako spada i sve ok samo da se odluce s obzirom na datum koliko se potrosilo ?!?

Jedno sto nisu ukenjali je brzina, ajd to je radilo ok dok veza radi naravno 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
@KOVA_SB - jučer je cijeli sustav poludio, bonaši koji uopće ne koriste internet su dobivali sms poruke da je "internet promet iz tarife potrošen" tako da je sve moguće... Danas provjerio na "MojVIP" i sve je vraćeno na početak. Treba pričekati sa zaključcima... 😉
Razina korisnika 4
Dali je još netko pregledavao svoju potrošnju, izgleda da Vip za jučerašnji dan i nije evidentirao potrošnju, jer jučer sam skoro cijeli dan pregledavao YT, a potrošnja neka minimalna??
Također.
Danas se moze vidjeti potrosnja na moj vip, ido sad nije bilo pucanja interneta, a vidjet cemo kroz dan kako ce biti, ako se nastave smetnje nista drugo nego zalba i trazenje umanjenja racuna..
Boki svima i sretna nova godina.

Žao mi je što smo ovako počeli godinu, ali jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu.
Otklonjeno je tokom noći pa očekujem da je danas sve OK.

Svakako se javite ako i danas nešto zapinje.

Hvala
Razina korisnika 2
Evo malo sam si dao truda pa snimam liniju konstatno sada... svakih 1h dolazi do prekida veze, pustis kakav radio i kad stane sviruckati puklo je.

23:43
00:43
01:43

Ako oni misle da ce korisnici Homeboxa isti koristiti sa 24 prekida veze dnevno tj. 744 prekida mjesecno onda su zbilja neznam... budale na kvadrat. To nema sanse da im prodje bez nekakvih snakcija u slucaju prijave HAKOM-u. Sto je najgore prave se grbavi i cute... nema sanse da ne moraju umanjiti racun zbog ovakve svinjarije ili pustiti korisnika iz ugovorene obveze bez penala. Ovakvim tehnickim "bonusom" i radom veze direktno krse vise clanaka opcih uvjeta kao i uvjeta homebox tarife.
Katastrofa. isti problemi i kod mene. I takoder nevidim potrosnju!

Mozda su odlcuili maknuti limit sa 100GB pa su zato maknuli potrosnju?
Razina korisnika 2
Jučer i danas je užas. Stotinu prekida. A na moj.vip.hr se ne vidi potrošnja. Rješavajte te probleme!
Razina korisnika 4
Danas je očito neki problem kod Vipa, jer se svi žale na internet, čak mislim da i stranica moj.vip neradi dobro, jutros mogao vidjeti svoju potrošnju podataka a sad ne...
Razina korisnika 2
Takodjer se pridruzujem prijavi prekida veze svakih 1h danas tjekom cjeloga dana. Telefon se uopce ne koristi niti je bio ikada u upotrebi. Signal je OK, full 5 crtica, brzina je ok isto 80/32Mbps . Router se jednostavno disconecta, dobije novu IP i tjeraj dalje...

Uglavnom sa moje strane potpuno neprihvatljivo i budem trazio umanjenje racuna za 1-vi mjesec kada isti stigne zbog:

1. Smanjenje kakvoce usluge.
2. Krivo obracunatih MB u dnevnoj tarifi usljed prekida veze.
3. Budem jos stosta smislio do 2-gog mjeseca kada dodje racun....

Onda se iskreno nadam da NECE umanjiti racun i da ce biti bezobrazni, onda idemo na drugostupanjsku zalbu sa istom nadom.
Sljedi prijava HAKOM-u i opcenito cipelarenje Vip-a po svim drustvenim mrezama, forumima i tome slicno....

Gospodo imate 24h da se ocitujete o ovome problemu te da isti rijesite ili napisete zasto niste u mogucnosti....

Odgovori