Najbolji odgovor od A1_Berislav
Pogledaj originalHomebox turbo - provjera potrošnje
Imam homebox turbo od 11. mjeseca. internet je bio super, brz, bez stekanja i pucanja i sad evo vec par dana puca internet i uzasno je spor, neznam u cemu je problem?
Stranica 1 / 2
Skužio sam da je novim homebox korisnicima po default-u uključena usluga poziv na čekanju što je moje starce zbunjivalo kada čuju zvuk u slušalici pa onda doznaju da ih je netko zvao i tvrdi da se ne javljaju, a oni zbunjeno odgovaraju da im nije zvonio telefon. Srećom pa san lako skužio u čemu je problem te deaktivirao uslugu. Mislim da bi je Vipnet trebao držati isključenu za nove korisnike.
U postavkama rutera greškom sam blokirao spojeni uređaj putem wifi-a, kako taj uređaj odblokirati da se spaja opet normalno??
Riješio sam problem!
Riješio sam problem!
Čuj nama sa homebox je bolje nego drugima sa t-com ili tele 2, svojim korisnicima je t-com odmah brzinu smanjio na 7.2 i nakon 100gb je brzina oko 1.5, t-com nema noćnu opciju. Pogledaj samo cijene ne tele 2, da ti pamet stane...
Pa što ti piše na ugovoru i specifikaciji? Ako na ugovoru stoji tri mjeseca promocije onda piši prigovor. Isti tako provjeri specifikaciju, možda su razgovori van mreže ili nešto...
@KOVA_SB - jučer je cijeli sustav poludio, bonaši koji uopće ne koriste internet su dobivali sms poruke da je "internet promet iz tarife potrošen" tako da je sve moguće... Danas provjerio na "MojVIP" i sve je vraćeno na početak. Treba pričekati sa zaključcima... 😉
Ovo Vaša potrošnja do 02.01.2017 02:28 vrijedi samo za iznos u kunama koji si potrošio na usluge. Potrošeni megabajti se ažuriraju puno brže.
Jel ima neki tehničar da bi želio provjeriti zašto mi se putem moj vip usluge ne prikazuju minute iz opcije "Regija" ili da zovem službu za korisnike?
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.
U službi za korisnike tvrde da ne postoji mogućnost provjere preostalih minuta iz opcije "Regija" niti na jedan način. Jedino što mi je agent mogao savjetovati je stara metoda zapisivanja. :8
Boki svima i sretna nova godina.
Žao mi je što smo ovako počeli godinu, ali jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu.
Otklonjeno je tokom noći pa očekujem da je danas sve OK.
Svakako se javite ako i danas nešto zapinje.
Hvala
Žao mi je što smo ovako počeli godinu, ali jučer je bilo poteškoća s pristupom internetu.
Otklonjeno je tokom noći pa očekujem da je danas sve OK.
Svakako se javite ako i danas nešto zapinje.
Hvala
Razina korisnika 3
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?
Jel možete Vi provjeriti zašto danas korisnicima homeboxa dolazi do prekida interneta točno svakih sat vremena.
Znači odspoji se i nakon 1 min se ponovo automatski spoji, tako danas cijelo popodne.
Razina korisnika 3
Da li postoji ikakva šansa od strane Vipa da ona smanjena brzina nakon potrošenih 100 gb ne bude 1 mb/s nego da se poveća barem na 2 ili 1.5 mb/s.
Mozda da korisnici naprave peticiju i zamolbu prema Vipu, jer onih 1mb/s je stvarno sporo kod korištenja interneta, da bi dopustili barem 2 već bi se osjetilo znatno poboljšanje, a ne bi se ugrožila mreža i došlo do preopterećenja.
Mozda da korisnici naprave peticiju i zamolbu prema Vipu, jer onih 1mb/s je stvarno sporo kod korištenja interneta, da bi dopustili barem 2 već bi se osjetilo znatno poboljšanje, a ne bi se ugrožila mreža i došlo do preopterećenja.
Razina korisnika 3
Hvala na brzom odgovoru i u nadi da cete prenjeti ovaj prijedlog dalje nadleznim za to. Razgovarao sam sa nekim prijateljima u vezi homebox turbo usluge, i sve im je ok ali kad cuju da nakon 100 gb pada brzina na 1 mb/s odmah odustaju od toga. Zato mislim da bi vecu korist imao sam Vip da poveca malo tu minimalnu brzinu, a sebi ne bi nanijeli nikakvu stetu, nego samo vecu korist.
Meni je dovoljno ovih 100gb ali kako cujem mnogima nije.
Meni je dovoljno ovih 100gb ali kako cujem mnogima nije.
Razina korisnika 3
Dobio sam racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako je to sada ispalo tako, kako je kod ostalih korisnika?
@selk za sada nije u planu podizanje brzine
Ukoliko se išta bude mjenjalo svi korisnici će na vrijeme biti informirani o promjenama
Ukoliko se išta bude mjenjalo svi korisnici će na vrijeme biti informirani o promjenama
Bok lakinici.
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?
Žao mi je što imaš potepkoće s uslugom 😕 Jesi li ih možda prijavio kolegama s Tehničke podrške?
Spor može biti da si skinio više od 100gb, ali danas je novo mjesečno razdoblje i brzina bi trebala biti maksimalna!
Možda ti je netko pomakao ruter, ili u blizini imaš spojeni punjač za mobitel ili božićne ukrase.
Većini korisnika danas je došlo do pucanja interneta, ali ovi iz Vipa šute i ne žele davati odgovore, kao i na mnoga druga pitanja...
Možda ti je netko pomakao ruter, ili u blizini imaš spojeni punjač za mobitel ili božićne ukrase.
Većini korisnika danas je došlo do pucanja interneta, ali ovi iz Vipa šute i ne žele davati odgovore, kao i na mnoga druga pitanja...
Danas je očito neki problem kod Vipa, jer se svi žale na internet, čak mislim da i stranica moj.vip neradi dobro, jutros mogao vidjeti svoju potrošnju podataka a sad ne...
Dali je još netko pregledavao svoju potrošnju, izgleda da Vip za jučerašnji dan i nije evidentirao potrošnju, jer jučer sam skoro cijeli dan pregledavao YT, a potrošnja neka minimalna??
Razina korisnika 2
Jučer i danas je užas. Stotinu prekida. A na moj.vip.hr se ne vidi potrošnja. Rješavajte te probleme!
Razina korisnika 2
Upravo tako!
nisam jos, nadao sam se da cu ovdje moci naci neki odgovor
Ruter je na stolu kod kompa jedino je komp u blizini..
također imam i pretplatu na mob internet isto vec par dana spor jako, al pripisujem to manjem broju megabajta premda nebi danas trebao bit spor s obzirom da je novo mjesecno razdoblje
također imam i pretplatu na mob internet isto vec par dana spor jako, al pripisujem to manjem broju megabajta premda nebi danas trebao bit spor s obzirom da je novo mjesecno razdoblje
Također.
Danas se moze vidjeti potrosnja na moj vip, ido sad nije bilo pucanja interneta, a vidjet cemo kroz dan kako ce biti, ako se nastave smetnje nista drugo nego zalba i trazenje umanjenja racuna..
Danas se moze vidjeti potrosnja na moj vip, ido sad nije bilo pucanja interneta, a vidjet cemo kroz dan kako ce biti, ako se nastave smetnje nista drugo nego zalba i trazenje umanjenja racuna..
Stranica 1 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.