Najbolji odgovor od A1_Berislav
Pogledaj originalHomebox turbo - provjera potrošnje
Imam homebox turbo od 11. mjeseca. internet je bio super, brz, bez stekanja i pucanja i sad evo vec par dana puca internet i uzasno je spor, neznam u cemu je problem?
Stranica 2 / 2
Razina korisnika 2
Upravo tako!
Trebamo reproducirati grešku i onda to ispraviti.
U službi za korisnike tvrde da ne postoji mogućnost provjere preostalih minuta iz opcije "Regija" niti na jedan način. Jedino što mi je agent mogao savjetovati je stara metoda zapisivanja. :8
Razina korisnika 3
Dobio sam racun 125 kn za 12 mjesec od 6.12. - 31.12. Iako se bilo spominjanje da je prva 3 mj. beplatno ili 1 kn. Ne znam kako je to sada ispalo tako, kako je kod ostalih korisnika?
Pa što ti piše na ugovoru i specifikaciji? Ako na ugovoru stoji tri mjeseca promocije onda piši prigovor. Isti tako provjeri specifikaciju, možda su razgovori van mreže ili nešto...
Riješio sam problem!
Kako si rijesio? i meni se dogodilo isto :8
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.