Trzaš ljude, ha? Sad će se javiti oni koji su oduševljeni približnom cijenom svoje usluge sa brzinom ispod 5 Mbit/s.
Pzdrav ekipo.
Zanima me kolike su vam brzine preko optike.
Ja sam uzeo Turbo internet i čini mi se OK
skoro 950/500
http://www.vipnet.hr/podrska/clanak?fetchArticleWithId=9920
Na jedan od ovih načina, najbolje detaljno mailom, isprintat, potpisat, slikat/skenirat i poslat. Imaju 15 dana za svaki odgovor na mail, šalješ 2, 3 puta pa na HAKOM ako se ne riješi kako želiš.
Download od 350 Mbit/s do 500 Mbit/s
Upload od 84 Mbit/s do 120 Mbit/s
dok je kod mene brzina :
PING 21ms, DOWNLOAD 264.87Mbps, UPLOAD 115.33Mbps
dakle problem je u Download brzini koja bi trebala biti minimalno 350 Mbit/s !
Imam računalo novije generacije koje je spojeno na mrežnu karticu koja podržava brzine do 1000 Mbit/s sa CAT6 kabelom.
Molim povećanje brzine ili promjenu ugovora. Hvala
Prije par dana spojena mi je A1 optika, brzina 1gbps/0,5gbps (0,7/0,35). Imam problem sa brzinom i tehničar iz A1 je već dolazio i ustanovio da router nije bio ispravan. No problem je i dalje prisutan. Testirajući brzinu više puta već sam shvatio da isti poznati ookla speed test ima ogromne razlike u mjerenju ovisno o browseru koji se koristi, pa ako vam je aktivan Teams, pa team viewer … Najveće brzine su kad mjerim u Google Chromeu sa pogašenim pozadinskim programima. Ali i tada su brzine upitne, download od 500-700mbps, upload ok uvijek 500mbps. Postoji i ookla speedtest plugin za Chromu koji mjeri nešto veće brzine oko 700mbps i rijetko preko toga. Ugovorenu brzinu mjeri jedino ookla speed test aplikacija za windowse koja ne koristi web browser za mjerenje. Zbunjuje me i single ili multiconnection mjerenje, multi connection je default. Što od svega ovoga uzeti za mjerodavno. Mjerenja preko browsera su ponekad jako nestabilna, propadanja brzine i velike oscilacije. Upload je uvijek ok. Molim za komentar ili kakvu korisnu informaciju.
Meni najveću brzinu prikazuje Microsoft Edge od mnogo instaliranih browsera. Valjda zato jer nema dodataka. Kako bilo da bilo ne vjerujem u ookla speedtest jer mi je jako spor internet. Jako dugo otvara stranice. Nema veze sa OS niti sa Browserima. Jer sam probao i druga računala. A jedini savjet da se očiste Browseri sa dva besplatna programa: Junkware Removal Tool i AdwCleaner . Mada bih mogao i još neke napisati. Ali za sada ova dva dovoljna.
Ma kužim ja tebe
Nego reko baš da vidim kako ljudima ide optika .
Ako su uzeli 200/100 bilo bi OK bar ako ne 200 onda minimum 185
Ovima za 500 min 450 , a za 1Gbit/s bar 900/450 a ne ono točno 700 , mislim i to je super
ali zakaj nebi išli max
Ja se nemam za sada kaj buniti , ja zadovoljan.
Nisi shvatio, zezam se. Ali očekujem reakcije.
Ovo sa 70% od 115 Mbit/s, sigurno nije 5 Mbit/s.
Ako na jednoj varijanti mjeriš taj Gbps onda je vjerojatno sve ok sa internetom - da je sama linija problem ne bi na niti jednom načinu mjerenja trebao moći postići željeni rezultat. Po ovome zvuči kao da ti je browser bottleneck. Za ove veće brzine je vjerojatno poželjnije multiconnetion.
Prije par dana spojena mi je A1 optika, brzina 1gbps/0,5gbps (0,7/0,35). Imam problem sa brzinom i tehničar iz A1 je već dolazio i ustanovio da router nije bio ispravan. No problem je i dalje prisutan. Testirajući brzinu više puta već sam shvatio da isti poznati ookla speed test ima ogromne razlike u mjerenju ovisno o browseru koji se koristi, pa ako vam je aktivan Teams, pa team viewer … Najveće brzine su kad mjerim u Google Chromeu sa pogašenim pozadinskim programima. Ali i tada su brzine upitne, download od 500-700mbps, upload ok uvijek 500mbps. Postoji i ookla speedtest plugin za Chromu koji mjeri nešto veće brzine oko 700mbps i rijetko preko toga. Ugovorenu brzinu mjeri jedino ookla speed test aplikacija za windowse koja ne koristi web browser za mjerenje. Zbunjuje me i single ili multiconnection mjerenje, multi connection je default. Što od svega ovoga uzeti za mjerodavno. Mjerenja preko browsera su ponekad jako nestabilna, propadanja brzine i velike oscilacije. Upload je uvijek ok. Molim za komentar ili kakvu korisnu informaciju.
Koji router imaš? Sve uređaje na kojima mjeriš ugasi/upali. Speedtest-om jeli mjeriš, server od A1 postavi...Imaš li ugovorenu brzinu 500/120, ako imaš onda ti tolika i mora biti. Kad sve ovo napraviš i neće i dalje brzina zovi tehničku službu A1 0800091091 da oni vide o čemu se radi. Pozdrav!
Imam Huawei HG 8145 , imam ugovor na brzinu 500/120, mjerio sam preko speedtesta na mobitelu i na laptopu spojenom preko žice i rezultat je više-manje isti. Upload je cca 120 i to je OK, ali download varira od 200-300 Mbps. Jučer mi je spojeno, ali kako je tehničar rekao tek od 01.07 službeno prelazim na A1 (npr. telefon radi u odlaznim pozivima, ali ga ne mogu nazvati). Imali li to veze s brzinom?
Sve uređaje ugasi upali, ne restart...i router isto. Telefon nema veze s internetom. Jeli imaš DUO ili TRIO uslugu?
Nisi li već otvorio gotovo istu temu? OPTIKA BRZINE | A1 Forum
Tomo, po ovome što navodiš već si uključen na našu optičku mrežu, a naknadno će se dogoditi prijenos broja. Brzina downloada za priključe na našoj optici za žično spajanje bi trebala biti 350-500 Mbit/s (uz opciju internet brzina do 500 Mbit/s), pa te molim da se javiš našem odjelu za tehničku podršku pozivom na besplatni broj 0800 091 091 da riješimo problem. :)
Ma slično ali nekako imam dojam da je nekako mrtvo na forumu
Gledam gdi da pomognem ali sve je staro onda malo nešto stavim da pokrenem ljude ali slabo.
Neznam u čemu je stvar pa tu bi trebali biti da si pomažemo , ali ljudi ili slabo pitaju ili se srame odgovarati.
Mislim nije mi bila namjera hvaliti se , nego reakcija ljudi da vidim kako je u drugim kvartovima i gradovima
Ma da, to znam, mislio sam ako je pušteno 500 , a realno nije 500 već manje da se tad brzina downloada može “pojačati”
Ma ne, nego si mogao samo tamo nastaviti. Ljudi su izgleda manje-više odustali od traženja pomoći preko foruma, jer su valjda shvatili da je služba za korisnike službeno jedina prava adresa.
hahahaha
Tamo si buju baš pomogli.
Svaka čast pojedincima , ali takvi su rjetki , uglavnom rade ljudi koji ili ne znaju ili ne žele raditi svoj posao
Tehnička podrška me nema u sustavu jer još nisam prenio liniju na A1. Kad prenesem ponovo ih zovem i onda tehničar (valjda) izlazi na teren.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.