Prije 3 mjeseca dao sam zahtjev za preseljenje usluge Trio s jedne adrese na drugu. Prvo je preseljenje kasnilo dobih mjesec dana, a onda sam se neugodno iznenadio kad sam otkrio da je s prve lokacije na drugu preseljen i BROJ telefona. To niti sam tražio, niti me ijedan A1 djelatnik upozorio da će se dogoditi, niti sam naravno ni želio - jer na obje lokacije vlasnici prvog i drugog stana inzistiraju da im ostanu njihovi brojevi!
Nakon prvog žaljenja telefonski, službi za korisnike, A1 službenik mi je rekao da nema problema, da je to samo formalnosti i da će oni Iskonu koji je dotad pružao uslugu na novoj lokaciji uputiti rutinski zahtjev i da će to biti riješeno promptno, ali da ipak uputim i pisani zahtjev.
Treba li spomenuti da mi je usprkos tome što sam mjesec dana bio bez usluge i zbrke s brojevima, naplaćena puna 2 mjeseca na staroj lokaciji i pola mjeseca na novoj, iako telefon vlasnik stana ne može koristiti.
Nakon pisanog prigovora dobivam odgovor da nije moguće zadržati brojeve gdje jesu, da oni neće uputiti zahtjev Iskonu i da ako želim da se broj vrati gdje je bio, morao bih zatražiti dodatnu A1 uslugu na staroj adresi, PA PLAĆATI A1 DUPLO - I NA NOVOJ I NA STAROJ ADRESI! I DA UZ TO MORAM RASKINUTI UGOVOR NA NOVOJ ADRESI, ZA TO PLATITI PENALE I AKTIVIRATI DUO PAKET.
E sad, ne samo da cijela ta zavrzlama ne dolazi u obzir i da neću plaćati duplo, i da bi me vlasnica stana na lokaciji 2 mogla izbaciti iz stana jer sam je oštetio, nego je još i sve to čista neistina. Naime numeracije telefona na obje lokacije je dodijelio HTP još 90ih i ni Iskon ni A1 NISU VLASNICI TELEFONSKIH BROJEVA s kojima me sada pokušavaju ucjenjivati.
Što savjetujete, kome da se dalje obratim? Užasno sam ljut i frustriran jer ovo sad već traje puna 3 mjeseca.