Vrlo negativno iskustvo s preseljenjem usluge na drugu lokaciju

  • 2 July 2020
  • 47 odgovora
  • 2433 pregleda

Prije 3 mjeseca dao sam zahtjev za preseljenje usluge Trio s jedne adrese na drugu. Prvo je preseljenje kasnilo dobih mjesec dana, a onda sam se neugodno iznenadio kad sam otkrio da je s prve lokacije na drugu preseljen i BROJ telefona. To niti sam tražio, niti me ijedan A1 djelatnik upozorio da će se dogoditi, niti sam naravno ni želio - jer na obje lokacije vlasnici prvog i drugog stana inzistiraju da im ostanu njihovi brojevi!

Nakon prvog žaljenja telefonski, službi za korisnike, A1 službenik mi je rekao da nema problema, da je to samo formalnosti i da će oni Iskonu koji je dotad pružao uslugu na novoj lokaciji uputiti rutinski zahtjev i da će to biti riješeno promptno, ali da ipak uputim i pisani zahtjev.

Treba li spomenuti da mi je usprkos tome što sam mjesec dana bio bez usluge i zbrke s brojevima, naplaćena puna 2 mjeseca na staroj lokaciji i pola mjeseca na novoj, iako telefon vlasnik stana ne može koristiti.

Nakon pisanog prigovora dobivam odgovor da nije moguće zadržati brojeve gdje jesu, da oni neće uputiti zahtjev Iskonu i da ako želim da se broj vrati gdje je bio, morao bih zatražiti dodatnu A1 uslugu na staroj adresi, PA PLAĆATI A1 DUPLO - I NA NOVOJ I NA STAROJ ADRESI! I DA UZ TO MORAM RASKINUTI UGOVOR NA NOVOJ ADRESI, ZA TO PLATITI PENALE I AKTIVIRATI DUO PAKET.

E sad, ne samo da cijela ta zavrzlama ne dolazi u obzir i da neću plaćati duplo, i da bi me vlasnica stana na lokaciji 2 mogla izbaciti iz stana jer sam je oštetio, nego je još i sve to čista neistina. Naime numeracije telefona na obje lokacije je dodijelio HTP još 90ih i ni Iskon ni A1 NISU VLASNICI TELEFONSKIH BROJEVA  s kojima me sada pokušavaju ucjenjivati.

 

Što savjetujete, kome da se dalje obratim? Užasno sam ljut i frustriran jer ovo sad već traje puna 3 mjeseca.

 

A1_IvanaM prije 3 godine/godina

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 :sweat:

Žao mi je što te ovako “oslovljavam” i nakon pročitanog, razumijem nezadovoljstvo. 

U prvom dijelu si naveo da je traženo preseljenje TRIO usluge pa se očekivalo da se preseli TRIO paket, a ne da se nešto ostavi na staroj adresi. Prilikom predaje zahtjeva ili saznavanja info, jesi li možda pitao što s telefonskim brojem? Mora li se i on “seliti” ili može ostati gdje jest.

Ako se usluga uopće nije koristila tako dugo kako navodiš, ne vidim razlog zašto ti ne bismo napravili umanjenje računa. Ovo bih rado provjerila ako nemaš ništa protiv?

S obzirom na to da si pokretao žalbeni postupak, sigurna sam da si dobio uputu kojem se obratiti ukoliko nisi zadovoljan odgovorom od strane Ureda za reklamacije.

U svakom slučaju, ovdje je potrebno provjeriti nekoliko stvari pa bih ja da se ti nama javiš privatnom porukom kako bismo mogli pristupiti individualno i pokušali pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo. Unutar privatne poruke navedi šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka te napiši kontakt broj.

Neka ti ne bude teško pokrenuti privatni razgovor čim prije kako bismo tim prije krenuli s provjerom.

Pogledaj original

Odgovora 47

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja nikako dobit odgovor i od A1 i od @Prevarenikorisnik2 - KAKO ste u ugovor o trio paketu uvukli TUĐI telefonski broj? Nije trebala nikakva potvrda, dozvola od KORISNIKA-VLASNIKA broja, a to je osoba na čije ime dolaze računi za telefon.

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Zefo, bez te dokumentacije prijenos broja ni aktivacija paketa s tim brojem ne bi bila moguća tako da sam sigurna da ju imamo.  Naravno, za takvu provjeru se može javiti isključivo nositelj (vlasnik) usluge. Naše povjerenstvo sve slučajeve detaljno provjerava pa sam sigurna da je i ova provjera napravljena prije slanja odgovora vlasniku usluge. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

 

Ako dio rečenice izvučeš van konteksta, teško će imati smisla :) Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. A i za Homebox se može zatražiti preseljenje na drugu adresu, kao i za fiksni paket.

 

@A1_Sunchica , ja šumom, vi drumom. Objasnite mi logiku nekoga tko je platio 2000 maraka u ondašnje vrijeme za TELEFONSKI PRIKLJUČAK I BROJ da samo tako nonšalantno preda taj broj podstanaru kao novom vlasniku.

 

 

Ne vidim ništa sporno da netko svoj broj prenese drugom vlasniku, to je osobna odluka pojedinca. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Dakle, ako broj ne koristiš, onda pravo korištenja  broja/numeracije prelazi na operatera kod kojeg si zadnje koristio uslugu"

 

Ooo, kako ovo nije istina. U Pravilniku lijepo piše, da u slučaju nekorištenja broja , Primatelj broja (u ovom slučaju A1) mora vratiti broj Davatelju broja (HT-u)

I konačni rasplet ove bijedne, previše bijedne štorije: nakon 6 telefonskih i pisanih ZAHTJEVA i prigovora povjerenstvu da VLASNICI STANA iz kojeg sam odselio VRATE BROJ TELEFONA koji je u njezinom stanu zadnjih 20 godina, i da VLASNICI STANA kod koje sam doselio VRATE BROJ TELEFONA KOJA ONA KORISTI VEĆ 20 GODINA - je ODBIJEN, uz objašnjenje da “A1 ne može samoinicijativno aktivirati usluge i prebacivati na druge osobe bez jasnih i valjanih zahtjeva korisnika” hahahahah. LAKRDIJA. Nadam se da će moje dijete koje je sad ostalo bez telefonske linije koja joj je neophodna za rad jednog dana odseliti iz ove bijede od zemlje kojom vlada tiranin A1, a za to barem jednim dijelom biti osobno zaslužan A1 i način na koji maltretira i ucjenjuje svoje korsinike.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nije A1 kriv kaj su podstanari u Hrvatskoj doslovno obespravljeni i ljudi niže vrste, za koje nikoga nije briga. Krivo je društvo općenito, a Vlada RH ne čini apsolutno ništa da ih zaštiti.

"A1 ne može samoinicijativno aktivirati usluge i prebacivati na druge osobe bez jasnih i valjanih zahtjeva korisnika”.… a kako su mogli aktivirati uslugu na tuđi tel.broj? Pa valjda svi oni imaju pristup bazi podataka korisnika CIJELE Hrvatske..recimo ja dođem i želim aktivirati trio na broj taj i taj. Operater ukuca broj i vidi da ja nisam vlasnik. I kak mi sad ipak daje ugovor na moje ime? Logično bi bilo da operater kaže-uslugu može aktivirati JEDINO vlasnik tel.linije, i nitko drugi. Nismo mi Njemačka gdje je normalno da SVI računi glase na podstanara, pa ti probaj ne platit vodu, struju i ostalo 😉

 

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Prevarenikorisnik2 

Sam si naveo “vlasnik stana bi platio u pošti i dobio numeraciju, infrastruktura je u vlasništvu HT-a kao i numeracija. “

Dakle, ako broj ne koristiš, onda pravo korištenja  broja/numeracije prelazi na operatera kod kojeg si zadnje koristio uslugu, a brojevi se ne mogu vratiti na nečije ime bez konkretnog korištenja telefonske usluge. Dakle, broj nije rezerviran za određenu adresu ili osobu koja je taj broj nekad koristila, a više ga ne koristi.

Ako tvoji bivši stanodavci žele koristiti telefonsku uslugu, mogu kod nas zatražiti aktivaciju željenog telefonskog paketa i potom mogu s tobom napraviti zamjenu broja. Na taj način će oni dobiti svoj broj nazad, a ti ćeš dobiti novi broj.  

Draga Mirjana,

dajte si malo proučite zakone kojima je reguliran posao kojim se bavite - broj u 1. stanu glasi na vlasnicu stana - samo vaša usluga glasi na mene! Ni A1 ni ja ni nitko odsim HT-a nije vlasnik tog broja.

Kažete da “A1 ne može samoinicijativno prenijeti broj s jednog korisnika na drugi”. Recite to mojoj stanodavki kojoj ste oteli broj - prije mog boravka u stanu imala je svoj broj 20 godina, sad ga zahvaljujući vama više nema! Ni kriva ni dužna, nikad nije bila vaša korisnica. 

Naravno da gospođa želi dalje koristiti svoj broj ali vaše rješenje je u najmanju ruku smiješno :) - pa ne pada joj napamet dozvoliti da ju ucjenjujete da potpiše s vama novi ugovor - “vratit ćemo vam vaš broj, ako potpišete s nama novi ugovor na dvije godine”.

Što pak pogotovo ne rješava problem stana 2 gdje živi žena koja također nije vaša korisnica, a izbili ste joj broj na koji joj je vezan obrt, pa sad već 3 mjeseca objašnjava klijentima zašto je ne mogu dobiti na telefon koji oduvijek ima. Kakvo sklapanje ugovora (s vragom) ćete njoj predložiti? 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @nickno, na dokumentaciji koju svaki naš korisnik dobiva prilikom ugovaranja usluge jasno je naveden telefonski broj uz koji je usluga vezana, ako naravno u paketu postoji telefonska usluga. Ako broj prilikom dogovaranja prijenosa kod postojećeg operatora glasi na drugu osobu, a ne na osobu koja ugovara uslugu s nama, vlasnik broja kod postojećeg operatora (od kojeg se prenosi broj) mora potvrditi da se slaže s takvom promjenom. To je moguće napraviti potpisivanjem dokumenta Jedinstvena izjava krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom. Ako vlasnik broja potvrdi da se slaže s prijenosom, mi broj u našu mrežu možemo prenijeti na ime osobe koja traži prijenos i aktivaciju. U tom slučaju, broj i računi nakon prijenosa u našu mrežu glase na osobu koja je tražila aktivaciju usluge. 

Bok @nickno, na dokumentaciji koju svaki naš korisnik dobiva prilikom ugovaranja usluge jasno je naveden telefonski broj uz koji je usluga vezana, ako naravno u paketu postoji telefonska usluga. Ako broj prilikom dogovaranja prijenosa kod postojećeg operatora glasi na drugu osobu, a ne na osobu koja ugovara uslugu s nama, vlasnik broja kod postojećeg operatora (od kojeg se prenosi broj) mora potvrditi da se slaže s takvom promjenom. To je moguće napraviti potpisivanjem dokumenta Jedinstvena izjava krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom. Ako vlasnik broja potvrdi da se slaže s prijenosom, mi broj u našu mrežu možemo prenijeti na ime osobe koja traži prijenos i aktivaciju. U tom slučaju, broj i računi nakon prijenosa u našu mrežu glase na osobu koja je tražila aktivaciju usluge. 

@A1_Leona ima li A1 taj pristanak? To je bilo pitanje od @nickno , ne okolišaj nego odgovori.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Ako vlasnik broja potvrdi da se slaže s prijenosom, mi broj u našu mrežu možemo prenijeti na ime osobe koja traži prijenos i aktivaciju. U tom slučaju, broj i računi nakon prijenosa u našu mrežu glase na osobu koja je tražila aktivaciju usluge. "

Ček, ček,ček,ček- jel to vi sad i potvrđujete da ste vlasnicima UKRALI brojeve? NIJE isto prijenos broja u mrežu ili prijenos broja NA DRUGU OSOBU. Jer to ste uradili kad ste račun za usluge prebacili sa VLASNIKA BROJA na KORISNIKA VAŠIH USLUGA, pa ja pitam kako je to moguće i da li vlasnici brojeva uopće znaju da OSTAJU BEZ SVOJIH BROJEVA AKO USLUGA GLASI NA PODSTANARA?

I tko tu bude prevaren na kraju?

Zašto podstanari uopće moraju sklapati nekakve ugovore na svoje ime, zašto vlasnik stana jednostavno nije i potpisao trio paket? Danas ionako i podstanari traže i internet i tv, telefon im možda i nije toliko bitan 🤔

Razina korisnika 3
Bedž +3

@nickno mislim da me nisi baš shvatila :disappointed_relieved: Prijenos broja u našu mrežu na ime druge osobe svakako mora potvrditi osoba na koju broj glasi prije prijenosa u postojećoj mreži. Bez te potvrde prijenos broja u našu mrežu na drugo ime nije moguć. Znači, da bismo to napravili vlasnik (nositelj) broja potpisuje dokument kojim pristaje na takvu promjenu - Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom. Ako je takva potvrda zaprimljena, onda možemo prenijeti broj u našu mrežu na ime novog vlasnika, a samim time na njegovo ime dolaze i računi. To je, između ostalog, i vidljivo na Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Leona , nekak mi se čini da se obostrano ne razumijemo. @Prevarenikorisnik2  nije tražio, a pretpostavljam da ne bi ni dobio PRIJENOS telefonskog broja na svoje ime (prijenos vlasništva broja)jer cijelo vrijeme i tvrdi da broj NIJE njegov, pa ispada da ste ih prevarili oboje.

Pa ja vas već ne znam koji put pitam- ako imate potvrdu da @Prevarenikorisnik2  može na svoje ime ugovoriti sa vama uslugu trio paketa, TO NE ZNAČI DA MU JE VLASNICA BROJA POKLONILA BROJ,VEĆ SAMO DOPUSTILA DA KORISTI  N J E Z I N BROJ ZA SVOJE USLUGE, pa kako ste vi SAMOINICIJATIVNO ipak prenijeli broj sa jedne osobe na drugu?

Dakle, da biste vi prenijeli nečiji broj na tuđe ime, vama treba potvrda da je osoba A prenijela broj na osobu B i TEK TADA OSOBA B MOŽE UGOVORITI PRIJENOS S VAMA!!

A po onome što @Prevarenikorisnik2  piše-VI NEMATE TU POTVRDU, ne bi se on ni javio ovdje JER BI ZNAO DA JE ON VLASNIK BROJA.A nije.

Zato vas i pitam- kako ste ugovorili trio paket na TUĐI broj, jer valjda i kod preseljenja na tom ugovoru mora pisati da korisnik usluga NIJE vlasnik broja, već mu je vlasnica samo ustupila broj dok stanuje kod nje.

 

I KAKO, ali baš KAKO ste njegovoj novoj stanodavki SAMOINICIJATIVNO ukinuli NJEZIN broj, bez da je to ona tražila? Ono, @Prevarenikorisnik2  je prijavio novu adresu i zatražio preseljenje usluge. Ni pet ni šest vi ste prebrisali POSTOJEĆI BROJ KOJI SE KORISTI.

K A K O?

@Prevarenikorisnik2  je PODSTANAR. Kako je on mogao uopće i ugovoriti uslugu na svoje ime kad NIJE vlasnik stana i broja u njemu? Koliko je meni poznato-SVI računi glase na VLASNIKA stana ,a ne na podstanara. Kao što sam već rekla, nismo u Njemačkoj gdje je normalno da računi glase na podstanara, već smo tu gdi jesmo, sa potpuno nesređenim podstanarskim pitanjem.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Ako je takva potvrda zaprimljena, onda možemo prenijeti broj u našu mrežu na ime novog vlasnika"

 

Dakle, vi uporno tvrdite da je za postati VLASNIK BROJA dovoljno da korisnik samo raskine ugovor sa postojećim operaterom????

Znači, ja, vlasnik tel.broja 01-1234567 raskinem ugovor sa npr.HT-om i ni ne stignem doći do A1, kad ono hop- broj već glasi na nekog drugog i ja se mogu slikati, JELDA?

Razina korisnika 3
Bedž +3

@nickno uslugu na svoje ima može bez problema ugovoriti osoba koja nije vlasnik stana, uz pristanak vlasnika naravno. I sama koristim fiksni paket na taj način i računi najnormalnije stižu na moje ime, kao platežno odgovorne osobe za taj pretplatnički ugovor.  

Vlasnica je, u ovom slučaju, očito dozvolila da se njen broj prebaci na novog vlasnika i za to mora postojati dokumentacija, drugačije niti ne bi mogla biti napravljena takva promjena. A preseljenje usluge podrazumijeva preseljenje svega što paket sadrži. Broj nije vezan za adresu korištenja, već za paket unutar kojega se nalazi. Recimo da kod nas imaš fiksni telefon, internet i TV. Ako tražiš preseljenje paketa na drugu adresu, seli i broj koji je u tom paketu.

Ako raskineš ugovor za broj telefona, on se gasi i više nije ni u čijem vlasništvu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Broj nije vezan za adresu korištenja".…

Kako sad broj nije vezan za adresu korištenja, a kod Homeboxa je vezan?!?!?! 

Znači, homeboxaši mogu slobodno vrludati po Hrvatskoj, jer eto, sad imaju i pismeni dokaz da BROJ NIJE VEZAN ZA ADRESU KORIŠTENJA!!! Pa dragi homeboxaši, kud vaš paket, tu i slobodno ide i vaš broj 🤣😂

"Vlasnica je, u ovom slučaju, očito dozvolila da se njen broj prebaci na novog vlasnika i za to mora postojati dokumentacija"...DA!!! TA DOKUMENTACIJA SE ZOVE UGOVOR O PRIJENOSU BROJA SA JEDNE NA DRUGU OSOBU, A @Prevarenikorisnik2  TVRDI DA TAJ DOKUMENT NE POSTOJI, VEĆ JE VLASNICA  S A M O  PREKINULA  UGOVOR SA STARIM OPERATEROM! JEL JA GOVORIM TURSKI, PA ME NE RAZUMIJETE?

AKO NE POSTOJI UGOVOR O PRIJENOSU BROJA, JA VAS PITAM KAKO STE MOGLI UGOVORITI PAKET NA TUĐE IME?

ZNAČI- I VI STE VLASNICA TELEFONSKOG BROJA KOJEG STE "MAZNULI" STAROM VLASNIKU NA PREVARANTSKI NAČIN.

 

KOLIKO KOŠTA BROJ U VAŠOJ MREŽI?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Sunchica , ja šumom, vi drumom. Objasnite mi logiku nekoga tko je platio 2000 maraka u ondašnje vrijeme za TELEFONSKI PRIKLJUČAK I BROJ da samo tako nonšalantno preda taj broj podstanaru kao novom vlasniku.

Ja mislim da spadam u “nezadovoljne” korisnike (ali i dalje odane).

Selio sam usluge s jedne lokacije na drugu, trajalo je dugo, dobijao sam sve moguće i nemoguće odgovore i izlike, imao sam probleme s agentima na 0800 broju, ali nakon nebrojenih poziva sam došao do kvalificirane osobe koja je razumjela problem i RIJEŠENO je sve. Stručno i vrlo ljubazno. Provukli su i kablove.

Mislim da je problem što osobe koje primaju prijave i zahtjeve “nemaju pojma” osim što se znaju javiti na telefon, predstaviti i (vjerojatno) čitati skriptirane upute. E da - ljubazni su bez iznimke, ali… to nije dovoljno

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne vidim ni ja tu ništa sporno, ali ovdje se OČITO ne radi o PRIJENOSU broja, već o SUGLASNOSTI DA PODSTANAR MOŽE KORISTITI TAJ BROJ ZA VAŠE USLUGE!

TO NIJE ISTO.

A isto tako me zanima cijena telefonskog priključka kod vas. 

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/operateri-na-domacem-trzistu-naplacuju-naknadu-za-odustajanje-od-prikljucka-i-do-600-kuna/7699974/

Razina korisnika 3
Bedž +3

U ovom je slučaju isto, jer mogućnost davanja takve suglasnosti ne postoji. Broj može glasiti na jednu ili na drugu osobu, ne može biti ustupljen na korištenje samo u svrhu priključenja drugih usluga na istu paricu ili kabel. 

Uz ugovor na 24 mjeseca ostvaruje se popust na aktivacijsku naknadu, pa tako ona iznosi simboličnu 1 kn. To se ne odnosi na telefonsku liniju kao takvu, već na aktivaciju fiksne usluge (telefon, internet, televizija ili kombinacija usluga).

Pretplatnik može bez ikakvih naknada odustati od priključenja do početka izvođenja kućne instalacije ili spajanja terminalne opreme ili postupka prijenosa broja, što ranije nastupi. 

Bez ugovorne obveze popusta nema, niti na cijenu paketa niti na aktivacijsku naknadu, osim ako u tijeku nije neka promocija. U tom se slučaju naplaćuje puna cijena u iznosu 1352,16 kn. 

Razina korisnika 3
Bedž +3

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Polaziš od pretpostavke da je ta fiksna linija i dalje glasila na stanodavku, što tu sigurno nije bio slučaj. Proizvoljno ne možemo prenašati usluge s osobe na osobu, ako ne postoji dokumentacija kojom je isto zatraženo,to je valjda jasno. :/

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa sam @Prevarenikorisnik2  tvrdi da je ta fiksna linija glasila na imena njegovih stanodavki.

Jer mi svakako nije jasno kako ste njegovoj sadašnjoj stanodavki naprosto prebrisali broj,klasičnu fiksnu liniju koja se očito koristila u vrijeme kad se prevareni uselio kod nje.

 

Da rezimiramo. Ovo je svakako krađa brojeva i to na vrlo perfidan način.

RASKID UGOVORA SA STARIM OPERATEROM ZNAČI GUBITAK BROJA I TAJ BROJ POSTAJE SLOBODAN ZA BILO KOGA U HRVATSKOJ.

Vi ste lukavo tražili RASKID , a ne PRIJENOS, jer da je VLASNICA zatražila PRIJENOS BROJA U VAŠU MREŽU, ugovor bi mogao glasiti JEDINO NA NJENO IME

Ja nikako dobit odgovor i od A1 i od @Prevarenikorisnik2 - KAKO ste u ugovor o trio paketu uvukli TUĐI telefonski broj? Nije trebala nikakva potvrda, dozvola od KORISNIKA-VLASNIKA broja, a to je osoba na čije ime dolaze računi za telefon.

 


Ne - nije trebala nikakva potvrda dotadašnjeg korisnika broja, tj. vlasnice stana na koju su dotad stizali računi, tamo negdje ranih 2000 kad sam u stan uselio. Ti se zakoni mijenjaju, ali brojevi uvijek ostaju u VLASNIŠTVU HT-a.

"Homebox kao usluga je vezan za adresu na kojoj je prijavljen, baš kao i klasična fiksna linija. "

 

Pa ja vam cijelo vrijeme i tvrdim da ste KLASIČNU FIKSNU LINIJU preoteli njenom vlasniku, tj. bivšoj i sadašnjoj stanodavki od @Prevarenikorisnik2 

 

Polaziš od pretpostavke da je ta fiksna linija i dalje glasila na stanodavku, što tu sigurno nije bio slučaj. Proizvoljno ne možemo prenašati usluge s osobe na osobu, ako ne postoji dokumentacija kojom je isto zatraženo,to je valjda jasno. :/


Draga Sunčice, kažete da proizvoljno ne možete prenašati brojeve s jednog korisnika na drugi, ali ste zato vrlo nonšalantno i proizvoljno broj sa stare adrese prebacili na novu - bez pitanja i izričito u suprotnosti sa zahtjevima, bilo mojim, bilo vlasnica stana jednog i drugog - mojoj novoj stanodavki izbrisali ste njezin broj iz postojanja, iako ona definitivno nije dala suglasnost za to!

Odgovori