Riješeno

Ponovno uključenje fiksnog interneta/kako dobiti tehničku podršku

  • 8 Svibanj 2020
  • 7 odgovora
  • 1388 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 8 odgovora

Ljudi da li vi znate kako dobiti nekog operatera/tehničku podršku sa mobitela koji je na bonove? Kada sam bila na pretplati i nazvala službu za korisnike mogla sam dobiti i operatera, nudila mi se ta opcija u meniju, od kada sam na bonovima samo mi se nudi glasovni aparat s opcijama obnove bona, info o tarifama itd i ne mogu doći do žive osobe s kojom bi razgovarala. A imam pitanje ne o mobitelu nego o kućnom internetu koji imam kod njih i ne mogu nikako nikoga dobiti za to. Trebam razgovarati s nekim, zašto je to tako komplicirano??? Imala sam neke neplaćene račune zadnja 3 mjeseca koje sam prije 2 sve dana platila i imala uredno internet i nakon toga, a danas ujutro mi je isključen internet. Dakle očito još uvijek nisu uplatu zabilježili što je čudno, ili je neeki drugi problem u mreži pa se slučajno poklopilo, nisam sigurna. Htjela sam pitati kada to mogu očekivati i da li im je sjela uplata. Da li postoji još neki broj podrške za fiksni internet osim ovog 0800 091 091 koji je izgleda beskorisan???

icon

Najbolji odgovor od nickno 8 Svibanj 2020, 15:22

Heh, taj govorni automat se promijenio valjda tisuću puta do sada, znam da je i na bonovima bila opcija za fiksnu, mobilnu, pa čak i tv uslugu, sad je očito vezan za broj s kojeg zoveš, odvergla nekih 5 točki i muk, nema tipke za pristup operaterima. Ali, probaj odabrati neki od tih 5 tipki (1-2-3-4 ili 5), možda najbolje onu opciju gdje se spominju poteškoće, pa ti se možda predloži i opcija koju tipku treba stisnuti za operatera. Znam da sam povremeno morala lutati kroz meni sve dok mi nije došlo "pričekajte do javljanja agenta" ili "stisnite nulu za razgovor sa agentom"

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3

Dok si ovo sve natipkala, mogla si čekati na tom broju da ti se javi operater. Slijediš upute ovisno što trebaš. Za mobilnu, za fiksnu itd...Uglavnom, stišćeš brojeve kako bi te spojili kako treba. Ako i ne spoje, kažeš što trebaš kad ti se netko javi. :)

Ovisi kako si platila, na koji način ali zna potrajati dok se proknjiži. Računaj da ako do danas nije, ide vikend pa...

Razina korisnika 5
Bedž

Heh, taj govorni automat se promijenio valjda tisuću puta do sada, znam da je i na bonovima bila opcija za fiksnu, mobilnu, pa čak i tv uslugu, sad je očito vezan za broj s kojeg zoveš, odvergla nekih 5 točki i muk, nema tipke za pristup operaterima. Ali, probaj odabrati neki od tih 5 tipki (1-2-3-4 ili 5), možda najbolje onu opciju gdje se spominju poteškoće, pa ti se možda predloži i opcija koju tipku treba stisnuti za operatera. Znam da sam povremeno morala lutati kroz meni sve dok mi nije došlo "pričekajte do javljanja agenta" ili "stisnite nulu za razgovor sa agentom"

@gogsy1975  A na kojem broju?!? To pokušavam reći, nisam ne čekanju nego mi se ne nudi uopće na broju tehničke podrške nikakva opcija razgovora s operaterom, u tome je problem. Evo reći ću ti točno što mi govorni automat nudi kad nazovem 0800 091 091:

za detalje o vašoj tarifi ili promjenu tarife birajte 1

ako imate novi bon i trebate pomoć s nadoplatom birajte 2

ako želite kupiti još interneta ili minuta birajte 3

za stanje kuna i praćenje troškova birajte 4

za poteškoće s pozivima, spajanje na internet ili podešavanje postavki birajte 5

 

Ulazila sam u sve od tih opcija posebno i ni jedna te ne šalje do razgovora s operaterom, samo natrag u glavni izbornik. Sve je vezano samo za taj prepaid račun i ne možeš dobiti a1 centar nikako.

 

 

@nickno  pa probala sam sve opcije naravno nisam sse jučer rodila niti sam mutava niti prvi puta u životu koristim govorne aparate, jednostavno NEMA opcije za razgovor s operaterom, nigdje!

Razina korisnika 5
Bedž

Pa ja bih probala broj 5, pa ti onda valjda odvergla i podmeni, e sad, biranjem opcija iz podmenija jedna će možda i odvesti do agenta. Znam da je tlaka vrludati kroz menije i podmenije, ali to je nažalost tako ako na samom glavnom meniju nema opcije razgovora sa agentom, a to zna biti često. Jednom sam do agenta došla biranjem doslovno tikanjem jos 4 broja nakon prvog broja iz glavnog menija (ono -birajte 1, pa birajte 1,2 ili 3, pa odaberem npr.3-pa onda opet birajte 1,2,3 ili čekajte na javljanje agenta). Narasla mi brada i brkovi dok sam otkrila "pravu" kombinaciju puta do operatera, mislim da bih prije dobila na lotu 

Razina korisnika 5
Bedž

Ili probaj na webu doći do tehničke podrške

https://www.a1.hr/podrska

stisni trix1, pa 2x2, pa 1x0 tražiš Peru tehničara.

 

Odgovori