Ljudi da li vi znate kako dobiti nekog operatera/tehničku podršku sa mobitela koji je na bonove? Kada sam bila na pretplati i nazvala službu za korisnike mogla sam dobiti i operatera, nudila mi se ta opcija u meniju, od kada sam na bonovima samo mi se nudi glasovni aparat s opcijama obnove bona, info o tarifama itd i ne mogu doći do žive osobe s kojom bi razgovarala. A imam pitanje ne o mobitelu nego o kućnom internetu koji imam kod njih i ne mogu nikako nikoga dobiti za to. Trebam razgovarati s nekim, zašto je to tako komplicirano??? Imala sam neke neplaćene račune zadnja 3 mjeseca koje sam prije 2 sve dana platila i imala uredno internet i nakon toga, a danas ujutro mi je isključen internet. Dakle očito još uvijek nisu uplatu zabilježili što je čudno, ili je neeki drugi problem u mreži pa se slučajno poklopilo, nisam sigurna. Htjela sam pitati kada to mogu očekivati i da li im je sjela uplata. Da li postoji još neki broj podrške za fiksni internet osim ovog 0800 091 091 koji je izgleda beskorisan???
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj original