Riješeno

Dostava uređaja

  • 7 Siječanj 2019
  • 30 odgovora
  • 1598 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 30

Razina korisnika 3

Pozdrav kole93,

moramo provjeriti tvoj zahtjev za navedenu informaciju. Molim te, javi nam se na 0800 091 091. 

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Budi sretan, stari, svoj uređaj ćeš dobiti (jednog dana). Meni je narudžba uredno naplaćena, međutim uređaj sigurno neću dobiti jer im je webshop “pukao” taman nakon naplate. Potvrde o narudžbi i plaćanju na mailu nema. Vrlo convenient, jel.

Već nekoliko dana zaredom zovem i raspitujem se glede razrješenja te situacije. “Strpite se”.

Nemam strpljenja, jbg.

@A1_Antonija 
@A1_Anita 
@A1_Antun
@A1_Deni
@A1_Sunchica 
@A1_JureG 

 

Pozdrav p3r02d3r0

Ovo bi se svakako trebalo detaljnije pogledati. Proslijedi mi svoje podatke OVDJE pa provjerim što se točno dogodilo.

Poslao

Odgovori