Riješeno

Dostava uređaja

  • 7 January 2019
  • 37 odgovora
  • 11674 pregleda

Naručeni novi mobitel još uvijek nije dostavljen. Zvao sam SZK i oni vide da je sve uredu. Kažu da je u procesu dostave. Eh sad, u Overseasu dobivam odgovor da navedeni mobitel uopće nisu dobili od pošiljatelja (Web shop) u njihov distribucijski centar. Tko tu koga?
Ukoliko mobitel ne dođe u roku ovog tjedna (ponedjeljak je danas) biti ću primoran otkazati prijelaz sa bonova na pretplatu te odbiti ikakvu naknadnu dostavu mobitela. Dobio sam putem mail-a : potvrdu narudžbe sa brojem narudžbe, zahtjev za primanje računa na email adresu, te Račun za narudžbu putem web shopa sa svim mogućim informacijama. Zvao sam nekoliko puta A1 korisničku podršku, bez uspjeha, kod njih je sve 5 i "mobitel samo što nije"....
Trebam obavijest da li uređaj dolazi, da li je na putu, jel zapelo negdje, pa moram se organizirati!!!
Pomoć molim...
@A1_Antonija
@A1_Anita
@A1_Antun
@A1_Deni
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 8 January 2019, 22:12

Pogledaj original

Odgovora 37

Razina korisnika 2
Ako A 1 kasni sa dostavama i opcenito na svim ostalim neugodnostima oko nekih problema...Kako ne kasne sa dostavom racuna i sto slucajno netko ne mora platiti neki racun..Ne to nikako, samo sve se ide na to da se ljude isfrustrira i pravi mangupima jer mali ljudi su brojevi koji njima placaju brojeve na tekuci A 1
Pa što vučete čovjeka za nos u 13 sati nemožete da provjerite gdje je zapelo, Vama treba 13 dana iliti zašto Vas plačamo?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@DrAvA0504 - osobno izbjegavam kad god mogu webshop, sve napravim u centru (ako sam u mogućnosti). Ovdje konkretno nije neka šteta osim duševne boli i živaca. Mislio sam konkretno na slučaj gdje ljudi silaze s pretplate na bonove a nisu dobili kartice, kao npr. moj kolega pa pretplata ide i dalje u punom iznosu (njihovom greškom). Ili onima kojima su isključili bonove a nisu uključili pretplatu. Za tvoj slučaj baš i nema puno pomoći osim čekanja, bonovi vjerojatno rade i dalje.
Ovo poslovanje ne sluti mi na dobro....ovo je čisti bezobrazluk, za koji nema opravdanja.
Zašto mi pokazuje u naslovu teme da je riješeno??? Treba CRVENIM BOLDANIM slovima pisati da nije riješeno!!! Nikako, niti na jedan mogući način!!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
@DrAvA0504 - vidim da nisi dovoljno dugo tu, forum podivlja pa random označava rješenja koja to nisu. Ne sekiraj se.
Napokon napredak, ali sa mojom inicijativom. Pričao sa glavnim zastupnikom, tj. CEO tvrtke A1, objasnio mu sve što se događa sa ovom nedopustivom sramotom za njegovu tvrtku, poslao mu kopije svih razgovora putem maila, primljenih računa sa svim informacijama od brojeva narudžbe, do sve u potankosti... Čak dobio i uzvratni poziv, što se iskreno nisam nadao od čovjeka na njegovoj poziciji, ali eto svaka čast od njega (TO JE BRIGA O KORISNIKU!!!)... Da skratim, lijepo rečeno, ne želim prenositi ovdje neprijatne riječi, ali čovjek je "pissed off". Uz obećanje da će nekome padati glave... Ne doslovno, naravno, jednostavno rečeno, bit će otkaza... Eto, hvala svima na pomoći ovdje, javim ako bude kakav "update"...
Poz 🙂
Overseas je *ovno od firme, lažovi... Pišem iz osobnog iskustva u vezi dostave uređaja poslanog od A1. Na kraju sam osobno otišao po uređaj (cca 70 km), samo da ga dobijem čim prije.

A1...iskreno,ni za njih nemam riječi pohvale. Pisao sam već o tome nema dugo. Skoro 6 dana sam bio bez usluge nakon šta sam prebačen u A1 mrežu. Poslali mi sim na drugu adresu, pisao prigovor i otkantali me elegantno.
Sad ću opet pisati prigovor na to njihovo povjerenstvo.

Veliki minus A1!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
@profa385 - Ivana je radila noćnu, sad je dan i pol slobodna. Naravno da se nitko neće prihvatit tuđeg posla a nekog posebno zaduženog za forum i rješavanje problema, nema.
Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav p3r02d3r0

Ovo bi se svakako trebalo detaljnije pogledati. Proslijedi mi svoje podatke OVDJE pa provjerim što se točno dogodilo.

Ma da sam bar se odlučio za neki super mobitel, nije takva stvar. Naručio sam Pocophone F1, koji po svim specifikacijama brije sve one naviknane modele, uz znatno manju cijenu.
Ai eto, samo da spomenem, 22 sata je prošlo od početka njihove "provjere", zvao SZK danas nekoliko puta, poslali nekakve požurnice, i kako bi rekli laički, još stojimo na mjestu, u neznanju i crnini..
Eto, pozdrav ekipi koja provjerava... nešto...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni jednostavno nije jasno da kolegi stigne novi račun poštom a ne stigne mu kartica od tomata da se prebaci na bonove. Sve kasni i svima kasni. Ekipa pišite žalbe i uživajte u bonusima s pravom.
Uputite me malo bolje u pojam žalbe, molim Vas, kako i gdje???
@gogsy1975

Poslao

Da,to je i meni prioritet, otići u centar. Ali, navedeni mobitel koji sam naručio nije bilo moguće dobiti u centrima, uopće nije bio u ponudi u centrima, nego samo preko weba. Danas opet išao provjeriti u centar (by foot), da li su ih dobili u ponudi pa da tamo uzmem odmah, na ruke. Ali, ne. I sada sam u petlji, bezdanu gdje ne gori niti jedna lampica... Ali čekam i dalje... Baš bi me zanimalo da ove textove vide malo više rangirani u A1... (a moguće je)...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prije je bilo moguće dogovoriti preko telefona ili weba pa puste papire i preuzmeš u centru kojem želiš. Ja tako napravio prije 2 godine. Mislim, bitno je da ti nije aktivirana pretplata, tu si gdje jesi, na bonovima i osim živaca nisi u gubitku. Svakako mrlja za A1, nadam se da će ti ubrzo stići. 😉
Eh da, patnjo, bezdane bez dobra u njemu... Tko mi uopće pokazao taj mobitel??? Zašto? Ako dođe mislim da ću ga tresnut od zid sa srećom u očima. Da, 18.ti dan čekanja.........
Zašto toliko točkica? Samo to mogu..... Pisati točkice.... I ovisiti o megalomanskoj kompaniji kojoj nije bitan korisnik, čovjek, kojoj nije bitna sreća i zadovoljstvo korisnika koji se koriste njihovim uslugama, nego su im bitni brojevi... DA, BROJEVI... Brojevi koji označavaju prodane kvote, brojevi koji označavaju nas, jer izgleda da smo mi brojevi za njih, ne živa bića nego brojevi...
Koliko je potrebno izgubiti živaca, radi nekoga koga boli ona stvarčica za korisnika?
Zar je potrebno išta posebno napisati? Ne, jer ne vrijedi. Možda da probam u binarnom sustavu? 0 i 1, valjda to razumiju???
Zvao opet SzK, mole za strpljenje, hmmmm koji put po redu? Ne znam niti ja.
Ima tko kakav broj od nekog šefa tamo? Jer ovo je prešlo u sramotu, za tvrtku njihove veličine, ovo je nedopustivo, sramotno, ponižavajuće prema meni, prema svim korisnicima....

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Ma meni su sad opet napravili naplatu, a od potvrde s njihove strane nista. :/

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Ma meni su sad opet napravili naplatu, a od potvrde s njihove strane nista. :/

Moguće je da njihov sustav zafrkava, pa rezervira sredstva ali u konačnici ne napravi i naplatu. Mislim da ti nema druge nego gnjavit njihovu službu za korisnike. Ukoliko oni ništa ne pomognu, onda ako ikako možeš, kupnju obavi negdje drugdje.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Andreic, mi smo ovdje i pomoći ćemo ti, hvala @p3r02d3r0 u međuvremenu na ponekoj info. :relaxed:

Sama si putem naše Webshop stranice radila narudžbu? Je li narudžba na temu produljenja ugovorne obveze, prijelaza s bonova na pretplatu ili je riječ o potpuno novoj aktivaciji broja? 

Tema stara godinu dana...

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ali ne i komentari...

Bok, pošalji nam svoje podatke u OVDJE pa ćemo provjeriti o čemu se radi.

Odgovori