S obzirom da vec danima pokusavam doc do bilo kakve konkretne informacije, pokusat cu i ovdje.
Zanima me kada ce A1 biti u stanju aktivirat uslugu Xplore TV-a korisnicima koji to zele.
(Oni koji zele SAMO Xplore iptv, ne njihovu “klasicnu” TV uslugu, a Xplore tv bi bio dodatak.)
Pokusavam vec vise od 10 dana...hrpu poziva, vec sam u dva navrata bio i dobio ugovor na mail, cak i SMS s username-om & passwordom (za xplore tv), ali koji, naravno, nisu radili.
Jer citavo to vrijeme usluga uopce nije aktivirana! Zbog...ne znam, nekog njihovog internog problema, a koji nisu u stanju rijesit vec barem 2 tjedna.
Kad zovem i pitam…, uglavnom mi kao papige ponavljaju frazu: “najkraci moguci rok”. Pokusao sam saznat dali se taj rok mjeri u satima, danima, tjednima, mjesecima...nemaju pojma! Ponavljaju jednu te isto: “najkraci moguci rok”.
Tu i tamo naletim na nekog tko spominje nekakav misteriozni “IT odjel”, kojeg navodno ne mogu nazvat niti ikako drugacije kontaktirat i da ce oni to rijesti.
Kada? “Pa naravno - “u najkracem mogucem roku”.
Dali netko ovdje zna rec kada ce se to napokon rijesit?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj original