Riješeno

Xplore TV - A1 nije u stanju aktivirat uslugu vec 2 tjedna

  • 15 September 2023
  • 11 odgovora
  • 767 pregleda

S obzirom da vec danima pokusavam doc do bilo kakve konkretne informacije, pokusat cu i ovdje.

 

Zanima me kada ce A1 biti u stanju aktivirat uslugu Xplore TV-a korisnicima koji to zele.

(Oni koji zele SAMO Xplore iptv, ne njihovu “klasicnu” TV uslugu, a Xplore tv bi bio dodatak.)

 

Pokusavam vec vise od 10 dana...hrpu poziva, vec sam u dva navrata bio i dobio ugovor na mail, cak i SMS s username-om & passwordom (za xplore tv), ali koji, naravno, nisu radili.

Jer citavo to vrijeme usluga uopce nije aktivirana! Zbog...ne znam, nekog njihovog internog problema, a koji nisu u stanju rijesit vec barem 2 tjedna.

 

Kad zovem i pitam…, uglavnom mi kao papige ponavljaju frazu: “najkraci moguci rok”. Pokusao sam saznat dali se taj rok mjeri u satima, danima, tjednima, mjesecima...nemaju pojma! Ponavljaju jednu te isto: “najkraci moguci rok”.

Tu i tamo naletim na nekog tko spominje nekakav misteriozni “IT odjel”, kojeg navodno ne mogu nazvat niti ikako drugacije kontaktirat i da ce oni to rijesti.

Kada? “Pa naravno - “u najkracem mogucem roku”.

 

Dali netko ovdje zna rec kada ce se to napokon rijesit?

icon

Najbolji odgovor od nickno 17 September 2023, 09:26

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa zar nije sve objašnjeno na a1 webu? Pa ne može biti jednostavnije nego kaj je!

https://www.a1.hr/privatni/televizija

Dakle, za A1 TV ti treba ili mobilna tarifa ili A1 kućni internet,Kupiš jedan od tri dostupna paketa po 14€ i gledaš ih gdje hoćeš. Popis podržanih uređaja je u gornjem linku.

Preko mobitela kupiš A1 Explore TV:GO, dobiš pristupne podatke, a na svoj smart tv onda skineš app A1 Xplore TV i ulogiraš se sa podacima koje si dobio na mobitel.

Postojeći korisnici fiksnih usluga A1 (tv) ne mogu aktivirati na ovaj način novu tv uslugu, ako je žele moraju potpisati novi ugovor,tj.evo sad je Jure na drugom threadu objasnil da se prelaskom na novu tv uslugu gube popusti, ali ugovor i dalje vrijedi

Ocito ne razumijes.

 

Njihov fiksni net...imam. Vec dugo.

(Usput je i fiksni tel, al to nije bitno.)

 

Xplore TV se kao moze aktivirat cak i klikom u a1 appu. To je prvo sto sam napravio…

Kada par dana nisu stizali login podaci, sam zvao.

Pa su ih poslali. Samo sto...ne rade. Pa uz iducih jedno 5+ poziva se uspjelo doznat da usluga nije niti aktivirana.

Pa su kao to proslijedili na taj misteriozni it odjel.

Tjedan dana kasnije je kao IT odjel rijesio i usluga se sad, napokon, moze aktivirat.

Samo...sto ne moze i sto nisu napravili apsolutno nista!

Ovi u prodaji i dalje NE MOGU aktivirat uslugu.

Ovi u tehnickoj podrsci ne mogu popravljat, jer usluga NIJE aktivirana.

 

Dakle, pitanje je isto:

 

Kadace A1 bit u stanju aktivirat/prodat uslugu koju reklamiraju na webu?

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

A jesi se probao ulogirati sa login podacima za Moj A1 koje si već dobio  odavno za fiksni net?

Da, to radi.

 

Ne radi login na xplore tv.

Jer...nisu u stanju aktivirat uslugu. Ponavljam se…

 

Primjetio sam da na ovaj forum postaju i zaposlenici A1, postavio sam pitanje i ovdje, u nadi da ce mozda netko od njih odgovorit.

Jer ovi do kojih se moze doc telefonski, nemaju pojma. Imaju 0 izravnog kontakta s misticnim IT odjelom, tak da  nemaju pojma dal netko tamo uopce zna za problem, jos manje dal ga rjesavaju, a o rokovima za rjesenje da i ne govorim

 

Navodno, nisam jedini. A1 nije u stanju aktivirat xplore tv. 

Osim...ako si prije imao kod njih tv. Onda, cini se, prolazi.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm? 

Prvo napišeš da radi, onda da ne radi login na Xplore TV.

Da li si se pokušao logirati na Xplore TV svojim već postojećim podacima Moj A1 za fiksnu uslugu (internet) koju imaš? 

Tražiš konkretne informacije, a nisi ništa konkretno naveo-kako si aktivirao tv paket, putem mobitela ili preko kompa u Moj A1 aplikaciji, na kojem uređaju želiš pokrenuti A1 Xplore TV.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jesi li ti kao postojeći korisnik fiksnog interneta uopće odradio ovo?

https://www.a1.hr/privatni/televizija-internet

Pa klikneš na produlji ugovor i upišeš podatke koje traže?

Do gornjeg linka dođeš preko ovog linka

https://www.a1.hr/privatni/televizija

 

A1 app radi.

Web portal A1 radi.

Xplore TV NE RADI. (Jer 10+ dana nisu u stanju aktivirat uslugu)

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @bla013, provjerit ćemo o čemu se točno radi, molimo te javi nam se porukom OVDJE na naš profil.

Razina korisnika 6
Bedž +6

https://www.a1.hr/hr/uvjeti-koristenja

Nova A1 TV usluga može se uključiti isključivo uz internet tarife MegaNET ili GigaNET, a A1 Xplore TV više nije dostupan za aktivaciju. To lijepo piše u A1 Cjenicima na njihovom webu. A ako želiš i HBO ili Cinestare, trebaš imati njihov digitalni prijemnik.

Fakat imas volje…

 

Privatna poruka poslana, A1_Karlo, cekam odgovor. Hvala.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa kad i ja, bez ikakve veze sa A1, mogu na osnovu tvojih upisa utvrditi da ti Xplore TV nije ni mogao biti aktiviran jer je nedostupan od 21.08.kad je A1 uveo nove tarife za apsolutno sve usluge-i fiksne i mobilne i tv.

Način na koji je A1 izveo nadogradnju ispao je vrlo smiješan i neprofesionalan, tj.kao da lijeva ruka ne zna kaj radi desna ruka, pa su aplikacije Moj A1 ostale neapdejtane, netko je čak i na mobilnom appu "uspio" aktivirati Live TV, mada više nije bio dostupan, a upgrade same Moj A1 aplikacije pušten je tek početkom rujna.

Želiš li A1 TV bez njihovog stb-a? Čak i taj odgovor imaš na ovom forumu, @A1_Jure  je napisao da je to sada moguće, ali samo na novim tarifama, postojeći korisnici imaju stari A1 Xplore TV, stari A1 Xplore TV:GO sa puno manje programa od 304, koje se po novom mogu gledati na bilo kojem od podržanih uređaja i to izravno putem aplikacije A1 Xplore TV (nove).

A ti uporno odbijaš odgovoriti koju internet tarifu imaš.

Odgovori