Riješeno

Račun pripada drugom kućanstvu

  • 27 November 2023
  • 5 odgovora
  • 195 pregleda

Danas sam zatrazila A1 da mi iskljuci spajanje na digitalni prijemnik i ukljuci da se mogu spajati na TV samo putem aplikacije. To je i ucinjeno, samo kada se putem Tv-a pokusam spojiti, piše da prijava nije uspjela i da račun pripada drugom kućanstvu. Nekoliko puta su iz A1 mijenjali lozinku, na TV-u brisala i ponovno instalirala aplikaciju i svaki put isto. Brat je pokušao se ulogirati preko svoje lozinke i uspio je, tako da nije do TV-a. Da li itko zna što uraditi i kako rješiti problem dok cekam da me nazove sluzba za korisnike - vec sam 5 puta danas sa njima pokusala rjesiti problem, ali neuspjesno.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 28 November 2023, 12:01

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @ana.puskaric, vjerujem da će tehnička podrška naći rješenje za ovaj slučaj, ako već nije. Valja napomenuti da ako nisu zatražene i aktivirane dodatne sesije da se usluga može istovremeno gledati na jednom velikom ekranu (TV) i malom ekranu (laptop, tablet, mobitel).

Pozdav, hvala. Trenutno jos nema rjesenja i sve je blokirano, tako da vise nije moguce ni preko malog ekrana koristiti uslugu. Zatraženo je i objašnjeno da bi se aplikacija koristila na velikom ekranu. Dakle, jednostavno, samo prijenos sa prijemnika na aplikaciju, ali neuspjesno od strane 6 operatera sa kojima sam komunicirala. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne postoji "jednostavno, samo prijenos sa prijamnika na aplikaciju". 

Jesi vratila digitalni receiver,tj.prekinula stari ugovor i potpisala novi (tv+internet, tj. MEGAnet ili GIGAnet, tak se zovu novi paketi neovisno da li se usluga pruža putem parice, coaxa ili optike).

Tvoj brat se vjerojatno mogal ulogirati jer ima aktivnu uslugu, a kod tebe je to baš nejasno.

Aplikacija umjesto stb-a radi isključivo na novoj tv usluzi i novim paketima od 31.08.

Pozdrav, javljam da je A1 rješio problem. Usluga je bila aktivirana od 1.10., ali sa digitalnim prijemnikom. Sve je bilo novo jer prije ugovor nije postojao. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

@ana.puskaric drago mi je da je sve rješeno :)

Odgovori