21.2 primio sam paket Homebox od kurirske službe,dok SAT TV još nije stigao. Nisam zadovoljan variranjem brzine te ograničenjem od 100gb. Poslao sam zahtjev za raskid ugovora 24.2.2018. na mail zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr. Do danas nisam dobio odgovor pa sam porazgovarao službom za korisnike. Operater me upitao jesam li dobio automatski odgovor od VIPa nakon slanja e-maila za raskid. Taj automatski odgovor nisam primio pa me zamolio da ponovno pošaljem. Poslao sam ponovno, i još jednom nakon toga, ali opet nisam primio automatski odgovor o primitku maila.
Zanima me trebam li dobiti taj automatski odgovor o primitku maila od strane VIPa ili je operater bio u krivu, te koliko ću još dugo trebati čekati da mi se raskine ugovor. Htio bih se prebaciti na Trio paket, nadam se da VIP neće razočarati već kod ovog raskidanja ugovora...
Najbolji odgovor od relativity
Pogledaj original