Riješeno

Zahtjev za raskid ugovora unutar 14 dana

  • 27 February 2018
  • 15 odgovora
  • 23474 pregleda

Sklopio sam ugovor telefonski za Homebox DUO + SAT TV.
21.2 primio sam paket Homebox od kurirske službe,dok SAT TV još nije stigao. Nisam zadovoljan variranjem brzine te ograničenjem od 100gb. Poslao sam zahtjev za raskid ugovora 24.2.2018. na mail zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr. Do danas nisam dobio odgovor pa sam porazgovarao službom za korisnike. Operater me upitao jesam li dobio automatski odgovor od VIPa nakon slanja e-maila za raskid. Taj automatski odgovor nisam primio pa me zamolio da ponovno pošaljem. Poslao sam ponovno, i još jednom nakon toga, ali opet nisam primio automatski odgovor o primitku maila.

Zanima me trebam li dobiti taj automatski odgovor o primitku maila od strane VIPa ili je operater bio u krivu, te koliko ću još dugo trebati čekati da mi se raskine ugovor. Htio bih se prebaciti na Trio paket, nadam se da VIP neće razočarati već kod ovog raskidanja ugovora...
icon

Najbolji odgovor od relativity 27 February 2018, 22:02

Pogledaj original

Odgovora 15

ma neda mi se vise,odustao sam, javljam vam se svaki dan i saljem podatke ali uvijek isti odgovor..."bit će uskoro,molimo vas za malo strpljenja"
@mistery001 oprosti na čekanju odgovora. Možemo provjeriti, no trebali bi nam tvoji podaci. Molim te, pošalji nam ih OVDJE
Stigao i prvi racun, ugovor jos nije storniran hehhh
Razina korisnika 6
Bedž +4
Odmah pošalji pisani prigovor da ti nisu raskinuli ugovor i kao dokaz priloži mail koji si poslao i potvrdu primitka.
Javi kako je prošlo i da li je ugovor raskinut u roku 14 dana!

Danas je 14.dan, ugovor nije ponisten
Za sada ugovor jos nije storniran, proslo je 13 dana
Razina korisnika 6
Bedž +4
Javi kako je prošlo i da li je ugovor raskinut u roku 14 dana!
Da, dobio sam potvrdu da je zaprimljeno, i to baš od Vas čini mi se ;))
Razina korisnika 3
mistery001 bok. Ako se ne varam, u međuvremenu si dobio potvrdu da je zaprimljeno, od strane Vipneta. Ispravi me ako griješim? 🙂
Zato jer služba za korisnike kada je zovete nema pojma da ta adresa više ne postoji zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr.
Da je dokaz da su zaprimili, trebali ste dobiti automatski odgovor sa adrese sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.
zašto mi onda svi operateri govore da pošaljem na tu adresu, i zašto je jedan operater potvrdio da su primili moj mail na zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr?

i btw, poslao sam i na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
na e-mail: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr ?
da, to je poslano...
sluzba.za.korisnike@vipnet.hr

Na komad papira;
- Napisati "Zahtjev za raskid ugovora br..... unutar 14 dana"
- Ime i prezime pretplatnika
- OiB
- potpis
- presliku osobne iskaznice
to pošaljite kao privitak elektronske pošte (možete slikati).
U elektronskoj pošti napišite razloge i dodatne zahtjeve ako imate.
I to je to.
sluzba.za.korisnike@vipnet.hr je prava adresa...
pošaljite na ovu adresu....ova ne postoji zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr

Odgovori