Riješeno

Vip webshop dostava

  • 13 December 2016
  • 16 odgovora
  • 2014 pregleda

Bok, uzela bih preko Vip webshopa neke rukavice za touchscreen kao poklon za Božić, pa da pitam hoće li to stići prije Božića na moju adresu ili?

Je li jeftinije kupiti u Vip centru ili putem webshopa? Ima li webshop neke kupone kao kad kupujemo negdje vani izvan Hrvatske pa se nude popusti ako utipkam kupon?

Hvala vam
Petra
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 7 December 2017, 11:47

Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 6
Bedž +4
Sve naručeno putem webshopa u pravilu stize u roku 3 radna dana, a gdje je povoljnije stvarno ne znam 🙂
Zato i pitam, jer negdje je jeftinije putem webshopa, negdje na cash...negdje imaju neki online kupon...
Razina korisnika 6
Bedž +4
Koliko znam ne koriste kupone za popust poput nekih web trgovina. Eventualno stave neke proizvode na akciju/sniženje. Moje mišljenje je da možeš te proizvode pronaći puno jeftinije u nekim drugim trgovinama. Vip je preskup za takve stvari.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Otiđi do Tisak medie, LINKSa... Sigurno imaš neki dućan tehničke opreme u blizini. Čak i Intersparu, Kaufland, Konzumi znaju imati vitrine s tom opremom. Baci malo oko po internetu, možda je stvarno to što ti treba sad ok cijene u VIPu, ali operateri uglavnom precjenjuju dodatnu opremu i drže je samo usput kad već uzimaš uređaj i da mogu davati onih slavnih 20% popusta na dodatnu opremu za rođendan isl koje skoro ne iskoristi jer je i uz popust neisplativo.
Što se tiče same dostave Klikni ovdje
Razina korisnika 3
@Simpakorisnik savjet koji si dobila potpisujem. Ne isplati se u Vip centru ili dućanu, osim u iznimnim slučajevima kad imaju promociju. Bolje pogledaj na Ebay, Amazon i sličnim web trgovinama jer su cijene skroz prihvatljive. Ja sam naručio hrpu toga, a cijene nikad nisu tako visoke. Maske su cca $3 na Ebay, a kod nas oko 50-ak kuna.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošto je za božićni poklon malo je kasno riskirati s inozemstvom, ali ima stvarno po ok cijenama i u lokalnim dućanima 🙂
Hvala vam nisam se nadala da ce netko reagirati. Da neću naručivati s Ebaya ili Alia jer ce doći za Uskrs. Prosećem po adventu možda i na štandovima imaju nekakve za touch.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja sam svoje prošle godine uzela u C&A i u Tisak Media... više manje svake rukavice koje viđam zadnje dvije godine imaju touch pojačanje na prstima... Sigurno ima i u Nami isl ako si u Zg...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sad kad sam vas pohvalila imam odmah zadatak i pitanje ??? u ponedjeljak sam preko webshopa ugovorila novu pretplatu s mobitelom i nisam dobila nikakav povratni mail ni nista slicno. Status mi pise "u obradi". Sad sam razgovarala sa SZK i gospodicna (ili gda. svejedno) rekla je da status stoji "u obradi" toliko dugo dok ne stigne mobitel i papiri. Nije me ni trazila broj narudzbe.Kaze da pricekam do ponedjeljka a ako ne dode onda nek nazovem da vidimo u cemu je problem..
Tu dolazi moj problem. Imam kupca za stari mob jer od te love moram podic novi mobitel kad ga Overseas dostavi. A ne znam da li ce stic mobitel i sta se desava. Inace, kad je moja kcer narucivala paket preko drugog operatera dobila je mail od njih odmah sa potvrdom i brojem paketa koji moze provjerit u overseasu u svako vrijeme...molim hitan odgovor jer me kupac ceka ?


Evo da te preusmjerim, službeno tri dana, ali kako to već ide, može se oduljiti. Ja bi ih ujutro ipak nazvala opet je li krenulo i ako nije, zašto nije, ne daj studdentima da te otpile generalnim odgovorom nego pripremi broj narudžbe i traži da ti provjere. Ako im treba cijeli tjedan moguće da čekaju novu pošiljku uređaja i da ga nemaju na stanju. Mail se ni inače ne dobije tako da to nije zabrinjavajuće. Dobit ćeš sms od dostavljača kad paket krene put tebe.
Razina korisnika 1
Da..za dostavljaca mi je poznato. Sve u svemu mene je nemoguce otpilit, to ne brini ?? samo me zanimalo necije iskustvo. Posto mi je pisalo "uskoro ce vas netko kontaktirat..."podrazumijevao mi se neki mail ili poziv u vezi toga. U biti jos je pisalo u roku 24 RADNA sata. Pa me zato zabrinulo...strah me da ne izgubim kupca covjek je stvarno pun zivaca i razumijevanja od utorka. Vec mi je pomalo neugodno pa zato zelim imat cim vise informacija. Ok hvala sad si me ipak malo utjesila (opet ?)
Razina korisnika 1
Evo posto je tema krenula ovdje, tak cu i nastavit...@sunasce; zvala sam danas ponovo u SZK i kazu da oni nemaju uvid u narudzbe koje su napravljene putem webshopa. Da sam znala otisla bih u vip poslovnicu i tamo sve rijesila, ali napravila sam to preko webshopa zbog popusta. Frustrirajuće je kad nemas povratnu informaciju, meni je mobitel hitan zbog posla. Vec sam propustila previse jer sam racunala da se sve rjesava u 3 dana, kao sto sam procitala ovdje..
Rekli su da kontaktiram preko maila - to sam napravila prije 2 dana, a nitko jos nista ne odgovara. Takoder kaze da pisem na chat na webshopu, tamo su mi prije 3 dana ponavljali jedino "dostava je od 3-5 dana". Prije 2 dana agent mi nije nista odgovorio, bio je zauzet. Cekala sam 10 minuta i morala sam otic jer nisam mogla cekati vise. Vise ne znam sta da napravim. Da li da pricekam ponedjeljak? Mada u Overseasu nemaju paket jer sam i tamo provjerila po referentnom broju preko "track and trace". Vec sam jucer napisala kako je moja kcer, kad je narucila drugdje mobitel i pretplatu, imala uvid u sve; gdje je tocno u kojem trenutku paket...i preko maila i preko mobitela
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nadam se da će netko od ove Vip_ekipe uskoro vidjeti post i ponuditi se da ti provjeri. To da oni u SZK nemaju uvid ne stoji, naravno da imaju uvid isto kao što ti mogu stornirati narudžbu isl, tako da te muljaju. Nešto mi tu ne štima u svakom slučaju. Što se tiče maila tu ti je rok za odgovaranje 15 dana tako da se u to nemoj pouzdavati.
Razina korisnika 1
Nadam se da će netko od ove Vip_ekipe uskoro vidjeti post i ponuditi se da ti provjeri. To da oni u SZK nemaju uvid ne stoji, naravno da imaju uvid isto kao što ti mogu stornirati narudžbu isl, tako da te muljaju. Nešto mi tu ne štima u svakom slučaju. Što se tiče maila tu ti je rok za odgovaranje 15 dana tako da se u to nemoj pouzdavati.

Ne znam sta da mislim uopće..nije ni htjela da joj kazem broj narudzbe zena..morala sam u zadnjih mjeseci mijenjat 3 puta profil na Vip stranici, prvi puta jer mi je stalno javljalo neke greske, drugi puta jer nisam mogla promiijenit na imenu jedno slovo koje sam greskom izostavila. Nije mi dalo uci u postavke stalno bio error. To se sve izdesavalo u zadnjih 6 mjeseci otprilike dok sam cekala da naidu povoljni popusti. Mislila sam da je možda u tome problem ali sve je na isto ime (naravno, moje 🙂 ) tako da ne vjerujem da je u tom neki problem. Onda mi onaj dan nije prosla prva narudzba pa je pisalo neka ponovim. Iz druge je odmah prosla. Zvali su da storniraju prvu i to je bilo to, Jedna je storno znaci, a druga "u obradi", Ljutim se zbog toga jer mi posao trpi a i prodala sam mobitel stari racunala sam da ovdje ide sve glatko
Nego, vidjela sam da ovdje ima neki vipinbox a ne mogu ga naci.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To je samo ovde u privatnu poštu, napišeš Vip_inbox pa to vide svi iz Vip_ekipe, ali ne znači ti puno dok ne vidi netko post. Obično kad netko vidi onda Vip_inbox služi za detalje da ne pišeš broj i privatne podatke javno.
kako da provjerim u kojem je statusu moja naruđba
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK.

Odgovori