Najbolji odgovor od A1_Zoran
Pogledaj originalVIP SIGNAL. NEMA GA I U POVREMENIM PREKIDIMA
Što se zbiva sa signalom VIP.a, zvao sam u par navrata službu za korisnike i rečeno je da se vrše popravci na baznim stanicama lanište, kajzerica..trnsko..sada baš jučer sam imao nekih 20 minuta totalno nema signala ni poruke ni pozivi, a prošli tjedan dobijem i tako ovaj tjedan poruku da sam imao propuštene pozive, a mreža radi..ili kada zovem samo poziv šuti, ništa ne javlja ni spajanje nego traje dok ne izbaci..a poruka na čekanju..i od službe dobijem info da će to trajati neko vrijeme..a pretplata se uredno plača...hm..
999, ponekad je nažalost moguće otežano korištenje usluga uslijed redovnih održavanja ili nepredviđenih situacija s baznim stanicama ali trenutno na lokacijama koje navodiš ne bi smjelo biti nikakvih poteškoća. Moguće je da nešto nije u redu sa SIM karticom koja ti je u uređaju ili sa samim mobitelom pa te molim da, ako možeš, umetneš SIM karticu u drugi mobitel pa istestiraš kako se ponaša. Ili jednostavno navrati do Vip centra da mi provjerimo SIM karticu gdje ti je možemo i zamijeniti. Zoran
Da prvo sam i mislio da su radovi sto je trajalo neko vrijeme, no išao sam u VIP centar i dobio drugu karticu, zamijenio i sada je dobro..
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.