Uvjeti korištenja Posebne ponude za postojeće privatne korisnike A1 fiksnih paketa, B.net paketa i Homebox/Officebox paketa

  • 24 October 2023
  • 26 odgovora
  • 489 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6

Unazad mjesec dana imali smo na forumu više upita forumaša imaju li pravo na kakav popust kao stari korisnici prilikom produljenja ugovora.

Imaju. Ne samo random korisnici, već SVI postojeći korisnici usluga navedenih u naslovu teme. To NISU samo MOZAIK popusti, već stvarno Posebne ponude za POSTOJEĆE,dakle ne NOVE korisnike.

Zovite SZK i pozovite se na ovaj dokument JER NA TO IMATE PRAVO!!!

https://www.a1.hr/hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

 

Posebno pročitajte sve pod točkom 5, a posebno stavak n

 

Dakle, kad produljujete svoje ugovore zovite SZK i pozovite se na ovaj dokument! 

P.S. bilokakvo izmotavanje SZK da nemate pravo na to može se okarakterizirati kao dogovor između operatera i to se može prijaviti HAKOM-u.


Odgovora 26

Vezano za pogodnosti i našu vikend raspravu  uzeo sam Solidnu tarifu na pretplatu bez ugovora 14,90€ … Vjerujem da će prije obračuna PDV-a biti umanjena za 4€ (MOZAIK)… Sa dobrim prodavateljem nikad nisi na čisto priča li o cijeni sa PDV-om ili bez njega...ali gledajući dosadašnje račune 13,63€ računajući 25 godina  bez opomene, sa trajnim nalogom, e-računom i svim ostalim… uključujući i  curenje osobnih podataka… RIJEŠENO

A da… sam sam sebi ukinuo onih 20 GB ..tzv. “program vjernosti”

Razina korisnika 6
Bedž +6

@GlobalNet1998 , na mobilne usluge A1 već dugo nema neke pogodnosti, ali stvarno mislim da je sada Savršena+ daleko najbolja ponuda od svih naših operatera, da sam se i sama predomišljala da li da prijeđem na pretplatu ili ne. Na kraju sam odustala, no dobro, to je već neka druga priča. Ali i dalje mislim da je izuzetno povoljna.

Ali kada buš produljivao ugovor fiksnih usluga, uzmi u obzir ovaj dokument, jer popusti i nisu baš beznačajni. Naravni, ako A1 nekaj ne izmjeni do tada, ali od 08.mjeseca ove godine ove posebne ponude vrijede za sve. Samo ih treba zatražiti, A1 ih neće sam ponuditi.

Kad mi istekne sadašnji ugovor mislim da ću otići… Ono što je u mojoj zgradi davalo prednost A1 ponudi je B-net instalacija… Za godinu i pol ono što je bila prednost neće više igrati… već sad je niz boljih i jeftinijih tehničkih rješenja.. Recimo trenutno plaćam dodatni uređaj (doduše sa popustom)… već sad je skoro nepotreban… Ono što je spajanjem poslovnih subjekata nestalo je ljudski faktor ( nema korektnog odnosa, nego se stalno korisnika pokušava preveslati… recimo neizjašnjavanje SA ILI BEZ PDV-a) kod prezentiranja  “imamo za vas posebnu ponudu”… da ne govorim o vremenu kad su nas zvali da čestitaju rođendan… Žao mi je, ali neljubaznost i nekorektnost osoblja na nižoj razini njima će prvima doći na naplatu… oni koji ih tako usmjeravaju se na kraju pobrinu za sebe i zaborave vrijeme kad su ih tapšali po ramenu… bravo se mijenja u  “sorry ..imam ludnicu danas.. javim ti se…  ...nikad”.. 

> P.S. bilokakvo izmotavanje SZK da nemate pravo na to može se okarakterizirati kao dogovor između operatera i to se može prijaviti HAKOM-u.

 

Mene *** da postoji neki "marketing" tim kojemu moraju slat zahtjeve za dodjelu popusta i da oni nemaju utjecaja. Dodijelili su mi samo 16€, ne pristajem. Kažu da nemaju mogućnost za više.

Razina korisnika 3
Bedž

Vidi, vidi, ovo nisam vidio niti sam znao za to.. 

Taman sam sada unutar ona 3 mjeseca prije isteka ugovora za produljenje(imam Homebox koji ističe 26.12.)..  Iskreno razmišljam da se prebacim u TCom skupa sa još dva mobilna broja kada im istekne ugovor 2025… Morati će se dobro isprsiti da me zadrže, a dugogodišnji sam korisnik..

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@delta8 , da nije ovaj broj u pitanju?

0800 913 034

Tu na forumu sam dobila odgovor da je to broj njihove prodaje i da im se može obratiti kod produživanja ugovora, aktivacije novih usluga.

Pa sam ih ja zvala i rekli su mi da sam svoje pravo na popust za Fletericu iskoristila, mada mi A1 nije dal 24,već 12 mjeseci popusta 50kn. Ah dobro rekoh. Da uopće imam pravo na ikakav popust- to sam našla švrljajući po uvjetima korištenja. Da sam čekala random sms s tom "nagradom" ne bih ga dočekala. 

Ne znam koliki je tebi A1 račun, ali 16€ je pristojan popust?! 🤔

 

Znam da se na te brojeve ne može zvat ako te prethodni agenti nisu uputili.

Razina korisnika 6
Bedž +6

To je javan broj, ponekad iskrsne na prvom linku sponzoriranom od A1 kad uguglaš a1 forum, pa sam tu postavila pitanje da li forum ima tel.broj 🤪

Je javan, al te agenti odbiju ako nisi prethodno imala neku ponudu. Moraš prvo preko 0800 091 091 pa onda preko ovoga.

Mislim da će bit veselo s HAKOM-om na kraju.

 

Dakle prije 2 tjedna su me iz***ali oko produljenja (prvo su me nazvali i ponudili 16€ popusta, odbijam i kažu da će me kroz 3-4 dana kolege zvat nakon odobrenja dodatnog popusta iz "marketing" odjela. Nakon 5 dana me zovu i nude 16€, prave se blesavi i ne znaju da sam već odbio 16€ popusta) - nakon čega je poslan detaljan prigovor.

 

Sad me nakon 2 tjedna (danas) zovu vezano uz prigovor i kažu da su kolege odobrile popust od 16€ - opet nema informaciju da sam ranije odbio isti popust. Odbijam i kažem da je ovo sad prešlo u maltretiranje jer me ponovno zovu za istu stvar.

 

Tko tu koga ***?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@delta8 , jesi li zatražio detaljno obrazloženje na osnovu čega su izračunali popust baš 16 € i ni centa više? Čim ti stalno nude isti popust, negdje znači postoji nekakva tablica.Zašto ti recimo nisu ponudili 26 € popusta, i kaj moraš ispuniti da bi ga dobio? 

"To je sve što imam od informacija"

Usput sam dobio opomenu od Poglavarstva A1 Foruma jer im smetaju neke vulgarne izjave. Naravno, oni su alfa i omega, pa ću se nastojat držati toga. No uistinu je zanimljivo da su tako brzi kad treba ispravljat izjave, da barem tako jednako djeluju kad im se korisnici javljaju s nekim problemima.

@nickno i dalje odugovlače.

Jel zakonski rok za odgovor na prigovore 15 radnih dana ili 15 dana (računajući vikend i blagdane)? Jer danas je 16. dan (prigovor poslan 17.10), pa moglo bi bit posla s HAKOM-om.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@delta8 , ako si pisao Povjerenstvu, rok je 30 dana. 

https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/imate-problem-sto-poduzeti/179

Ako si tek pisao prigovor, rok je 15 dana od zaprimanja prigovora

 

Ne, poslan je prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr

Razina korisnika 6
Bedž +6

Onda su ti trebali odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Ali ti kažeš da su te zvali vezano za prigovor? Moraju ti pismeno odgovoriti, jer jedino sa pismenim odgovorom možeš pred Povjerenstvo, a tek nakon toga hakomu

@nickno mislio sam da su me zvali vezano za prigovor, al to je ipak bio odjel za zadržavanje korisnika.

 

Pa ovi me je*u (cenzurirano na zahtjev Poglavarstva foruma) na sve strane. 17.10 sam poslao prigovor, trebao sam dobit odgovor još jučer.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@delta8 , ako ne dobiš danas, a ti piši reklamaciju Povjerenstvu, samo kaj buš čekal onda još 30 dana. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dobro da nemamo cijene kao A1 Austria...optika 1000/250...84€...lol

Sigurno im veza ne puca češće nego bombe na granici s Palestinom.

Razina korisnika 1

pozdrav svima,znači ako sam dobro shvatio,ja kao korisnik homeboxa i telefona mogu ostvariti 8 eura popusta na produljenju iste usluge?

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @gogych, javi nam se porukom OVDJE kako bismo provjerili ponudu za tebe.

Razina korisnika 1

Pozdrav @gogych, javi nam se porukom OVDJE kako bismo provjerili ponudu za tebe.

Sorry A1 Karlo,ali već sam se kod prošlog produljenja ugovora uvjerio da ni a1 agenti ne mogu ( ne smiju,ne mogu ili što već) dati dobru ponudu kao ona služba koja kasnije nazove dok se odbije Vaša najbolja ponuda ( ne znam ime službe ali primjera radi prije dvije godine agenti su mi nudili za i 159 kn homebox i kleli se da ne postoji niža cijena itd, da bi na kraju bilo 119)... a i obzirom da živim tu gdje živim i ne očekujem ni u snu da ćete uložiti u infrastrukturu kako bi imao 5g i time da ne spominjem koliko bolje brzine neta i najniža cijena koja se može dobiti je previše obzirom cijena sa 5g homeboxom...

Odgovori