Nakon nekog vremena evo i da ja istresem dušu :D
Problemi s VIPom počinju prije 3 mjeseca nakon uvođenja optike, do tada ništa ne mjenjaš i sve radi.
Po dolasku optike tražimo zamjenu brojeva optika / officebox te gašenje istog, VIPu je trebalo ravno 23 dana da odrade zamjenu i to tako da broj koji su prenjeli nisu aktivirali pa je firma ostala 2 dana bez interneta. Nakon frke panike sve proradi. Ali ono 23 dana da se preseli broj VIP - VIP?
Naravno da na TVu nema onih programa koje su obećali jer smo pravna osoba, dobro ajde kao pravna osoba pa moraš više platit 😠 Prije 10tak dana vidim da su spustili cijenu za prošireni paket na 25kn, kažem OK ajmo uzet, zovem službu za korisnike , nema problema samo morate poslati mail sa zahtjevom, šaljem mail i naravno nitko ništa ne poduzima, opet zovi službu za korisnike koja se ispričava i spaja na prodaju, opet svi ljubazni evo sad će van netko nazvati, taj gospodin Netko je vjerojatno na bolovanju jer se još nije javio 🆒 Sad ja pitam a gdje je nestala ona nekadašnja usluga kada se nazove s registriranog broja i usluga odmah aktivira, sada samo "šaljite mail", pa koji mail kad ih nitko ne čita ili ništa ne radi.
I šećer na kraju, stiže opomena za račun (barem mislim po iznosu) od AMISA, gledam knjige fakat fali zadnji račun, ajde zovi službu i moli račun ali gle čuda ni VIP nema račun, pa kako da Vam onda platim, meni treba račun za knjigovodstvo, kažu po opomeni, ali gospodo poziv na broj u opomeni Vam ne prolazi, pa onda platite a mi ćemo već nekako proknjižiti, OK ali ja bi račun, e nemože šaljite mail.
Sve se meni čini da treba poslati MAIL konkurenciji da vidimo što tamo ima i da li je trava zelenija jer stvarno je VIP postao katastrofa od usluge, jer ako im mojih 1k kn mjesečno ništa ne prestavlja možda se drugi razvesele :P
Eto, malo sam se ispucao u nadi da i gospodin Netko čita forum pa se smiluje i uzme mi dodatne kune.
Vip je napravio opći debakl kod preuzimanja Amisa, a da ne spominjem da je na tragu do kraja prvog kvartala 2018. imati uvjerljivo najgoru službu za korisnike u Hrvatskoj.
Čak ni HT nije toliko loš 😃
Čak ni HT nije toliko loš 😃
Evo da se nadopunim.
VIP poslao račun za AMIS, za divno čudo dosta brzo. U razgovoru s kolegama saznam da VIP ne šalje račune AMIS korisnicima već 3 mjeseca, kolega zvao, pitao, molio račun a odgovor je da za prvi mjesec računa nema jer je AMIS naplačivao unaprijed, za drugi mjesec računa nema jer imaju problema s bazom pa je to poklon (možeš si mislit) a za treći mjesec još nisu zvali i pitali :(
I naravno još malo mojih problema, kolega razbio officebox, zovem službu za korisnike što da radim, a odgovori za ludnicu. Znači linija se ne koristi jer smo razbili uređaj, imamo drugi officebox pa da li može nova sim kartic u njega pa da se nastavi koristiti, kažu NEMOŽE, dobro da kupimo novi uređaj, NEMOŽE, pa dobro što sad, OTKAŽITE liniju. A jesu ti odgovori za vola ubit.
I naravno, gospodin NETKO se još nije javio za prošireni paket 😠
VIP poslao račun za AMIS, za divno čudo dosta brzo. U razgovoru s kolegama saznam da VIP ne šalje račune AMIS korisnicima već 3 mjeseca, kolega zvao, pitao, molio račun a odgovor je da za prvi mjesec računa nema jer je AMIS naplačivao unaprijed, za drugi mjesec računa nema jer imaju problema s bazom pa je to poklon (možeš si mislit) a za treći mjesec još nisu zvali i pitali :(
I naravno još malo mojih problema, kolega razbio officebox, zovem službu za korisnike što da radim, a odgovori za ludnicu. Znači linija se ne koristi jer smo razbili uređaj, imamo drugi officebox pa da li može nova sim kartic u njega pa da se nastavi koristiti, kažu NEMOŽE, dobro da kupimo novi uređaj, NEMOŽE, pa dobro što sad, OTKAŽITE liniju. A jesu ti odgovori za vola ubit.
I naravno, gospodin NETKO se još nije javio za prošireni paket 😠
VIP poslao račun za AMIS, za divno čudo dosta brzo. U razgovoru s kolegama saznam da VIP ne šalje račune AMIS korisnicima već 3 mjeseca, kolega zvao, pitao, molio račun a odgovor je da za prvi mjesec računa nema jer je AMIS naplačivao unaprijed, za drugi mjesec računa nema jer imaju problema s bazom pa je to poklon (možeš si mislit) a za treći mjesec još nisu zvali i pitali :(
I naravno još malo mojih problema, kolega razbio officebox, zovem službu za korisnike što da radim, a odgovori za ludnicu. Znači linija se ne koristi jer smo razbili uređaj, imamo drugi officebox pa da li može nova sim kartic u njega pa da se nastavi koristiti, kažu NEMOŽE, dobro da kupimo novi uređaj, NEMOŽE, pa dobro što sad, OTKAŽITE liniju. A jesu ti odgovori za vola ubit.
I naravno, gospodin NETKO se još nije javio za prošireni paket :@
Javi se ti nama u INBOX pa da pogledam gdje dolazi do zastoja ;)
OIB firme će biti dovoljan.
Evo kod mene se svašta počelo događati, možda "teta" Ivana s foruma ima neke nadnaravne moći 🆒
U vezi AMISovog račun tri puta zvali da provjeriom da li je sad sve OK :8
Poslali mi izračun raskida ugovora za officebox ali i mogućnost da isprobamo da li stari uređaj radi, ono što su preko telefona me otkantali i rekli da je nemoguće :@
A za prošireni TV paket... E tu još gospodin Netko nije stigao na posao :?
U vezi AMISovog račun tri puta zvali da provjeriom da li je sad sve OK :8
Poslali mi izračun raskida ugovora za officebox ali i mogućnost da isprobamo da li stari uređaj radi, ono što su preko telefona me otkantali i rekli da je nemoguće :@
A za prošireni TV paket... E tu još gospodin Netko nije stigao na posao :?
U vezi AMISovog račun tri puta zvali da provjeriom da li je sad sve OK :8
Poslali mi izračun raskida ugovora za officebox ali i mogućnost da isprobamo da li stari uređaj radi, ono što su preko telefona me otkantali i rekli da je nemoguće :@
A za prošireni TV paket... E tu još gospodin Netko nije stigao na posao :?
Sad će i gosp. Netko upregnuti 🙂
A o nadnaravnim..eh. O tome mogu samo sanjati.
U svakom slučaju, hvala ti na strpljenju. vjerujem da će se na kraju sve rasčistiti.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.