Riješeno

Uplaćen bon, račun nije uvećan

  • 5 November 2023
  • 5 odgovora
  • 115 pregleda

Uplatio sam bon preko webshopa prije pola sata, nije mi uvećan iznos na računu te nisam dobio potvrdu na mail, a umanjen mi je iznos s bankovnog računa 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 6 November 2023, 22:17

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Kikodzoic, ako nisi dobio potvrdu narudžbe mailom kao što navodiš, narudžba je neuspješna. Novac se pritom rezervira, on ne sjeda na naš IBAN. Tvoja banka/kartičarska kuća će nakon nekog vremena odrezervirati sredstva, a istoj se možeš obratiti za više informacija o roku u kojem to vrše. 

@Kikodzoic, ako nisi dobio potvrdu narudžbe mailom kao što navodiš, narudžba je neuspješna. Novac se pritom rezervira, on ne sjeda na naš IBAN. Tvoja banka/kartičarska kuća će nakon nekog vremena odrezervirati sredstva, a istoj se možeš obratiti za više informacija o roku u kojem to vrše. 

Sramota kako A1 radi, uplatio 2 bona preko A1 aplikacije za sebe i suprugu, skinuli novce s računa u istom trenu ali od bonova ni B. pošaljem im mail I dobijem odgovor da su poslali na provjeru, već 3 dana čekam uslugu za svoje novce. To što rade izgleda kao kradja. Oni provjeravaju šta, ono šta je trebalo biti za 5 min odrađeno ja čekam već 3 dana. Zbilja su im usluge vrhunske, samo me zanima tko će meni nadoknaditi štetu zbog čekanja i stresa!

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Sokre1, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Slobodno nam javi podatke iz narudžbe i brojeve mobitela o kojem je riječ putem privatne poruke OVDJE kako bismo napravili potrebne provjere vezano za tvoj slučaj. Vjerujem kako ćemo pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku te da ćemo tako vratiti tvoje povjerenje. 

Pozdrav @Sokre1, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Slobodno nam javi podatke iz narudžbe i brojeve mobitela o kojem je riječ putem privatne poruke OVDJE kako bismo napravili potrebne provjere vezano za tvoj slučaj. Vjerujem kako ćemo pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku te da ćemo tako vratiti tvoje povjerenje. 

Već je poslan mail, koji je kao na provjeri i ja 3 dana čekam, a korisnik sam od 1999 sramota kako se ponašate. Ja za svoje novce nemogu u 21 stoljeću dobit uslugu koja je plaćena za 5-20 min nego već 3 dana čekam nešto za šta ste mi novac već uzeli. Jadno da ne može jadnije. I onda se čudite da korisnici odlaze i daju Vas u razne medije!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Sokre1 pozdrav, razumijem tvoje nezadovoljstvo. Ponuda da nam se javiš privatnom porukom i dalje stoji kako bismo napravili provjere vezano za tvoj slučaj. Zaista vjerujem kako bismo ubrzali proces rješavanja tvojeg slučaja te kako bismo pronašli rješenje u najkraćem mogućem roku. 

Odgovori